4story hjälp!

x93x
P27
Medlem

15 april 2011 20:46 | #1 x93x

hur gör man en cloak? och vilka material behöver man och var får man dom ifrån?
och hur får man dom där meriterna som man behöver för att registrera guilden?

zulatomten
F32
Medlem

16 april 2011 00:01 | #2 zulatomten

Jag kopierar ditt meddelande fast nu är det emot dig.

"varför är du dum i huvudet? och hur kan du vara så värdelös på inte använda storbokstav i början av mening?
och hur gammal är du egentligen eftersom du knappast kan vara 15 som det står under bilden?"

Så min riktiga fråga:
Vafan ska du ha denna "cloak" till? "IRL" eller i något spel(nämn spel tack)?
Vilken jaevla "guild" ska du registrera dig till?

x93x
P27
Medlem

16 april 2011 11:15 | #3 x93x

Skrivet av zulatomten View Post
Jag kopierar ditt meddelande fast nu är det emot dig. "varför är du dum i huvudet? och hur kan du vara så värdelös på inte använda storbokstav i början av mening? och hur gammal är du egentligen eftersom du knappast kan vara 15 som det står under bilden?" Så min riktiga fråga: Vafan ska du ha denna "cloak" till? "IRL" eller i något spel(nämn spel tack)? Vilken jaevla "guild" ska du registrera dig till?

omg asså vf bryr du dig när du inte ens vet vad ett data spel är? och sen ska jag inte registrera mig till en guild och jag REGISTRERA MIN GUILD!!!! jävla retard

jaytechnos
P28
Moderator

16 april 2011 11:33 | #4 jaytechnos

Okej, lugna ner er nu och ha bättre stämmning i tråden.

zulatomten
F32
Medlem

16 april 2011 12:07 | #5 zulatomten

Skrivet av x93x View Post
omg asså vf bryr du dig när du inte ens vet vad ett data spel är? och sen ska jag inte registrera mig till en guild och jag REGISTRERA MIN GUILD!!!! jävla retard

u mad.
Det du gör fel är att du inte berättar Vilket spel du pratar om idiot.
Underbart att du förväntar dig att andra typ ska läsa ditt meddelande men eftersom du inte skriver någon backstory och då förväntar du oss att fatta vad din korrupta tanke vill få ut.

x93x
P27
Medlem

16 april 2011 16:17 | #6 x93x

u mad. Det du gör fel är att du inte berättar Vilket spel du pratar om idiot. Underbart att du förväntar dig att andra typ ska läsa ditt meddelande men eftersom du inte skriver någon backstory och då förväntar du oss att fatta vad din korrupta tanke vill få ut.

om du e lite smart som du inte verkar att vara så står de vilket spel de e i rubriken

Bakpulver
P72
Medlem

16 april 2011 20:45 | #7 Bakpulver

u mad.
Det du gör fel är att du inte berättar Vilket spel du pratar om idiot.
Underbart att du förväntar dig att andra typ ska läsa ditt meddelande men eftersom du inte skriver någon backstory och då förväntar du oss att fatta vad din korrupta tanke vill få ut.

Jo, jag förstod inte heller från början. Men sen så googlade jag efter 4story, och hittade en WoW-clone.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.