Cod: Black Ops - Funkar EJ

Bahera93
P29
Medlem

3 januari 2011 21:36 | #1 Bahera93

Hej!

Jag har cod black ops på min dator, men det funkar ej, jag har lagt in Steam och installerat det korrekt och allting men när jag startar spelet från skrivbordet så står det: "Call Of Duty: Black Ops couldn't write a file, the hard drive is probably full" vad kan jag göra åt detta ? Och när jag försöker starta det från steam så står det:

ICKE-STEAM-MODD eller -GENVÄG (Rubrik)

Vissa detaljer om Call Of Duty: Black Ops är inte tillgängliga eftersom det är en modd eller genväg som inte är från steam. Steam kan ändå starta spelet, och i de flesta fall är även övertoningen i spelet tillgänglig.

Detta är exakt vad som står, ochså när jag klickar på "Starta Spel" så kommer jag fram till typ bilder av cod black ops, att jag ska skriva in mitt födelse datum men när jag gör det händer inget, jag vet att det låter väldigt konstigt och jag försökt att googla det men hittar inget ://, så nu undrar jag såklart: Vad kan jag göra för att spela cod black ops som jag har sett ifram emot sålänge??

Om det är någon som hade lust att läsa allt detta, är jag tacksam för hjälp! :))

///Bahera93

ZyXELie
P28
Medlem

3 januari 2011 21:39 | #2 ZyXELie

Skrivet av Bahera93 View Post
"Call Of Duty: Black Ops couldn't write a file, the hard drive is probably full"

hehe om inte min engelska sviker mig så är din hårddisk full :D

Bahera93
P29
Medlem

4 januari 2011 20:06 | #3 Bahera93

Helt omöjligt att den kan vara full, 336 GB ledigt utrymme

fuskaren123
P35
Medlem

4 januari 2011 20:10 | #4 fuskaren123

Grymma buggs och cheats till black ops
http://adf.ly/208235/black-ops-cheats