har fått nog av skiten nu...

ricke99
P26
Medlem

17 juli 2012 02:25 | #1 ricke99

Nu har jag fått nog av skiten -.- gjorde en tråd som handlade om att mina grafikdrivrutiner slutar att svara och återställer sig så jag måste ladda om spelet osv... de blir ett konstigt ljud och skärmen fryser och ibland blir den svart 2 sec och så kommer de upp en ruta som säger grafikdrivrutinen slutade svara och har återställts... skickade in den på lagning för det och dem bytte moderkortet, (var utan skiten i 3 fking veckor -.-) o så får jag tillbaka den, DEN FUNKADE INTE OFC.... så skickade den ytterligare en gång och fick tillbaka den nu och då har dem bytt grafikkortet oc hskiten funkar inte jag tar livet av mig seriöst pallar ej skiten lägnre den kostade fan 12k -.- o den funkar inte ens...

MajorLenny
P27
Medlem

17 juli 2012 10:51 | #2 MajorLenny

Men lämna in den på något vettigt ställe och säg att de ska fixa skiten, får du tillbaka den och de säger att den e fixad men funkar ändå inte kräv pengarna tillbaka vafan

ricke99
P26
Medlem

18 juli 2012 03:46 | #3 ricke99

dem ger ej tbx pengarna.. byter inte ut datan heller först dem testat byta alla delar... Någon som har samma problem? eller vet vad det beror på? har testat allt, att ladda ner senaste drivrutiner osv... den funkade i 7 månader sen hade jag feber oc hsåg på film så började den låta och och skärmen frös :s

blabarspaj
P23
Medlem

18 juli 2012 18:10 | #4 blabarspaj

Samma har hänt mig, men min vän rekommenderade att radera filen 'win32' och sen funkade det perfekt :)

Nickieponken
P30
Medlem

18 juli 2012 22:23 | #5 Nickieponken

ja ta bort win32 filen och starta om datorn så att den blir återställd, om inte det fungerar så vill jag veta lite mer om du har tex överklockat ditt grafikkort, händer mig när jag klockar GPUn lite mer än vad den är villig att hänga med på :)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.