Behöver wow acc

1 2
iegkul
P22
Medlem

12 februari 2012 20:44 | #1 iegkul

Det här kanske låter konstigt, men jag undrar om det är något wow konto jag kan få :P
Bara undrar om någon skulle vilja ge bort det till mig. Jag vill inte ha några jävla retarded comments, bara skriv om ni är villiga att ge ett wow acc, Tack!

nofearlegend
P30
Medlem

12 februari 2012 21:28 | #2 nofearlegend

Är det verkligen så himla smart att fråga efter?
Någon kan ju ge dig ett konto och låta dig spela och farma sen bara ta tillbaks det.
Och så har du spenderat din tid i onödan på spelet.

konjoja
P26
Medlem

12 februari 2012 21:33 | #3 konjoja

Skriv en 1000 tecken lång motivering varför du ska få mitt account så får vi se om jag tycker att du är värdig.

iegkul
P22
Medlem

12 februari 2012 21:37 | #4 iegkul

Skrivet av nofearlegend View Post
Är det verkligen så himla smart att fråga efter?
Någon kan ju ge dig ett konto och låta dig spela och farma sen bara ta tillbaks det.

Jag sa att jag inte vill ha några retarded comments, bara om någon vill ge mitt ett wow account!!!

Skrivet av konjoja View Post
Skriv en 1000 tecken lång motivering varför du ska få mitt account så får vi se om jag tycker att du är värdig.

Skriv 1000 tecken varför jag INTE är värdig!

nofearlegend
P30
Medlem

12 februari 2012 21:47 | #5 nofearlegend

Skrivet av iegkul View Post
Är det verkligen så himla smart att fråga efter? Någon kan ju ge dig ett konto och låta dig spela och farma sen bara ta tillbaks det.

Jag sa att jag inte vill ha några retarded comments, bara om någon vill ge mitt ett wow account!!!

Är ingen retard comment det är fakta.
98% chans att om du börjar köra på någon annans account och får massa saker så tar de tillbaks det.
Edit: Plus detta är ett forum så lev med det.

konjoja
P26
Medlem

12 februari 2012 21:59 | #6 konjoja

Är det verkligen så himla smart att fråga efter? Någon kan ju ge dig ett konto och låta dig spela och farma sen bara ta tillbaks det.

"Retarded comment"? Han gav dig ett gott råd, och då kommer du med ett aggresivt och uppkäftigt beteende och påstår att han är en "retard". Jag skulle också vilja att du skrev din motivering varför du är värdig först innan jag skriver varför du absolut "INTE" är värdig, men vi får se om jag kommer med några argument så småningom. Det blir nog lätt att argumentera varför du inte är värdig när det är så uppenbart att det du gör är omoraliskt.

iegkul
P22
Medlem

13 februari 2012 15:06 | #7 iegkul

GE MIG BARA ETT ACCOUNT

Hjalmz
P30
Medlem

13 februari 2012 16:05 | #8 Hjalmz

Vrf skulle någon ge bort sitt acc till någon uppkäftig snorunge? Om du är i ett sådant himla behov av ett så köp ett....

Bahera93
P29
Medlem

13 februari 2012 16:08 | #9 Bahera93

Jag skulle inte ens ge dig ett account med en level 1:a till dig.

iegkul
P22
Medlem

13 februari 2012 16:24 | #10 iegkul

Skrivet av Hjalmz View Post
Vrf skulle någon ge bort sitt acc till någon uppkäftig snorunge? Om du är i ett sådant himla behov av ett så köp ett....

Skrivet av Bahera93 View Post

Kan ingen av er läsa? Jag sa att jag inte ville ha några retarded comments bara skriv om ni vill ge mig ett account!!!

Hjalmz
P30
Medlem

13 februari 2012 16:34 | #11 Hjalmz

Skrivet av Hjalmz View Post
Skrivet av Bahera93 View Post

Kan ingen av er läsa? Jag sa att jag inte ville ha några retarded comments bara skriv om ni vill ge mig ett account!!!

Men nu är det ju så lilla gubben att ingen här har gett några "Retarded comments" utan bara sagt vad vi tycker om detta. En "Retarded comment" skulle enligt mig vara något i stil med "Din mamma luktar potatis" men jag har inte sett några sådana comments här...

Newfag
P25
Medlem

13 februari 2012 16:50 | #12 Newfag

Om du ska beté dig sådär så kan jag lova dig att ingen kommer att vilja ge dig sitt account då du verkar vara en uppkäftig liten 12åring med ett väldigt litet ordförråd.

Knifekiller
P33
Medlem

13 februari 2012 16:53 | #13 Knifekiller

Här är ett svar på drygt 800 ord varför du inte är värdig som du bad om Iegkul

Varför Iegkul inte är värdig.
Värdighet är något jag tycker man skall förtjäna, något att eftersträva och jobba med genom hela livet. Att vara värdig i mina ögon kan självklart låta högtravande men det är inte så preussiskt alls, det handlar om de små sakerna, de enkla åsikterna och att visa hövlighet mot sina medmänniskor. Idag är det den 13:e februari och jag mötte en ung man man som kallar sig Iegkul. Han bad om ett account så han skulle kunna spela sitt favoritspel World Of Warcraft. Om det här nu är hans favoritspel är såklart inte helt säkert och till råga på allt bortom mitt förstånd. Men vem är jag att döma? Jag är inte satt på denna jord för att förkasta människor eller mörda själar, till skillnad från Lars Von Trier sägs ska vara. Hur som helst, han bad om ett account och var inte direkt fin i kanten. Han gav inte ett förtroendeingivande intryck på något sätt.
Han var arg, uppkäftig och personifierade en hel generation människor som de äldre fruktar mer än ryssarna. Det sas en gång att 80-talisterna, 40-talisternas värsta avkomma, skulle vara de som skulle förstöra planeten. Det har såklart sagts om alla generationer men den här gången kändes det kanske lite mer sant? Idag skrattar vi åt påståendet. Det är den yngre generationen som är världens små monster. Nu vet vi alla att historien upprepar sig hela tiden. Men sanningen just nu är att ungdomen är hopplös. De kommer låta de gamla dö och våldta allt det fina som lyckats överleva. Det kanske är allt videovåld som vi ska skylla på? Bristen på kamratuppfostran? Rap och dödsmetall? Frågor som tiden får utvisa eller låta vara obesvarade för all framtid.

Iegkul, pojken den här texten handlar om, slog sig in på forumet på Jesper med sylvassa armbågar. Ingen pardon utan rakt på sak. Han bad om eller rättare sagt krävde ett användarkonto till spelportalen World Of Warcraft. En sak får man ge honom, han var effektiv. Ödslade ingen kraft på fåniga smileys och trevliga utläggningar. I en värld man tar det man vill ha så behöver man inte längre le. Han ifrågasattes snabbt av de mer vana forumanvändarna för sitt beteende. Det var inga stora krav det ställdes på Iegkul. Bara att han skulle vara lite hövlig, och berätta varför han så gärna ville spela World Of Warcraft, han fick även ett gott råd om att det är riskfullt eftersom någon bara kan ta tillbaks kontot. Comebacken lät sig inte vänta, det var lika rapp och iskall som tidigare. I sann wow-anda som vände han på den blodiga steken. Man kunde ana ett ?Dudå?? och ?Eru?? där bakom. Han bad om samma sak tillbaks. En person skrev att han skulle berätta varför just han var värdig att få ett konto?
Svaret var väntat. Iegkul bad om att personen i fråga själv skulle skriva varför han inte var värdig att få ett konto. Jag blev paff. Vilken fräckhet! Så nu sitter jag här och skriver till dig Iegkul varför du inte är värdig.
Du är inte värdig eftersom du inte på något sätt visar upp en trevlig sida, du käftar bara emot när någon ifrågasätter dina motiv istället för att besvara dem. Du beter dig som en skitunge och tror att allt du ber om ska komma till dig. Du ber om något som folk betalat för men som du själv inte verkar villig att pynta en enda jävla spänn för, och sen verkar du helt oförstående varför det skulle vara någon som helst konstighet att du inte får det direkt. Jag vill ha din mobil, får jag den då? Jag behöver din mobil men tänker inte köpa en själv. Skriv varför jag inte får den? Kanske en löjlig liknelse men det är ju helt jävla sjukt att du på fullaste allvar inte förstår vad du gör för fel! Trots att liknelsen kan vara lite udda så är det exakt samma princip när du "bad" om ett wow konto
?Du är dum i huvudet och jag hoppas att du dör. Bara så att du vet, tack för att du lyssnar.?
Så kan jag ju inte hålla på och säga det är ju vidrigt beteende!
Du är inte värdig eftersom du inte verkar förstå sociala spel. Du kanske inte ska spela mer utan det är nog dags för dig att göra en satsning i skolan och lära känna lite folk som har lite hyffs.
Du är inte värdig eftersom du troligtvis har fuskat som ledde till ban av ditt eget world of warcraft konto och nu vill du ha ett nytt din usla fuskare!
Du är inte värdig eftersom du som du är.

Nu blev runt 800 ord långt men jag hoppas har gjort mig jävligt klar.
Du är bara inte värdig.

Newfag
P25
Medlem

13 februari 2012 18:03 | #14 Newfag

Citat:
Iegkul, pojken den här texten handlar om, slog sig in på forumet på Jesper med sylvassa armbågar
Citat:
och personifierade en hel generation människor som de äldre fruktar mer än ryssarna
Citat:
Rap och dödsmetall?

Du är officiellt en gud, acceptera mina gåvor.

konjoja
P26
Medlem

13 februari 2012 18:22 | #15 konjoja

Detta är helt klart den bästa tråden på jesper! :D

Trilogy
P25
Medlem

13 februari 2012 20:08 | #16 Trilogy

Skrivet av Knifekiller View Post
Här är ett svar på drygt 800 ord varför du inte är värdig som du bad om
"TEXT"

+1

Ont: Varför skulle någon vilja "ge" bort sitt acc?
Gör så här istället:

1. Vänta tills Guild wars 2 kommer ut. Det är ett MMO RPG där ingen månads kostnad tillfaller.

2. Vänta tills Guild wars 2 kommer ut

3. Vänta tills Guild wars 2 kommer ut

Varför inte köpa SWTOR? Finns inga DLCs till det än så det kommer bara kosta dig ~400kr

konjoja
P26
Medlem

13 februari 2012 21:28 | #17 konjoja

Det här kanske låter konstigt, men jag undrar om det är något bankkonto jag kan få med 10000kr på :P
Bara undrar om någon skulle vilja ge bort det till mig, jag vet att många utav har mycket pengar. Jag vill inte ha några jävla retarded comments, bara skriv om ni är villiga att ge ett bankkonto med minst 10000kr, Tack!

didde3
P25
Medlem

14 februari 2012 19:38 | #18 didde3

Skrivet av Knifekiller View Post
Här är ett svar på drygt 800 ord varför du inte är värdig som du bad om Iegkul

Varför Iegkul inte är värdig.
Värdighet är något jag tycker man skall förtjäna, något att eftersträva och jobba med genom hela livet. Att vara värdig i mina ögon kan självklart låta högtravande men det är inte så preussiskt alls, det handlar om de små sakerna, de enkla åsikterna och att visa hövlighet mot sina medmänniskor. Idag är det den 13:e februari och jag mötte en ung man man som kallar sig Iegkul. Han bad om ett account så han skulle kunna spela sitt favoritspel World Of Warcraft. Om det här nu är hans favoritspel är såklart inte helt säkert och till råga på allt bortom mitt förstånd. Men vem är jag att döma? Jag är inte satt på denna jord för att förkasta människor eller mörda själar, till skillnad från Lars Von Trier sägs ska vara. Hur som helst, han bad om ett account och var inte direkt fin i kanten. Han gav inte ett förtroendeingivande intryck på något sätt.
Han var arg, uppkäftig och personifierade en hel generation människor som de äldre fruktar mer än ryssarna. Det sas en gång att 80-talisterna, 40-talisternas värsta avkomma, skulle vara de som skulle förstöra planeten. Det har såklart sagts om alla generationer men den här gången kändes det kanske lite mer sant? Idag skrattar vi åt påståendet. Det är den yngre generationen som är världens små monster. Nu vet vi alla att historien upprepar sig hela tiden. Men sanningen just nu är att ungdomen är hopplös. De kommer låta de gamla dö och våldta allt det fina som lyckats överleva. Det kanske är allt videovåld som vi ska skylla på? Bristen på kamratuppfostran? Rap och dödsmetall? Frågor som tiden får utvisa eller låta vara obesvarade för all framtid.

Iegkul, pojken den här texten handlar om, slog sig in på forumet på Jesper med sylvassa armbågar. Ingen pardon utan rakt på sak. Han bad om eller rättare sagt krävde ett användarkonto till spelportalen World Of Warcraft. En sak får man ge honom, han var effektiv. Ödslade ingen kraft på fåniga smileys och trevliga utläggningar. I en värld man tar det man vill ha så behöver man inte längre le. Han ifrågasattes snabbt av de mer vana forumanvändarna för sitt beteende. Det var inga stora krav det ställdes på Iegkul. Bara att han skulle vara lite hövlig, och berätta varför han så gärna ville spela World Of Warcraft, han fick även ett gott råd om att det är riskfullt eftersom någon bara kan ta tillbaks kontot. Comebacken lät sig inte vänta, det var lika rapp och iskall som tidigare. I sann wow-anda som vände han på den blodiga steken. Man kunde ana ett ?Dudå?? och ?Eru?? där bakom. Han bad om samma sak tillbaks. En person skrev att han skulle berätta varför just han var värdig att få ett konto?
Svaret var väntat. Iegkul bad om att personen i fråga själv skulle skriva varför han inte var värdig att få ett konto. Jag blev paff. Vilken fräckhet! Så nu sitter jag här och skriver till dig Iegkul varför du inte är värdig.
Du är inte värdig eftersom du inte på något sätt visar upp en trevlig sida, du käftar bara emot när någon ifrågasätter dina motiv istället för att besvara dem. Du beter dig som en skitunge och tror att allt du ber om ska komma till dig. Du ber om något som folk betalat för men som du själv inte verkar villig att pynta en enda jävla spänn för, och sen verkar du helt oförstående varför det skulle vara någon som helst konstighet att du inte får det direkt. Jag vill ha din mobil, får jag den då? Jag behöver din mobil men tänker inte köpa en själv. Skriv varför jag inte får den? Kanske en löjlig liknelse men det är ju helt jävla sjukt att du på fullaste allvar inte förstår vad du gör för fel! Trots att liknelsen kan vara lite udda så är det exakt samma princip när du "bad" om ett wow konto
?Du är dum i huvudet och jag hoppas att du dör. Bara så att du vet, tack för att du lyssnar.?
Så kan jag ju inte hålla på och säga det är ju vidrigt beteende!
Du är inte värdig eftersom du inte verkar förstå sociala spel. Du kanske inte ska spela mer utan det är nog dags för dig att göra en satsning i skolan och lära känna lite folk som har lite hyffs.
Du är inte värdig eftersom du troligtvis har fuskat som ledde till ban av ditt eget world of warcraft konto och nu vill du ha ett nytt din usla fuskare!
Du är inte värdig eftersom du som du är.

Nu blev runt 800 ord långt men jag hoppas har gjort mig jävligt klar.
Du är bara inte värdig.

Det där inlägget var jävligt imponerande!

Knifekiller
P33
Medlem

14 februari 2012 23:53 | #19 Knifekiller

Hehe, jag satt på jobbet och var tvungen att hålla ett högt tempo. Just därför blev det endast 800 ord.

iegkul
P22
Medlem

14 februari 2012 23:58 | #20 iegkul

Asså jag hade ett account men det blev bannat

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.