Säljer Wow acc

SinnesProductions
P26
Medlem

26 november 2011 20:18 | #1 SinnesProductions

Tjena! Nu säljer jag mitt wow acc med 5 85or.. Jag spelar / spelade på servern ''Aggramar''
Där har jag en shammy, En dk, En Frost mage, En paladin, Warrior,

Frost mage: Biiyatch (Main)
Elemental shaman: Shymma
Paladin: Svensken
Dk: Takkolo
Warrior: Taunton

Har ingen ork att länka armory eller att lägga ut annonsen på Blocket.se så gör ett försök och säljer det här för

(500kr) Från mobil eller kreditkort.
Direkt efter ni betalt så kmr ni få allt behövande,
Inloggnings ID, Pass, Secret answer, Allt...
Skulle tro att det är 1-2 månaders speltid på accet.

Jag har även några ''Alts'' En massa 70s..

Tack på förhand!

Modedit: Köp aldrig begagnade accounts. Det är busenkelt att ta tillbaka sitt konto även om man gett ut sitt lösenord, bytt e-mail eller annat. Detta är med all sannolikhet ett bedrägeriförsök.
- exit

Saaamuel
P28
Medlem

26 november 2011 21:09 | #2 Saaamuel

Du råkar inte vara på DH?

SinnesProductions
P26
Medlem

26 november 2011 21:41 | #3 SinnesProductions

Näe tyvärr, behöver dock från mobil elr kreditkort.. Behöver till mitt ''Leage of legends'' acc. Tyvärr :P

Darkknightofjesper
F35
Medlem

29 november 2011 14:01 | #4 Darkknightofjesper

vill du byta den mot mitt ansikte

Mittens
P28
Medlem

29 november 2011 14:10 | #5 Mittens

Ja, RP i LoL är SÅÅÅÅ viktigt. :O och du får ge upp hela ditt battle.net account för att göra en deal nu mera. Så har du SC2 eller några andra blizzard spel får du räkna med att dom också försvinner.

SinnesProductions
P26
Medlem

29 november 2011 15:27 | #6 SinnesProductions

Det här är helt och hållet mitt val? Varför ens bry dig om du inte ska köpa det. Tack för att du tog din tid och skrev ett helt meningslöst inlägg.

Darkknightofjesper
F35
Medlem

30 november 2011 11:16 | #7 Darkknightofjesper

varsågod "SinnesProductions" du är ganska konstig och ingen vill köpa ditt wow ackount när du har länkat en bild på ditt ansikte istället för din gubbe du spelar på

Tack för mig hejdå

Den som citerar detta inlägg och skriver "sluta spamma om dina jävla ansikten" har ett snett ansikte

OsteeN
P26
Medlem

30 november 2011 12:07 | #8 OsteeN

Skrivet av Darkknightofjesper View Post
varsågod "SinnesProductions" du är ganska konstig och ingen vill köpa ditt wow ackount när du har länkat en bild på ditt ansikte istället för din gubbe du spelar på

Tack för mig hejdå

sluta spamma om dina jävla ansikten

SinnesProductions
P26
Medlem

30 november 2011 15:43 | #9 SinnesProductions

Han trollar, han failar på det och skämmer ut sig sj. Inget att bry sig om.

OwntnoobxD
P42
Medlem

30 juni 2012 00:14 | #10 OwntnoobxD

Så jävla kul, den här p12:an scammade mig, när han sålde sitt "diablo3 med 1miljon guld och en lvl 60 monk", han snodde mitt lol acc och har spelat på det, köpt massor saker, jag mailade riot och fick tbx accet och han har spelat ca 20 matcher per dag, tack för all gratis ip, din jävla scammare :P

KÖP INGET FRÅN DENNA KILLE, heter rakelpom på skype, han vill ha cash först till "sitt" lol acc....

han är väldigt patetisk... jag har förövrigt hans ip men vill inte skicka ut den på jesper, men pm:a mig om ni vill keylogga han avinstallera windows.32 eller något liknande :D

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.