Existenz länkar

MattiKattila
P32
Medlem

6 september 2011 00:22 | #1 MattiKattila

Jag tycker folk/jesper ska sluta länka upp länkar från existenz. Så jävla slött, hitta länkar nån annan stans ifrån.
Själv är jag ute på existenz vare dag och det är inte kul att se samma länkar dagen efter eller några dagar efter samma länkar på jesper. Synd, får då kommer aldrig jesper upp i sitt fulla potential, lr vad säger ni?

brainfuck
P25
Medlem

6 september 2011 07:31 | #2 brainfuck

Såvitt jag har sett så är det inte många som länkar till existenz? Jag vet inte ens vad existenzzzzzzz är....

Jesper
P37
Admin

6 september 2011 10:16 | #3 Jesper

Skrivet av MattiKattila View Post
Jag tycker folk/jesper ska sluta länka upp länkar från existenz. Så jävla slött, hitta länkar nån annan stans ifrån.
Själv är jag ute på existenz vare dag och det är inte kul att se samma länkar dagen efter eller några dagar efter samma länkar på jesper. Synd, får då kommer aldrig jesper upp i sitt fulla potential, lr vad säger ni?

Många länksidor tar länkar av varandra. Jag har inte lagt in någon av "deras" länkar på väldigt länge. Kan du ge några exempel på länkar?

MattiKattila
P32
Medlem

6 september 2011 20:30 | #4 MattiKattila

Vadå det mesta kommer ju från existenz, det roliga är att länknamnen heter exakt samma som på existenz så det är ju självklart att det kommer därifrån då.
Vill du ha exempel på länkar som har vart på existenz som ni har länkat åxå eller nya länkar?
Inte här för att klaga, utan få fram en förbättring bara.

jaytechnos
P28
Moderator

6 september 2011 20:51 | #5 jaytechnos

Ok det du inte verkar veta är att det inte är "Existenz" länkar. Utan det är folk som lägger till dem som hittat det på kanske jesper, youtube, metacafe osv. Existenz har inga egna länkar.

Jesper
P37
Admin

6 september 2011 21:47 | #6 Jesper

Skrivet av MattiKattila View Post
Vadå det mesta kommer ju från existenz, det roliga är att länknamnen heter exakt samma som på existenz så det är ju självklart att det kommer därifrån då.
Vill du ha exempel på länkar som har vart på existenz som ni har länkat åxå eller nya länkar?
Inte här för att klaga, utan få fram en förbättring bara.

Ja precis, som jag sa tidigare. Ge exempel tack.

Ranger
P27
Medlem

6 september 2011 21:54 | #7 Ranger

Existenz är en jävla p12sida... Mer än Jesper.nu t.o.m

IronyFist
P32
Medlem

6 september 2011 22:18 | #8 IronyFist

*Snokar runt en stund* Oj, jag visste inte ens att Jesper.nu hade såna länkar o.O Uppmärksam jag är då -.-

MattiKattila
P32
Medlem

11 september 2011 06:02 | #9 MattiKattila

men det jag menar är att dom flesta är gårdagens existenz länkar med exakt samma namn. och ja jag vet att det inte är "existenzs" länkar. men det känns bara som repost när man kommer till jesper.
Skit samma. ingen verkar fatta vad det är jag menar.

Jesper
P37
Admin

11 september 2011 11:41 | #10 Jesper

Skrivet av MattiKattila
men det jag menar är att dom flesta är gårdagens existenz länkar med exakt samma namn. och ja jag vet att det inte är "existenzs" länkar. men det känns bara som repost när man kommer till jesper.
Skit samma. ingen verkar fatta vad det är jag menar.

"dom flesta".. Kan du inte komma med ett enda exempel känn kritiken lite överdriven.

IronyFist
P32
Medlem

11 september 2011 13:07 | #11 IronyFist

Jag har ett enkelt tips:

Låt bli att kolla länkarna på det ena eller andra stället. Problemlösning på hög nivå.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.