varför hatar alla justin bieber?

1 0 1 2 3 4 5 6
Borttagen
P28
Medlem

12 februari 2011 21:12 | #101 Borttagen

Skrivet av 3810down View Post
Avundsjuka är anledningen, tro mig.

Jag tror dig inte

Borttagen
P28
Medlem

12 februari 2011 21:50 | #102 Borttagen

Man kan se det såhär: En person hör dåliga saker av sina polare om en artist som heter justin bieber, vilket redan ger namnet en negativ klang. Sen eftersom namnet kommer tillbaka så börjar personen bli nyfiken och kollar upp en justin bieberlåt.

Medan youtubefilmen buffrar kollar han på kommentarerna:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Awwwwwwww this video is really romantic, Justin is super? cute <3 U smile...I Smile =)

I HAVE BIEBER FEVER BIG TIME!!!!!!!!! I SAW THE MOVIE LAST? NIGHT, IT WAS SO GOOD!!!!!!!!!!!

.I LISTEND TO IT & ITS? SO SWEEEEEEET.

OMG HE? IS SOO FUCKEN HOT<3

u smile? i smile<3

I.. I.. I... am in lovee<3?

justin bieber i? love u ?

I LOOOVE YOU? JUSTIIIN :D <333
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tanken som går i hans huvud är nu "neej det måste vara nån dålig fjortisskit"

Han scrollar upp till filmen och trycker på play. Den börjar med att han blir omringad av massa snygga som vill ta bilder på sig och han.
"
Kan det här verkligen ha nåt att göra med låten?? Eller vill han bara skryta om att han får vilka tjejer han vill."

Han börjar "spela" piano, även fast det syns tydligt att tangenterna inte trycks ned. Och så börjar en röst sjunga...

"jaha, en kvinna sjunger intro till låten?"

Kameran höjs så att man ser hans ansikte.

"vafan? Polarna säger hela tiden att han låter som en tjej men vafan, Vart han kastrerad när han va tolv eller vad?

musiken fortsätter och personen tänker att han påminner lite om johan palm, snart kommer han säkert vara bortglömd.

efter 40 sek in i låten stänger han av för att han fick på nerverna,
nu har han en uppfattning att märket: Justin Bieber® är en pojke med tjejröst som sjunger dålig popmusik och är ett objekt som skivbolaget använder för att överhypade fjortisar ska köpa deras musik.

Personen har alltså sett något han tycker att han vet att är dåligt, och sen när någon säger motsatsen så tycker han den personen borde köra upp nånting nånstans.

gangsterman
P22
Medlem

12 februari 2011 21:53 | #103 gangsterman

justin bieber är allmänt dålig och fuulast.. men jag [/b][/b]hatar honom inte jag gillar har inte bara ..

Borttagen
P28
Medlem

12 februari 2011 21:54 | #104 Borttagen

alttså kolla, här är texten till mer än halva låten u smile:

Cause baby
You smile
I smile
Hey
You smile
I smile
Hey, hey, hey
You smile
I smile
I smile, I smile, I smile
You smile
I smile
Take me smile baby

...

Hey
You smile
I smile
Whoaah
You smile
I smile
Hey, hey, hey
You smile
I smile
I smile, I smile, I smile
You smile
I smile

You smile
I smile
You smile
I smile

enformigt??

smellslikesex
P23
Medlem

12 februari 2011 22:19 | #105 smellslikesex

vem e justin bieber ?

nitram1045
P24
Medlem

12 februari 2011 22:28 | #106 nitram1045

Skrivet av Eldstad View Post
Skrivet av tralala View Post
För att de är avundsjuka.
haha, dåligaste ursäkten jag hört. Tkr synd om dig som är så fixerad vid han.
Det skulle jag inte påstå att jag är. Har hört en bit av en låt med honom och tycker inte att det var bra. Men det ger väl inte mig en anledning att hata honom?

Som sagt, dom enda som tycker han är bra är fjortis tonåringar som inte skulle tveka att sälja sin familj för att få vara med han. Om han hade varit överviktig, eller bara allmänt ful, tror du han hade kommit så långt som han har? Det är inte hans röst som gör jobbet utan hans ansikte..

ska göra största citat boxen

nitram1045
P24
Medlem

12 februari 2011 22:29 | #107 nitram1045

Skrivet av nitram1045 View Post
Det skulle jag inte påstå att jag är. Har hört en bit av en låt med honom och tycker inte att det var bra. Men det ger väl inte mig en anledning att hata honom?
Som sagt, dom enda som tycker han är bra är fjortis tonåringar som inte skulle tveka att sälja sin familj för att få vara med han. Om han hade varit överviktig, eller bara allmänt ful, tror du han hade kommit så långt som han har? Det är inte hans röst som gör jobbet utan hans ansikte..

kommer bli kul

Klarinettfett
P26
Medlem

12 februari 2011 22:57 | #108 Klarinettfett

kommer bli kul

Tralala, lilla molntuss.
Kom hit, skall du få en puss!

razzzza
P25
Medlem

13 februari 2011 22:44 | #109 razzzza

Skrivet av Klarinettfett View Post
kommer bli kul
Tralala, lilla molntuss.
Kom hit, skall du få en puss!

:OOO

Giggity
P26
Medlem

17 februari 2011 10:44 | #110 Giggity

anledningen till det enorma hatet riktat mot justin bieber är att han är helt talanglös, han klär sig och uppträder som att han är cool, han låter som en liten, liten tjej eller möjligen som en kastrerad råtta eller nåt sånt, och han får massa heta tjejer utan att göra något annat än att bli upptäckt på youtube och sjunga låtar med fem olika ord i texten. jag hatar honom inte... jag tycker bara att han ska bort och sluta drabba världen med sin migränframkallande röst.

Lazy
P32
Medlem

17 februari 2011 11:16 | #111 Lazy

^Agrees.

Borttagen medlem

17 februari 2011 11:21 | #112 Avslutat konto

Skrivet av Giggity View Post
anledningen till det enorma hatet riktat mot justin bieber är att han är helt talanglös, han klär sig och uppträder som att han är cool, han låter som en liten, liten tjej eller möjligen som en kastrerad råtta eller nåt sånt, och han får massa heta tjejer utan att göra något annat än att bli upptäckt på youtube och sjunga låtar med fem olika ord i texten. jag hatar honom inte... jag tycker bara att han ska bort och sluta drabba världen med sin migränframkallande röst.

Vet inte vad du tänder på men förvirrade 13åringar är inget jag skulle kalla "heta tjejer." Och JA han ska bort om inte annat borde han iaf komma ur målbrottet innan han fortsätter sin karriär, och helst fortsätta sin karriär som nått annat efter det.

Ronney
P24
Medlem

17 februari 2011 12:01 | #113 Ronney

Skrivet av Diablo95 View Post
han sjunger som en som aldrig har kommit i puberteten samt alla pengar han har får för den dyngan han producerar. värsta skiten jag har hört sen lady gaga

värre skit än lady gaga...

iiiiidkLOL
F32
Medlem

26 augusti 2012 02:11 | #114 iiiiidkLOL

Citat:
Citat av: Eldstad
Han kommer vara ute om 1 år, när han fått en riktig röst.

HA HA han kommer va ute om ett år? han är större och bättre än nånsin.

1 0 1 2 3 4 5 6

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.