Sjukaste ni gjort i skolan?

1 .. 3 4 5 6 7 8 9 .. 52
RARIGQ
F28
Medlem

14 juni 2008 22:48 | #101 RARIGQ

Hehe vi har som familje tradition att köra ner en tjut raket i toan(båda min bröder har gjort däh)så jah o en kommpis gjorde däh och hela avloppet gick sönder.Stank skit i 3 dar lol

Borttagen medlem

14 juni 2008 22:49 | #102 Avslutat konto

jag och alla andra killar i klassen samlade på redbullburkar som vi druckit upp och ställde upp de på en hylla, hade 120 stycken när vår lärare tvingade oss att panta dom för att de började mögla och var en hälsofara för oss xDrolleyes bigsmile

Borttagen medlem

15 juni 2008 02:39 | #103 Avslutat konto

satte på min lärarvikarie scared

Borttagen medlem

15 juni 2008 22:48 | #104 Avslutat konto

Jag började gå i sömnen i matsalen en gång.
Jag gick rakt in i köket och välte ut en stor kastrull
pasta varpå jag ytterst förvirrad vaknadelaugh lol

gaphia
P30
Medlem

4 augusti 2008 05:06 | #105 gaphia

det är nog, min mentor, han är as stor å biffig :o
så jag hade vart så jävla arg på han då klotrade jag jävla anabola jävle på vårat skolplank, sen kolla jag om det var muskler han hade eller ballonger så jag tog en nåt å tryckte in den i armen på han, då jagade han mig minst 12 varv runt grusplanen. det var kul !

rz
P30
Medlem

4 augusti 2008 05:30 | #106 rz

Tänkt på att denne person troligen sitter utomlands och skriver, eftersom alla stavfelen förutom 1 är på ord med åä&ö?

Borttagen medlem

4 augusti 2008 10:37 | #107 Avslutat konto

haft sex i sjuksysters rum, lagt stinkbomber i ventilationen, kastat en sko i ansiktet på rektorn när hon höll sitt avslutningstal, spytt med flit på en lärares papper, startat taco matkrig, klätt av mig halvnäck och "duschat" i mjölk, Ja man kan väll säga att jag inte var särskilt omtyckt av lärarna, men snacka om att inte ha sinne för humor... woot

RaaZer
P
Medlem

5 augusti 2008 15:36 | #108 RaaZer

kanske inte galet men låtit en inbrotts tjuv stjäla av läran

Borttagen medlem

3 september 2008 20:04 | #109 Avslutat konto

tänt på en rök bomb på en toalett men som tur va lyckades de inte för om brandalarmet hade gått hade jag fått betala typ 6000

Leksmek
P29
Medlem

3 september 2008 20:08 | #110 Leksmek

haha lol de va ju troligt ?
så du typ sa bara sådär att de va du som gjorde de ?
du e ju fan dummare än tåget då, och de gick precis.

X_xBlood
F27
Medlem

4 september 2008 12:38 | #111 X_xBlood

asså om man är så dum att man erkänner så tror jag inte att det var du som gjorde de... typ i min förra klass vare en kille som tog sönder en lampa och han kanske är jävligt dum men då dom trode att de var han så sa han att de var några äldre och dom trode honom XD

DavyJones
P30
Medlem

4 september 2008 12:52 | #112 DavyJones

de sjukaste vi gjort var att tända på cykel skjulet och kasta en silikon patte på folk :p

xFLaSHbAcKx
P27
Medlem

4 september 2008 13:30 | #113 xFLaSHbAcKx

Vi skulle läsa engelska läxan men i slutet av lektionen prata vi om apsex :s fråga inte hur det gick till....inte så sjukt men väldigt cp och lärarn var till och med med på det :S

Ändrat: 2008-09-04 13:34:53

Borttagen medlem

4 september 2008 14:17 | #114 Avslutat konto

yeah right

Borttagen medlem

4 september 2008 15:01 | #115 Avslutat konto

Jag och massa polare körde ''kronan'' i skolan och blodade ner 3 bord :) gjorde fett ont men borden blev fina..

Frågade en lärare en gång om jag fick hennes skor om när hon dör. Hon hade ett par rosa skit snygga träskor :P

Har gjort massa saker men ingenting som jag kommer på direkt just nu...

Borttagen medlem

4 september 2008 15:04 | #116 Avslutat konto

Kom på en sak till.. Jag och min polare jagade hon läraren med en sax och skrek att vi ville ha skorna NU! Såg henne inte på ett tag efter det..

steviewonder
P34
Medlem

4 september 2008 15:10 | #117 steviewonder

Jag och några klasskamrater beställde en Pizza, pizzabagarn kom och knacka på dörren och han kom in vi betalde, och fortsatte med att lyssna på lärarn som var skit förbannad. Vi satt där på lektionen och åt som om det var helt normalt. Det är väll ganska sjukt?

HeavyLoad
P27
Medlem

4 september 2008 15:44 | #118 HeavyLoad

haha, jag har inte gjort något konstigt i skolan.

Borttagen medlem

4 september 2008 16:04 | #119 Avslutat konto

det var fan när jag och några kompisar hade lite raketer med oss till skolan.sånna där gröna bomber ,vi tog ut krutet och sen tände på ,vi slängde den på några tjejer som stog och snackade i korridoren ,stubinen var ju påtänd och alllt så de trodde att det skulle smällla ,fan va dom sprang,det rök ju rätt lite om det hade stigit lite högre hade brandlalarmet gått var skitkul sen smällde vi raketer i sporthallens källare en gång samma dag

Borttagen medlem

4 september 2008 16:08 | #120 Avslutat konto

efter skolan den dagen fick så jävla mkt själ eller noooooot vi hade en vikarie de veckorna och hon var dagislärare så .hon sa nästa gång blir det prick .nästa dag fortsatte vi smälla raketer sen skulle vi få själl i gen men då sa hon samma sak i gen nästa gång får ni prick SÅ JÄVLKA BLÅST LÄRAREwoot woot

1 .. 3 4 5 6 7 8 9 .. 52

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.