Jag hatar julen.

1 2
IronyFist
P31
Medlem

24 december 2012 11:19 | #1 IronyFist

Ville bara säga det.

izuzu96
P26
Medlem

24 december 2012 21:39 | #2 izuzu96

Citat:
Citat av: IronyFist
Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.

W16
P25
Medlem

24 december 2012 22:44 | #3 W16

Citat:
Ville bara säga det.

varför då??

W16
P25
Medlem

24 december 2012 22:45 | #4 W16

Citat:
Citat av: izuzu96
[quote]Citat av: IronyFist

Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.
[/quote]

mogen jävel??

izuzu96
P26
Medlem

24 december 2012 22:55 | #5 izuzu96

Citat:
Citat av: W16
[quote]Citat av: izuzu96

Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.
[/quote]

mogen jävel??
[/quote]

tycker att det är löjligt att gnälla om att nåt suger och sen bara säga ''Ville bara säga det''. Han fick la bara inte tillräckligt med julklappar och är butthurt.

IronyFist
P31
Medlem

25 december 2012 00:00 | #6 IronyFist

Jag fick inga julklappar alls och det är det skönaste jag varit med om, inga förväntningar = inga besvikelser.

Det är dock konceptet i stort som stör mig. All denna spendera tid med familjen och skit.

Ja, jag är en cynisk jävel.

BladeZarMan
P24
Medlem

25 december 2012 02:23 | #7 BladeZarMan

Citat:
Jag fick inga julklappar alls och det är det skönaste jag varit med om, inga förväntningar = inga besvikelser.

Det är dock konceptet i stort som stör mig. All denna spendera tid med familjen och skit.

Ja, jag är en cynisk jävel.

Att spendera tid familjen är bara skit? En familj är det bästa man kan ha.

ZZtupp
P25
Medlem

25 december 2012 02:28 | #8 ZZtupp

Bronies i ett nötskal

IronyFist
P31
Medlem

25 december 2012 10:51 | #9 IronyFist

<div class="quote-content">Citat av: BladeZarMan
<span>Att spendera tid familjen är bara skit? En familj är det bästa man kan ha.</span>

</div>

1: Ja.

2: Du känner uppenbarligen inte min familj.

W16
P25
Medlem

25 december 2012 10:55 | #10 W16

Citat:
[quote]Citat av: W16

Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.
[/quote]

mogen jävel??
[/quote]

tycker att det är löjligt att gnälla om att nåt suger och sen bara säga ''Ville bara säga det''. Han fick la bara inte tillräckligt med julklappar och är butthurt.
[/quote]

asså det kan ha hänt honom nåt på julen och han kanske vill uttrycka sej? tänk efter lite lillen till nästa gång.. ;)

izuzu96
P26
Medlem

25 december 2012 11:14 | #11 izuzu96

Citat:
Citat av: W16

Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.
[/quote]

mogen jävel??
[/quote]

[/quote]

asså det kan ha hänt honom nåt på julen och han kanske vill uttrycka sej? tänk efter lite lillen till nästa gång.. ;)
[/quote]

Klart nåt kan ha hänt, men man kommer inte och bitchar om att något suger och sen bara säger ''ville bara säga det''. Det är som om att man skulle säga ''fyhelvete vilken skithelg, ska aldrig gå dit och vara med dem igen!'' hela dagen i skolan och att någon sedan frågar vad som hänt ''inget''. Så jävla patetiskt!

IronyFist
P31
Medlem

25 december 2012 11:30 | #12 IronyFist

Vänta, hold it there a minute, vad du säger nu är att jag måste ha ett riktigt skäl att hata julen? Eller missförstår jag nåt?

För OM det finns ett skäl så minns jag det inte, jag har hatat julen i åtminstone 11 år, har inget bestämt minne av någon jul mellan 1998 och 2000, däremot minns jag julen 97 och även 96 och 95, även om den sistnämnda är väldigt vag...

W16
P25
Medlem

25 december 2012 20:14 | #13 W16

Citat:

Ville bara säga det.

Och vi ska bry oss?

Ville bara säga det.
[/quote]

mogen jävel??
[/quote]

[/quote]

[/quote]

Klart nåt kan ha hänt, men man kommer inte och bitchar om att något suger och sen bara säger ''ville bara säga det''. Det är som om att man skulle säga ''fyhelvete vilken skithelg, ska aldrig gå dit och vara med dem igen!'' hela dagen i skolan och att någon sedan frågar vad som hänt ''inget''. Så jävla patetiskt!
[/quote]

vad yrar du om??

konjoja
P26
Medlem

28 december 2012 22:34 | #14 konjoja

vad har hänt med dig ironyfist? har du blivit ett troll just nu vid 21 års ålder? O.o

N0BST3R
P25
Medlem
banankalas
F28
Medlem

30 december 2012 19:27 | #16 banankalas

Finns väl inget som säger att du måste fira Jul med familjen. Sen om det inte passar så kan du ju flytta hemifrån (om du inte har gjort det redan).

LolDelete
P23
Medlem
IronyFist
P31
Medlem

2 januari 2013 01:53 | #18 IronyFist

Banankalas, om det var så simpelt att det bara var familjen som jag inte gillade så hade jag dragit för länge sen. Det är hela konceptet med julen som jag hatar. Så simpelt är det.

Lars-Olof
P71
Medlem

2 januari 2013 14:11 | #19 Lars-Olof

Du har sagt att du inte gillar julen och nu kan vi alla sluta prata om det då vi vet den informationen nu. Everybody happy.

IronyFist
P31
Medlem

2 januari 2013 14:28 | #20 IronyFist

Men så kan jag ju säga det igen, bara för shits and giggles and reasons and stuff!

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.