Facerapes!
6 november 2012 04:39 | #2 smiley10
''Jävla skit dem i willys har för i helvete ögon i nacken. Då blir det socialen nu då :/'' och om nån frågar så säger du att du förökte ta en choklad o en drycka men dem såg mig :l
6 november 2012 15:34 | #3 Lars-Olof
''Hitler var en bra person, det vara bara att folk missförstod honom'' Alla som är vän med offret kommer vräka loss i kommentarerna :D
6 november 2012 17:21 | #4 kakan1234
"jag har aldrig förståt grejen men att sitta ner och bajsa, själv står jag upp och skjuter longshoot!"
8 november 2012 20:22 | #5 HerrHurrDurr
''Hitler var en bra person, det vara bara att folk missförstod honom'' Alla som är vän med offret kommer vräka loss i kommentarerna :D
Hah! genialisk!
8 november 2012 20:23 | #6 HerrHurrDurr
"Även världens starkaste man måste ta i när han skiter, BAJSA TIME!"
25 november 2012 02:29 | #8 Ducker
Skriv såhär "Big dicks black teen"
Sen kommenterar du "google Black teen big dicks"
Och sen en till kommentar "Hur fan tar man bort en inlägg"
5 december 2012 11:35 | #11 Hagge17
''Jävla skit dem i willys har för i helvete ögon i nacken. Då blir det socialen nu då :/'' och om nån frågar så säger du att du förökte ta en choklad o en drycka men dem såg mig :l
De, inte dem. Om man nu ska leka stor pojke och använda sig av de/dem kan man väl åtminstone göra det rätt?
6 december 2012 18:31 | #12 Avslutat konto
[quote]Citat av: smiley10
De, inte dem. Om man nu ska leka stor pojke och använda sig av de/dem kan man väl åtminstone göra det rätt?
[/quote] Prisa denne man!
Ska du göra en facerape borde du fan komma på den själv. Annars är det ingen facerape.
9 december 2012 00:19 | #13 banankalas
Mina förslag är sånt som passar bäst till olika polare. Jag går bara runt o hoppas på att jag en dag ska få chansen att skriva något roligt på deras fb :D
5 januari 2013 23:16 | #14 zebralol
Här har du en bra facerape
https://www.youtube.com/watch?v=dAKPrLPJGHo
P26
Medlem
5 november 2012 23:03 | #1 HerrHurrDurr
Har du någon bra facerape? Skriv dem gärna i denna tråd då!