Problem med fotbollen

patrikkarlsson
P16
Medlem

26 april 2012 17:19 | #1 patrikkarlsson

Hej jag heter Patrik och jag spelar fotboll, jag har spelat sen jag var tre år och jag har vart iväg och spelat SM för 14åringar i både inomhus och utomhus. Men det är bara det att jag tycker fotboll är det värsta som finns men jag vet inte vad jag ska göra för att om jag slutar känns det som jag slösat bort en massa tid på ingenting. Så kan någon komma med seriösa idéer?

Borttagen medlem

26 april 2012 19:52 | #2 Avslutat konto

sluta då om du inte tycker det är kul? jag vet att det är svårt men har du tid för något annat som är kul så börja på det istället

xyxerdew
P13
Medlem

27 april 2012 07:51 | #3 xyxerdew

Hur länge har du tyckt det var tråkigt? Ifall du bara ha tyckt det en kort tid så kan det vara en liten eller lite längre period då du tycker det är tråkigt men sen kommer du att tycka det är roligt igen.

markusboi
P18
Medlem

19 juli 2012 15:03 | #4 markusboi

Sitt och nöta FIFA och få upp intresset igen. Ett tips är att förhandsboka FIFA 13 och lira det under hösten.

azazaz0
P11
Medlem

14 oktober 2012 13:54 | #5 azazaz0

Citat:
Citat av: patrikkarlsson
Hej jag heter Patrik och jag spelar fotboll, jag har spelat sen jag var tre år och jag har vart iväg och spelat SM för 14åringar i både inomhus och utomhus. Men det är bara det att jag tycker fotboll är det värsta som finns men jag vet inte vad jag ska göra för att om jag slutar känns det som jag slösat bort en massa tid på ingenting. Så kan någon komma med seriösa idéer?

här är ett tips pausa ungefär 1-2månader och sen testa och se om det är kul tips från fotbolls jacob (puyoll) begntsson erik (alves) pettersson och alexander (valdes) gunnarsson.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.