Problem med fotbollen
26 april 2012 19:52 | #2 Avslutat konto
sluta då om du inte tycker det är kul? jag vet att det är svårt men har du tid för något annat som är kul så börja på det istället
27 april 2012 07:51 | #3 xyxerdew
Hur länge har du tyckt det var tråkigt? Ifall du bara ha tyckt det en kort tid så kan det vara en liten eller lite längre period då du tycker det är tråkigt men sen kommer du att tycka det är roligt igen.
19 juli 2012 15:03 | #4 markusboi
Sitt och nöta FIFA och få upp intresset igen. Ett tips är att förhandsboka FIFA 13 och lira det under hösten.
14 oktober 2012 13:54 | #5 azazaz0
Hej jag heter Patrik och jag spelar fotboll, jag har spelat sen jag var tre år och jag har vart iväg och spelat SM för 14åringar i både inomhus och utomhus. Men det är bara det att jag tycker fotboll är det värsta som finns men jag vet inte vad jag ska göra för att om jag slutar känns det som jag slösat bort en massa tid på ingenting. Så kan någon komma med seriösa idéer?
här är ett tips pausa ungefär 1-2månader och sen testa och se om det är kul tips från fotbolls jacob (puyoll) begntsson erik (alves) pettersson och alexander (valdes) gunnarsson.

P16
Medlem
26 april 2012 17:19 | #1 patrikkarlsson
Hej jag heter Patrik och jag spelar fotboll, jag har spelat sen jag var tre år och jag har vart iväg och spelat SM för 14åringar i både inomhus och utomhus. Men det är bara det att jag tycker fotboll är det värsta som finns men jag vet inte vad jag ska göra för att om jag slutar känns det som jag slösat bort en massa tid på ingenting. Så kan någon komma med seriösa idéer?