Bästa sättet för snabb fettförbränning ?

1 2
o0rEVOLVErOo
P29
Medlem

1 februari 2009 23:42 | #21 o0rEVOLVErOo

en E/C/A kur och pasta o kyckling diet, och träna 5-7 dar i veckan :)

Edit: sry glömde kolla ålder på di g:S eca e inte o rekomendera till nån som e under 18 bored

Widell71
P30
Medlem

13 februari 2009 14:04 | #22 Widell71

Du kan mycket väl börja på gym men inte träna på för höga vikter i din ålder, ledband och andra viktiga "saker" kan ta skada i kroppen.
För nåt år sen "deffade" jag ner cirka 20kg på 7 veckor. Min mamma behövde också gå ner ett par kilo så mamma slutade köpa hem onyttig mat.
Om du kan få stöd av någon i ditt hem så be henne/honom att köpa hem fullkorns makaroner, kyckling (utan skinn), Viktväktar falukorv och även råris. Drick inget annat än vatten och motionera/träna ett par gånger i veckan. Och en bra sak du kan göra är att berätta för kompisar och familj att du SKA gå ner i vikt. Då har du inte bara dig att stå till svars för senare. Lite mer press på dig och du kommer klara det.

Vad jag åt under min period;

Frukost; 2 knäckebröd (väldigt lite smör) och ett glas vatten
Middag; längesen nu men tror det kan ha varit 2-3dl fullkornsmakaroner. Och lite kyckling eller viktväktar falukorv och ett glas vatten.
Kvällsmat; 2 knäcktebröd ( väldigt lite smör) och ett glas vatten.

Råder dig att köpa Diet caps också, funka bra plus att du kommer nog känna för att arbeta hårdare om du har lagt pengar på det.

powerman
P26
Medlem

13 februari 2009 15:03 | #23 powerman

Du kan skippa smör/margarin på bröd. Man vänjer sig snabbt. Jag slutade sätta margarin på bröd då jag var 12.

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.