GTA iv problem

Callofmine123
P28
Medlem

11 augusti 2011 14:29 | #1 Callofmine123

Hej jag har köpt gta iv episodes from Liberty City och skulle installera och spela och köra men när jag satte spelet i datron hände det inget.
Datorn skramla jätte länga sen testa jag och på min andra dator men där fick det fatal error. Någon som vett hur man kan fixa det??

cyberghost
P22
Medlem

11 augusti 2011 15:06 | #2 cyberghost

Kollat om skivan är helt repig efter att de skrammla?

Haxxorz
P24
Medlem

14 september 2011 23:12 | #3 Haxxorz

Har du något program liknande game booster igång? För jag har märkt att mitt game booster inaktiverar dom drivrutinerena eller vad det nu kan va, så skivläsarna inte funkar scared

niten
P28
Moderator

15 september 2011 19:26 | #4 niten

Jag har samma problem men jag har mitt på en extern hårddisk men när jag spelat 1 gång så går det inte spela igen utan den bara fryslaggar.

skatezz98
P22
Medlem

2 oktober 2011 22:21 | #5 skatezz98

testa att starta om datan o testa instalera, om inte det funkar så testa tandkräm+svinto eller vanlig stålull och tvätta rent skivan det får bort repor och sånt..har du köpt spelet??

pirka
P30
Moderator

2 oktober 2011 22:47 | #6 pirka

Skrivet av skatezz98 View Post
testa att starta om datan o testa instalera, om inte det funkar så testa tandkräm+svinto eller vanlig stålull och tvätta rent skivan det får bort repor och sånt..har du köpt spelet??
Skrivet av Callofmine123 View Post
Hej jag har köpt gta iv episodes from Liberty City

Han skrev att han köpt det ja^^

Tycker du ska ringa dit du köpte det så det inte är fel på skivan, om din dator uppnår kraven ofc

skatezz98
P22
Medlem

2 oktober 2011 22:51 | #7 skatezz98

Skrivet av pirka View Post
Skrivet av skatezz98 View Post
Skrivet av Callofmine123 View Post
Hej jag har köpt gta iv episodes from Liberty City

Han skrev att han köpt det ja^^

oj ursäkta mig!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.