team fortress 2

1 2
erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 02:18 | #21 erikbanan

Skrivet av Sherlock View Post
Jag tycker vi lugnar oss lite och håller oss till topic! Fast ja... vem lyssnar på mig egentligen.

Fixa routern och gå in på en achievement server istället.

de kan ta tid har hänt nåt med den...

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 02:20 | #22 erikbanan

Skrivet av Grizzlyhamster View Post
Skrivet av erikbanan View Post
Skrivet av MadHatter View Post
Jag slösar inte bort så värst mycket på natten då har jag ändå all tid att klaga, på dagen gör man ändå annat.
slösar fortfarande bort varje sekund e dyrbar den kommer aldrig tillbaka vetu:P
''Time that you enjoyed wasting is not wasted'' //John Lennon.
Just sayin'

klaga på andra= stort slöseri med tiden=gör dig kaxig har man teorier om med:P

hörde de på nån kanal en gång

Du verkar inte förstå citatet jag nyss skrev, och om någon skulle vara kaxig skulle det vara du.
Hatter är ju trots allt 3 år äldre.

o bara för han e tre år äldre så ska jag va kaxig? han sa nåt som jag tog kränkande!=kaxig=jag kaxar tillbaka

så sluta säga ålder det spelar ingen roll bara för jag e yngre är det inte jag som e kaxig!-.-

bara för alla arton 17-19 åringar e så jävla uppkäftiga va enda en e uppkäftig och tror sig

-.- iallafall är det så här

Newfag
P23
Medlem

30 juni 2011 02:25 | #23 Newfag

[/quote]
Du verkar inte förstå citatet jag nyss skrev, och om någon skulle vara kaxig skulle det vara du.
[/quote]

o bara för han e tre år äldre så ska jag va kaxig? han sa nåt som jag tog kränkande!=kaxig=jag kaxar tillbaka

så sluta säga ålder det spelar ingen roll bara för jag e yngre är det inte jag som e kaxig!-.-

bara för alla arton 17-19 åringar e så jävla uppkäftiga va enda en e uppkäftig och tror sig

[/quote]

Det ändrar fortfarande inte faktumet att han kan klaga om han vill.

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 02:30 | #24 erikbanan

[/quote]

[/quote]

[/quote]

klaga på nån e kränkande=mot lagen i nästan alla länder som har en slags stat:P

venne vad som räknas som kränkande men att klaga på nån e att kränka

Newfag
P23
Medlem

30 juni 2011 02:34 | #25 Newfag

[/quote]

[/quote]

[/quote]
Kallas yttrandefrihet, och han klagar på på att tf2 blev f2p, och du verkar fortfarande inte läst mitt citat jag skrev.

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 12:34 | #26 erikbanan

klaga på andra= stort slöseri med tiden=gör dig kaxig har man teorier om med:P hörde de på nån kanal en gång

[/quote]

[/quote]
Kallas yttrandefrihet, och han klagar på på att tf2 blev f2p, och du verkar fortfarande inte läst mitt citat jag skrev.
[/quote]

suck jag mena att han kränkte mig genom att säga massa p12 , fjortisar börjar spela nu bara för det e gratis o ha mena att jag va det!-.-

tänk nån gång o jo jag har läst det men jag totalt skiter i det!

nu e jag kaxig om du undrar

MadHatter
P26
Medlem

30 juni 2011 12:54 | #27 MadHatter

[shitload of quotes]

Du borde lära dig vad skillnaden på kränkning och klagande är lille pojk. På vilket sätt blir du kränkad genom att jag klagar på steam? T.ex. skulle jag säga 'Är Gabe Newell din hemlige älskare som du absolut inte vill att han ska mobbas på jobbet' så är det kränkande iom att jag påpekar att du är homosexuell (säger inte att det är fel nu men du kanske tar det som en kränkning) och det är lite skillnad från när man klagar.

Så som jag skrev är ju bara min åsikt om Steam och (troligen) Gabe Newells 'briljanta' idé att göra ett bra spel som njuts av alla spelare till en plats där p12 och fjortisar och annan cancerliknande materia kommer med äckliga kommentarer som ''Oh spy is such a fag class, hurr durr i can't play the game and be honest that i just suck'' och förstör det.

Förutom Grizzly.

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 12:56 | #28 erikbanan

klaga på andra= stort slöseri med tiden=gör dig kaxig har man teorier om med:P hörde de på nån kanal en gång

[/quote]

[/quote]Du borde lära dig vad skillnaden på kränkning och klagande är lille pojk. På vilket sätt blir du kränkad genom att jag klagar på steam? T.ex. skulle jag säga 'Är Gabe Newell din hemlige älskare som du absolut inte vill att han ska mobbas på jobbet' så är det kränkande iom att jag påpekar att du är homosexuell (säger inte att det är fel nu men du kanske tar det som en kränkning) och det är lite skillnad från när man klagar.

Så som jag skrev är ju bara min åsikt om Steam och (troligen) Gabe Newells 'briljanta' idé att göra ett bra spel som njuts av alla spelare till en plats där p12 och fjortisar och annan cancerliknande materia kommer med äckliga kommentarer som ''Oh spy is such a fag class, hurr durr i can't play the game and be honest that i just suck'' och förstör det.

Förutom Grizzly.
[/quote]

läs de tdu skrev att massa p12 o massa fjortisar kommer komma nu o jag börja spela när det va gratis o genom det e jag en p12:a och fjortis

sen skrev du de här e anlednignen vrf det inte skulle blivit gratis o det va riktat mot mig som jag va dum i huvudet o inte fatta spelet-.-!

MadHatter
P26
Medlem

30 juni 2011 13:21 | #29 MadHatter

[still a shitload of quotes]

läs de tdu skrev att massa p12 o massa fjortisar kommer komma nu o jag börja spela när det va gratis o genom det e jag en p12:a och fjortis

sen skrev du de här e anlednignen vrf det inte skulle blivit gratis o det va riktat mot mig som jag va dum i huvudet o inte fatta spelet-.-!

''Nej men man visar support för ett bra spel. När ett bra spel blir gratis så samlas p12or, fjortisar och annan cancer-liknande materia på samma ställe och skapar en elakartad tumör av cancer som sedan dödar spelet och de orginella spelarna snabbt men mycket plågsamt.'' Detta är vad jag skrev, vad för något i den här texten var riktad mot just dig? Var snäll och berätta.

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 13:29 | #30 erikbanan

. Det här är varför man inte skulle ha gjort TF2 gratis. -.-

så skrev du o det antog jag skulle riktas mot mig för det va jag som ville ha hjälp!-.-

o vadå cancer? p12:or kallas så bara för dom e omogna alltså vet hur man chillar i livet:P

MadHatter
P26
Medlem

30 juni 2011 13:35 | #31 MadHatter

så skrev du o det antog jag skulle riktas mot mig för det va jag som ville ha hjälp!-.-

o vadå cancer? p12:or kallas så bara för dom e omogna alltså vet hur man chillar i livet:P

Det jag menade med det var för att du ville ha reda på uhr man fuskar till sig alla achievements, istället för att spela och få dina achievements eller att bara gå in på en achievementserver (nästan lika dåligt) så ska man hålla på att fuska.

Och nej, de kallas cancer för att likt obotlig cancer så kommer de att ta livet av spelets anda och miljö som var innan det blev gratis.

erikbanan
P22
Medlem

30 juni 2011 15:17 | #32 erikbanan

Det jag menade med det var för att du ville ha reda på uhr man fuskar till sig alla achievements, istället för att spela och få dina achievements eller att bara gå in på en achievementserver (nästan lika dåligt) så ska man hålla på att fuska.

Och nej, de kallas cancer för att likt obotlig cancer så kommer de att ta livet av spelets anda och miljö som var innan det blev gratis.

fuskar aldrig när jag kör online , det e inte fusk att göra så

och en sak vrf skulle ingen fuska om dom har köpt det? ne exakt dom skulle fuska ändå även om dom köpte spelet-.-

jag kan men det funkar inte o så krånglar allting på min dator o jag vill testa alla vapnen nu när jag inte har ett skit o göra där har du anledningen

BlackMan
P21
Medlem

30 juni 2011 17:28 | #33 BlackMan

haha du vet min kompis, han var inne på en sån server och han har segt internet så han skrev in det och det funka men sen blev han disconected så han starta om det igen men alla sakerna va kvar

nofearlegend
P28
Medlem

30 juni 2011 19:33 | #34 nofearlegend

ooooooooooooooooold stuff.

Förr så gjorde man en server sen skrev sv_cheats 1 och la in bots och sedan så skrev man sv_cheats 0 och ändra map så joina botsen igen och man kunde göra olika achievements.
Du måste förmodligen skriva sv_pure 1 också innan du ändrar map men inte 100% säker.
Vet inte om det funkar mer men så gjorde man förr eller så kan du joina en achievement server.

Side note: Bara noobs gör så och man kan se att du har fuskat till dig dina achievements så up to you.

nofearlegend
P28
Medlem

30 juni 2011 19:36 | #35 nofearlegend

double post

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.