omg, KOMMER FÖR SNABBT.
5 juni 2012 20:27 | #2 Problem
runka riktigt mycket, och sen när du har sex tänker du på nåt äckligt
6 juni 2012 23:07 | #3 PajkenmedstortP
Runka före du ska ha sex att du typ 2-3 gånger innan sen efter den sista far du till henne och sen så kan du testa för när att för mig blir det svårare och svårare att bli tänd xD kanske inte funkar för alla... För att efter 20-30 minuter efter du runkat kan du försöka runka igen och igen och det blir bara svårare xD
10 juni 2012 03:27 | #5 theeking
Happ.........
Nu är det så att jag inte ens fick bonge, för ja runka för många ggr LOOOL.
10 juni 2012 20:57 | #6 PajkenmedstortP
Haha då får du väl minska med slitet då eller vänta längre innan du börjar med din flicka :) Bättre än inget!
10 juni 2012 23:16 | #7 Esseboy
alltså ta det lungt, stressa inte. Håll koll på andningen, håll ögonen öppna och avbryt om du känner att det kommer...Detta kan du också träna hemma när du runkar! Försök att runka så snabbt och länge du kan (utan att tänka på nått äckligt då...) Så har jag tränat upp min uthållighet :) kan runka i en timme om jag vill och vara hur kåt som helst :P
15 juni 2012 14:36 | #8 tom99tom
Finns en fördröjningskräm som typ bedövar den lite så du inte känner riktigt lika mycket, så då kan du hålla på längre. Finns att köpa fraktfritt hos Potensmedel grossisten
Funkar bra för mig
16 juni 2012 12:21 | #9 MajorLenny
Stoppa ner en tratt i urinröret och ner häll flytande stearin, om du vågar göra det så kommer ditt problem att försvinna.

P15
Medlem
5 juni 2012 18:08 | #1 theeking
Har ALLTID haft detta jävla problem.
Jag kommer FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SNAAAAAABBBBBBBT.
Är med min flickvän 3 gånger i veckan, Under förspelet, När hon inte ens RÖR min kuk, så kommer jag? DA FUQ.
Och ja, Är seriös.
Jävligt jobbigt kan jag säga er. -.-
Någon som har nåt tips? "Slappna av" Funkar INTE.
Typ nåt jag ska göra, Dricka eller något? Vet att alkohol funkar, Men är 15, Testat har jag jaa, Men inte med denna flickvän, Tror hon skulle lacka om jag drack xD
Så seriösa svar, TACK (L)