Får Träna ner ståndet!?

PajkenmedstortP
P18
Medlem

20 maj 2012 00:45 | #1 PajkenmedstortP

Chaoo! Nån som vet hur man kan träna ner så man inte får stånd lika lett ? :$
För att om jag ligger nära med massa tjejer och jag ligger och kramar om dom så får jag stånd direkt. Samma gäller porr. Om vi säg att jag och min kill kompis kollar på porr så får jag bånge direkt men inte han... Vad ska jag göra?
Vill ju inte att tjejerna ska tro att jag är värsta peddot med bånge i byxan 24/7 ...

HoNgamer
P17
Medlem

20 maj 2012 10:54 | #2 HoNgamer

Tänk på något du hatar eller tycker är fett äckligt så du tänker på något annat du brukar man får ner den, iaf jag:p

Flumride
P19
Medlem

28 maj 2012 15:05 | #3 Flumride

Får också stånd ganska lätt, det är ju jävligthärligt! Testa att onanera lite oftare haha :)

Goddagens
P17
Medlem

28 maj 2012 18:34 | #4 Goddagens

Det är nästan oundvikbart att inte få stånd när du ligger nära någon du gillar, det helt enkelt bara är så. Tänk på att vara avslappnad bara så går det nog.

Jacko91
P20
Medlem

28 maj 2012 18:58 | #5 Jacko91

Blocka känslorna annars , tänk inte tanken , och så finns ju en speciell hylsa som ger en stöt så fort den blir hård, haha

zebralol
P17
Medlem

20 juni 2012 20:00 | #6 zebralol

Ta djupa andetag och tänk på något annat. slappna av i rump/pung musklerna!

Heavy95
P17
Medlem

24 juni 2012 02:47 | #7 Heavy95

Hehe, jag får också stånd dirr när jag är med brudar, när jag gick i nian hade jag utvecklat intresse för en tjej, då som jag träffade tidigt varje morgon, hon klädde sig lite väl kallt och fick ofta sitta eller ligga i min famn. Men då denna gång satt hon och hoppade i famnen min och så fick jag råbånge i mjukisbyxor, hon garvade ju så klart åt det, men det var inte så farligt ändå trots allt. Hon satt kvar och pitten min stack upp mellan benen på henne, jag fick en kyss på kinden och hon pillade väll någon gång också där emellan :) Men visst fan är det pinsamt nå så satans...

Har fortfarande kvar samma problem med erektion, och att lyssna på American Pie är inge vidare, "runka mycke så får du självkontroll", jo tjena Tapio i trollskogen alltså. När vi satt ute i allrummet på skolan en morgon under frukost timmarna låg min klasskompis -tjej- på bänken och jag observerade väl hennes former lite, tycker hon har väldigt fin kropp. Fick ju stånd så klart av detta och hon vände blicken mot mig, byxorna buktade väl upp en bit en bit ner efter linningen... Hon observerade detta fort och gav mig ett léende i svar, hon utveckade ett viss intresse till mig efter detta, vi har alltid busat med varandra sen första början, men jag klickade aldrig på det dock...

Det jag försöker säga är att vissa tjejer reagerar posetivt på en killes erektion, sätter igång hennes fantasi, ibland kanske hon kommer fram till dig. Dock är inte all tjejer så, givetvis, det finns de tjejer som sorgligt nog kan sparka dig i pungen eller kanske springer iväg och kräks rent av... Men visst fan, sitter man där o flåser och drägglar och bressar så ger det liiiiite fel signaler...

Men testa ta djupa andetag, tänk på annat, fungerar dock inte för mig riktigt... Ibland kan jag vandra iväg i tankarna helt å hållet, brukar fungera. Eller lägg benen i kors, inte precis den skönaste ställningen att ställa en tältpinne på, den kan lägga sig rätt så fort. Saken är den att få ner pulsen till nästan inget, svällkropparna är kopplade till pulsen.

sheep326
P16
Medlem

24 juni 2012 02:53 | #8 sheep326

pröva att runka och hålla dig länge gör det några ggr så får du nog pli på monstret där nere ;)

PajkenmedstortP
P18
Medlem

24 juni 2012 12:26 | #9 PajkenmedstortP

heavy95 tack! Det jag försöker tänka på är när man kör skoter eller att jag kollar på en ovanligt ursäkta(mindre fin person) Men det fungerar tyvärr inte det heller...
Det är nästan så att när man får råbånge så blir det svårt att tänka på nåt annat :S När den står, ''DÅ STÅR DEN'' ... xD den går inte att få ner men aja, får väl testa det... :)

Heavy95
P17
Medlem

26 juni 2012 04:07 | #10 Heavy95

Men visst är det så... Står den så står den, ibland har man suttit på as tråkiga 2 timmars lektioner och den har stått jävlat lektionen igenom, man har fan inte kunna ställa sig upp och gå på rast med dom andra, istället har jag suttit i klassrummet och ritat i pärmen... Och när den bara har stått, i osköna fillingar som knappt flexar, jeans byxor, i två timmar... -så är den rätt så jövla öm...

Och det där jävla "American Pie" skiten fungerar inte, har själv försökt... Hä fungerar inte!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.