Konstig penis? :/

kennyboi
P21
Medlem

17 april 2012 18:26 | #1 kennyboi

Hej, jag är en kille på 13 år.. fyller snart 14.. när jag får en erektion så är min penis lite böjd åt vänster? Och så är det längst ut på penisen en liten skinn bit typ. Jag kan få fram ollonet, och så. Men när jag får det så är det ungefär en tråd under penisen som håller i skinnet, skall det vara så? Och så kan jag typ inte få fram ollonet klokt när jag har erektion, kan det bero på min ålder? Har oroat mig ett tag nu, så snälla var seriösa och inte omogna... Tack!

mmd
P23
Medlem

17 april 2012 20:27 | #2 mmd

det är vanligt att ha en böjd kuk för det har läkare berättat för mig men det andra kan jag inte svara på ;__;

ZeeZ
P
Medlem

18 april 2012 12:05 | #3 ZeeZ

min är oxå böjd åt vänster. tror nog att de flestas är det

kennyboi
P21
Medlem

18 april 2012 21:43 | #4 kennyboi

Okej, tack grabbar för att ni var seriösa och schyssta :)

Tripletutorial
P24
Medlem

19 april 2012 17:02 | #5 Tripletutorial

Varför den är böjd är för att killar har ju 3 st svällkroppar i sin penis som fylls med blod när man får stånd. Då brukar en av dom svällkropparna alltid vara större än dom andra så då svänger den åt olika håll. Vissa höger, vissa vänster, vissa tittar uppåt.

zz22zz
P26
Medlem

20 april 2012 19:55 | #6 zz22zz

det låter helt normalt både med den snea penisen och strängen elr tråden som du säger ska finnas där.

att du inte kan dra ner förhuden när du har erektion kan bero på din ålder och det bör lösa sig snart. För att kunna lösa problemet kan du försöka tänja ut huden så att den blir större genom att dra ner den så långt du kan några gånger när du har erektion. Om det inte blir bättre om några månader kan du gå till ungdomsmottagningen och prata om det.

StulEn
P30
Medlem

26 april 2012 12:07 | #7 StulEn

Jag har precis samma sak som du. Jag är 21 år gammal och allt fungerar som det ska. Tråden har alla killar. Finns undantag för som har haft av den dock. Ungefär hälften av alla killar har snea penisar, mycket eller lite. Det där med att inte kunna få fram ollonet när du har stånd kan jag knappt heller få, det är dock inte lika vanligt. Jag gick till ungdomsmottagningen och de berättade att jag hade för trång förhud. Man kan fixa det och de hjälper dom dig med där borta. Men jag gjorde inte det. Samlag och andra "aktiviteter" fungerar utmärkt så jag kände inte att jag behövde ändra på något :) Plus att du är fortfarande väldigt ung. Det kan växa till sig med tiden.

gormiti1000
P25
Medlem

30 april 2012 18:27 | #8 gormiti1000

Sned penis är vanligt och tråden har alla som inte har haft av den, själv så gick den av när jag runka första gången :p inte bekvämt och en jävla massa blod...

filip_125
P21
Medlem

2 maj 2012 20:39 | #9 filip_125

jag har en sned penis, jag har lite skinn över där fram, jag har en tråd grej så jag tror inte att det är något konstigt med den

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.