sex med 15 åring
8 april 2012 21:09 | #2 theeking
Mitt ex, Som jag blev av med oskulden med, Som är 14 år som jag, Är nu tsm med en 19åring, Och hon är 14, Ingen verkar sitta och klaga på deras relationship, Hon är byxmyndig så du har all rätt att naila henne! ;-)
9 april 2012 01:56 | #4 Goddagens
Det ska inte vara några problem om hon är med på det. Om det nu blir stojj om det hela är det bara att säga att hon var med på det.
9 april 2012 02:40 | #5 arebokert
Går något fel och hon bestämmer sig för att anmäla dig så får du förvänta dig att inte en ända person i rätten kommer att tro på dig. Det är nämligen så i vårt rättssystem idag.
13 april 2012 11:57 | #8 Anonym666
Kör hårt och använd kondom! :)
Samt så gör du bäst i att föreslå det utan att vara för krävande så att "hon inte har något val" osv.
Ett exempel på detta kan vara "Jag har tänkt lite och jag tror att vi är mogna nog att gå vidare till nästa steg" eller liknande. Då har hon mer att säga till om, än om du frågar rakt ut "Vill du ligga?"
10 juni 2012 23:29 | #9 Esseboy
Låt henne fråga efter det, annars kan det bli problem ;) Dessutom är det inte du som ska fråga efer sånt hehe det är ju bruden ;)

P20
Medlem
8 april 2012 19:31 | #1 trojahataren
hej... jag har en tjej jag har varit på gång med nu i ett tag och jag tror det snart är dags för det alla killar väntar på men nu är det såhär... jag har precis fyllt 18 år och tjejen har fyllt 15 år... och jag är osäker på om det är okej om vi båda är med på det... jag är lite dåligt insatt i det här med sex med 15 -28 åringar så jag skulle vara tacksam om någon med mer koll skulle kunna berätta hur det är :)
MVH//
trojahataren