vitiligo :'(

kimpa28
P24
Medlem

14 februari 2012 19:27 | #1 kimpa28

tjena jag har en fråga. jag är intresserad av en tjej och tror hon är intresserad av mig. men vad fan ska jag göra om hon går ner på mig någon gång i framtiden ? .. jag hat vitiligo på min penis samt runt hela midjan . (vitiligo är en pigment sjukdom som gör att pigmenten försvinner och det blir vita fläckar)
tror det kommer vara väldigt avtändande också tror jag att hon inte kommer gilla mig mer :'( har massa dåliga tankar . tex oskuld hela livet. (det är inte smittsamt) hur ska man berätta?

didde3
P24
Medlem

14 februari 2012 19:32 | #2 didde3

Om hon verkligen gillar dig så borde hon kunna ta dig som den du är!w

kimpa28
P24
Medlem

14 februari 2012 19:35 | #3 kimpa28

det gör mig glad att höra :'D ska skålla om hon har lust att göra något imorgon =P

didde3
P24
Medlem

14 februari 2012 19:40 | #4 didde3

Äkta kärlek kommer från hjärtat!

tohe
P26
Medlem

20 februari 2012 17:33 | #5 tohe

Tell her bro!

Nä men om det inte ska bli ngn konstig stämning när du drar ner brallorna så är det bättre att berätta först.
Men det beror också på hur bra relation ni har med varandra.
Alltså om ni kan snacka om nästan allt osv för att då kanske inte stämningen blir så konstig men om ni är nykära och nervösa över att vara nakna tsm så är chansen stor att hon kommer bli lite chockad av att se det och så kommer hon att fråga vad det e och då kommer du få förklara vad det e osv och då försvinner antagligen stämningen...

Men som sagt, det beror på hur bra ni känner varandra.

Men om jag vore du så skulle jag berätta så hon vet och att hon e förberedd på det, och det är ju ingen stor deal heller, det e bara att det ser lite annorlunda ut. Och jag e säker på att du kan prestera lika bra endå.
Men se till att berätta vid ett bra tillfälle. Som när ni ligger i sängen och bara småmyser och inte ska ha sex just då liksom. Men ja ett bra tillfälle helt enkelt!

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.