Hur känns det att ha samlag

chopin
P42
Medlem

21 november 2011 06:56 | #1 chopin

Hej, jag undrar hur det känns att ha samlag, både för en kvinna och man, har själv ingen erfarenhet av att haft samlag, vad är era erfarenheter av detta, själv är jag oskuld, men önskar mig gärna en kvinna eller tjej att umgås med, tack på förhand.

zebralol
P24
Medlem

21 november 2011 09:26 | #2 zebralol

För man är det inte så annorlunda mot att runka. Det är som att stoppa in sin penis i ett vått hål av något slag.

chopin
P42
Medlem

21 november 2011 11:33 | #3 chopin

Hur märker man om dem är våta tjejerna alltså, ser man det på underlivet eller gör tjejerna på ett visst sätt?

chopin
P42
Medlem

22 november 2011 05:45 | #4 chopin

Det är sant att jag är oskuld och 34 år, men vad ska man göra när man inte vågar ta första steget, fast det är först på senare år som man uppmärksammat detta, i och med en längtan efter kvinnor och hur man närmar sig en kvinna utan att verka bortgjord och dum. Har fått ett telefon nummer till en eskort kvinna i Göteborg, därför tänkte jag att man skulle förbereda sig lite så att man kanske kan imponera på kvinnan lite grann.

Kickadick
F25
Medlem

22 november 2011 16:49 | #5 Kickadick

För en kvinna: Awesome!

Flumride
P25
Medlem

23 november 2011 00:25 | #6 Flumride

Var självsäker när du har sex, fråga inte Är det skönt? Eller Ska vi byta ställning? Gör det bara, men säger hon något annat ska du lyssna på det. Sex är det mest underbara som finns!

chopin
P42
Medlem

23 november 2011 15:33 | #7 chopin

Vilken är den normala åldern att ha samlag i tro? Jag gillar kvinnor och tjejer, men har aldrig vågat fråga chans på någon, är helt enkelt rädd att bli sårad, ifall dem inte vill ha mig eller inte tycker jag är manlig nog för att tillfredsställa deras behov. Vad tror ni om att man söker sig till en prostituerad kvinna, hon håller till i Göteborg, och vill ha 1500 kronor för ca 4-5 timmars träff. Jag har hennes nummer och allt men vet inte om det är bra eller dåligt att förlora sin oskuld på en prostituerad kvinna?

Kickadick
F25
Medlem

23 november 2011 20:18 | #8 Kickadick

Förlåt nu.. Men Nej! Nejnejnej, nej! NEJ!!
Hallå?? 34 år gammal ? Och vad har du innanför skallbenet!?
Sex är något man INTE ska ha bara för sakens skull! Tro mig du kommer ångra dig!
Vänta tills du träffar någon du verkligen älskar, du kommer bli 1500 ggr lyckligare då! Och inte 1500 kr fattigare!
Och det kommer bli något du kommer komma ihåg med glädje!
Det är ju så otroligt opersonligt med att gå till en prostituerad! )):
Jag förstår om det känns jobbigt att inte än ha hittat någon, när man är så pass gammal som du är!
Men våga chansa! Du är säkert en jättegullig,charmig kille! Försök jobba på ditt självförtroende lite extra!
Jag tror på dig!

chopin
P42
Medlem

24 november 2011 04:10 | #9 chopin

Tack för din kommentar kickadick, det ligger nog mycket i det du säger. Att man kommer att ångra sig och bli fattigare! Fast samtidigt längtar man ju till att få en kvinna att umgås med. Men jag ska träna på självförtroendet, kanske åka till ett dansställe och se om man kan bjuda upp någon att stifta bekantskap med. Det bästa kanska vore att förlora sin oskuld till en annan som också är oskuld, och på så vis har man något gemensamt.

Kickadick
F25
Medlem

24 november 2011 07:41 | #10 Kickadick

Det är heelt lugnt du!
Det tycker jag låter som en bättre idé fkt ((:
Det kanske oxå är en idé om det skulle kännas bättre för dig liksom (: Jag kan inte säa att jag är någon som är så jättevan gällande sexlivet! Men jag tror inte det är någon nödvändighet! Men så länge det känns bra för dig!
Som sagt, jag tror du klarar det fint ((:

angeIica
F31
Medlem

26 november 2011 06:34 | #11 angeIica

inte en chans att du är 34 år och skriver "fråga chans".

peddofil
P20
Medlem

28 februari 2012 20:53 | #12 peddofil

34 år och inte fått nåt ligg än? finns bara ett svar till detta : data nörd

kregoros
P21
Medlem

28 februari 2012 21:33 | #13 kregoros

Om du nu är 34 år och oskuld vettefan vad det kan vara...men jobba på ditt självförtroende och var inte rädd för att bli sårad det händer alla nån gång dessutom om du aldrig blivit sårad träffar du aldrig den rätta :)

Jag har blivit sårad många gånger men nu har jag äntligen hittat den rätta (för tillfället är ju bara 13...) Vi hade sex första gången för båda förra helgen på vårat 2månaders dag (eller vad man nu ska säga :P) och jag håller inte direkt med Barcelonafan med att inte fråga om det är skönt eller ej och om ställning :) första gången vill jag själv rekomendera att tjejen är ovanpå eftersom att det gör ont för dom första gången.....Så både jag och Emelie (min tjej) tyckte att det var bra tt hon var överst för då kunde hon bestämma hur snabbt, hur långt in jag kom, och eftersom att det gör ont för henne att "töjas" ut så tog det ett tag för henne att få in hela ;)

BOT: Att ha sex är en helt underbar sak att ha :) MEN du måste vänte tills du hittar en tjej du verkligen älskar och vill ha det med så absolut ingen prostituerad för att bli av med oskulden....hade du blivit av med den innan hade det väl inte direkt gjort så mycket men...
Så jag rekommenderar att försöka få bättre själv förttroende genom att säga till dig själv att du klarar något (t ex gå fram till en tjej och börja prata) och ta första steget. Det värsta som kan hända är ju att du får ett nej eller så får du en ny kompis om inte annat :)

P.S Tvivlar starkt på att du är 34....

slizzy
F31
Medlem

27 oktober 2012 13:31 | #14 slizzy

Ni är ju för sjutton patetiska. Varför är det så onormalt att vara oskuld vid 34? Känns som det kommer sluta med att det snart är onormalt när man är 12-13. Allt går så ner i åldrarna nuförtiden.

Om människor kunde sluta bry sig om vad andra tycker är normalt och skapa sin egen norm skulle folk må så otroligt mycket bättre. Det är så tragiskt att se på internet den ångest som skapas av att ens kompisar gjort det eller alla tjejer i klassen blivit av med den men inte en själv. Vad spelar det för roll. Man blir av med den när man själv vill, inte för att nån annan tycker att man ska det för att det är normen i samhället.

Men nog om det. Jag hoppas att TS övervägt valet att hellre vänta än att gå till en prostituerad, som Kickadick säger, det är ett bra mycket bättre alternativ. Dessutom vet du förhoppningsvis vad det är för person du gör det med vilket känns mycket tryggare.

Citat:
Citat av: peddofil
34 år och inte fått nåt ligg än? finns bara ett svar till detta : data nörd

Och det baserar du på vadå? Stod det i nått lexicon? Eller är du bara väldigt fördomsfull som många andra? Eller så kanske du besitter erfarenheten själv eftersom du visst verkar veta hur det är. Här är nått för din lärdom:
http://www.expressen.se/...anordar-ar-bast-i-sangen/

dragonslajer_00
P19
Medlem

19 december 2012 21:15 | #15 dragonslajer_00

hahaha en data nörd är inte best porrskärnor är bättre

Ammefan
P23
Medlem

20 december 2012 17:20 | #16 Ammefan

[Denna kommentar gick inte att ta bort]

IronyFist