Litet Problem..

Eric313
P19
Medlem

27 oktober 2011 18:36 | #1 Eric313

Hallå.

Jag har ett litet problem då jag tror jag har blivit kär i en kompis ex, för det första så är de enda sättet jag känner henne genom facebook, och de andra att hon gjort slut med min kompis för några veckor sedan. Vet inte om de är så smart att skriva nått till henne då :P eller ens prata med min vän om de.

Sen om det hursom helst är okej med vännen min så vet jag inte ens vad jag ska skriva eller nått :/ Känns lite sär o bara skriva "Hej jag gillar dej..".

Den enda kontakten jag haft med henne är på några vissa bilder här och där genom min kompis då. Hon verkade ju visserligen tycka jag är lite småkul men..

Så vad borde jag göra? :F Går typ runt och tänker på henne hela tiden :P

l0stm4n
P19
Medlem

27 oktober 2011 21:55 | #2 l0stm4n

Du borde börja prata mer med henne, och kanske också fråga om ni ska träffas någon dag? :)

Eric313
P19
Medlem

27 oktober 2011 21:58 | #3 Eric313

Grejen är ju att jag vet inte om jag borde de eftersom min kompis har varit tsms med henne "nyligen", vet inte riktigt när dom gjorde slut.

Men sen är de bara vad jag ska skriva till henne :/ Nån som är tjej kan ju svara vad dom skulle säga om nån bah, "Hej, Hur är de/Vad gör du?" eller nått sånt från nån dom knappt känner :P

Vet inte varför jag känner för henne som jag gör :/

Dr-ANdro
F25
Medlem

7 november 2011 15:58 | #4 Dr-ANdro

Mitt tips är att du börjar småprata lite med henne. Det behöver inte vara om något stort eller seriöst, börja med att lära känna varandra lite. Om det senare skulle luta åt att ni vill ses kan du prata med din kompis och höra med honom om han tycker att det är okej.

Lycka till!

Nickieponken
P20
Medlem

8 november 2011 11:49 | #5 Nickieponken

Mitt tips är att inte röra henne med tång, do not forget "The Bro Code"

PokerFace96
P17
Medlem

27 juli 2012 02:02 | #6 PokerFace96

Förbjuden mark är alltid kul ;)

blade97
P16
Medlem

29 juli 2012 17:39 | #7 blade97

Citat:
Citat av: EternalPie
Hallå.

Jag har ett litet problem då jag tror jag har blivit kär i en kompis ex, för det första så är de enda sättet jag känner henne genom facebook, och de andra att hon gjort slut med min kompis för några veckor sedan. Vet inte om de är så smart att skriva nått till henne då :P eller ens prata med min vän om de.

Sen om det hursom helst är okej med vännen min så vet jag inte ens vad jag ska skriva eller nått :/ Känns lite sär o bara skriva "Hej jag gillar dej..".

Den enda kontakten jag haft med henne är på några vissa bilder här och där genom min kompis då. Hon verkade ju visserligen tycka jag är lite småkul men..

Så vad borde jag göra? :F Går typ runt och tänker på henne hela tiden :P

Sluta tänka på att hon är din väns EX...
Se henne som ''vem som helst'', som någon du sett på skolan eller nåt.
Vill du att hon ska märka dig, ta initiativet, börja snacka lite smått med henne, resten kommer naturligt.

alop99
P15
Medlem

29 juli 2012 22:39 | #8 alop99

Fråga din polare om han tycker det är okej ;)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.