Fortfarande oskuld, tips please :)

Hydrast
P24
Medlem

26 september 2011 00:19 | #1 Hydrast

Är en kille på snart 17 år som inte har haft tjej än :/ Vet inte riktigt vad jag ska göra, mina föräldrar är väldigt stränga så ja kan inte gå ut på fester eller så. Just därför så känner ja typ inga tjejer alls.. De flesta av mina killkompisar har haft sex så det känns både pinsamt och deprimerande att vara nästan den enda som inte gjort det än. Jag kan prata med tjejer och så, jag rodnar inte direkt när ja pratar med någon jag gillar till exempel.. det är bara det att ja aldrig kan gå ut eftersom föräldrarna är så överbeskyddande..

Jaja, skulle vara skönt om folk kunde ge tips och dela tankar :)

Badonk
P29
Medlem

26 september 2011 00:32 | #2 Badonk

du behöver inte gå på fester för att få tjejer. Kan du snacka med tjejer så gör det då, du går i skolan. Bara börja snacka.

o nej, du ska inte bli av med oskulden pga din polare... polare skrattar inte åt en pga sånt, i sånna fall är de inte polare.
Du är inte den enda som är oskuld när du är 17 år, hitta någon du vill vara med än att bara fokusera på att bli av med den. Det är ju oftast (oftast sa jag läs) den första gången du kommer ihåg, vad vill du ska vara på minnet?

så fokusera inte på att bli av med den.

MadHatter
P26
Medlem

26 september 2011 01:04 | #3 MadHatter

Jag har inte blivit av med min heller, jag känner inget problem med det! Jag tänker vänta på en tjej jag älskar och litar på innan jag tänker bli av med den. Det var nära på fyllan en gång, jag är lycklig som fan att det inte blev av!

Hypnotica
P25
Medlem

26 september 2011 01:04 | #4 Hypnotica

..aaaand i'm back, and this is very simple! Gå ut på stan och snacka med tjejer, dagtid. Fullpackat i köpcentrum, affärer, torg, every fucking where gosse. Ta nummer av någon, smsa lite, bjud över på filmkväll och sätt på na'.

Sånt borde många göra, hur kul som helst. Kan länka några videos också, så får du en idé om hur det ska gå till!

http://www.youtube.com/watch?v=0CrQQGMvA8g
http://www.youtube.com/watch?v=ddjZf7Nqbo0

Hypnotica
P25
Medlem

26 september 2011 01:04 | #5 Hypnotica

Skrivet av MadHatter View Post
Jag har inte blivit av med min heller, jag känner inget problem med det! Jag tänker vänta på en tjej jag älskar och litar på innan jag tänker bli av med den. Det var nära på fyllan en gång, jag är lycklig som fan att det inte blev av!

Någon skulle behöva trycka i lite testo i dig. Fuck more.

MadHatter
P26
Medlem

26 september 2011 01:16 | #6 MadHatter

Skrivet av Hypnotica View Post
Skrivet av MadHatter View Post

Nah, jag klarar mig precis som jag har gjort hela tiden! ;) Är inte en knulla runt snubbe.

pirka
P29
Moderator

26 september 2011 11:25 | #7 pirka

Tycker verkligen inte du ska ha sex bara för att ha det. Vänta på någon du verkligen tycker om, och känner dig trygg med. Sätt inte bara på någon, för att du ska.

Alla är väl såklart olika, men jag personligen skulle inte ha sex bara för sexet. Jag tycker du borde vänta till du verkligen gillar någon, den dagen kommer också. Stressa inte.

Mvh Pirka

Master_Chief_150
P27
Medlem

26 september 2011 12:48 | #8 Master_Chief_150

Ta det lugnt!!, du har ju hela livet framför dig :S Det är ingen jävla tävling, som vissa tror xD

//GL

IronyFist
P28
Medlem

26 september 2011 13:58 | #9 IronyFist

Minns när jag var 17, då kända jag lite likadant. Nu är jag 20 och fortfarande oskuld. Det är inte så farligt. Visst är jag nyfiken men jag känner som Hattis, hellre med nån jag gillar och litar på och inte bara första random dudette som råkar vara kåt.

Och angående att vara rädd att tycka det är pinsamt:
"There is nothing to fear but fear itself"
Om du är rädd för vad dina "kompisar" kommer tycka så kommer det vara jobbigt, om du istället inte bryr dig, då kommer det inte finnas nåt problem...

Bahera93
P26
Medlem

26 september 2011 21:39 | #10 Bahera93

Precis som de tidigare kommentarerna tycker jag också att du ska vänta med att förlora din oskuld. Precis som Badonk sa så skrattar inte dina kompisar för att du inte har haft sex än, om de gör det är de inte riktiga/bra kompisar.

Internethemorrojden
P22
Medlem

26 september 2011 22:02 | #11 Internethemorrojden

Med lite tur kan du nog få ett barmhärtighetsknull no doubt.

VetEjVem
P23
Medlem

26 september 2011 22:55 | #12 VetEjVem

Får du chansen, våga ta steget!

Fascista
P32
Medlem

30 september 2011 09:57 | #13 Fascista

Läs The Game av Neil Strauss, du har säkert hört talas om den. Jag läste den för skojs skull(på allvar). Lyssna inte på vad alla omkring dig säger om den boken, allt som står i den är sant.

Skrivet av Hypnotica View Post

Hahaha!

zuzanna
F26
Medlem

6 oktober 2011 13:52 | #14 zuzanna

Vet du att de är flera som går på gymnasiet som inte har haft sex än som har haft sex, så du behöver ju verkligen inte stressa. Jag blev av med min samma år som jag skulle fylla 17 och det var inte en dag för sent! Dessutom hade jag den tur att även att jag låg med denna person innan vi blev tillsammans så blev vi tillsammans och har nu varit tillsammans i 1 och ett halvt år. Så vänta , det kommer med tiden, hellre vänta ett år längre o då få ett bra förhållande än att ligga för att ligga o sedan ångra de när du väl hittar nån du verkligen vill ha ett förhållande med.

Fascista
P32
Medlem

6 oktober 2011 13:58 | #15 Fascista

Skrivet av zuzanna View Post
Vet du att de är flera som går på gymnasiet som inte har haft sex än som har haft sex.

Hur vet du det?

zuzanna
F26
Medlem

6 oktober 2011 14:18 | #16 zuzanna

har haft föreläsningar om bla klamydia och sex överhuvudtaget, och undersökningar hade visat det tydligen.

Lillavargen
P27
Medlem

6 oktober 2011 18:17 | #17 Lillavargen

In med degen i ugnen. Sota hennes skorsten.
Men om jag ska vara seriös så tycker jag att du ska ta det i din takt och om du känner dig redo för det så brukar det fungera att umgås mycket med en tjej och typ ha filmkvällar och liknande om du inte får festa.

necron
P32
Medlem

6 oktober 2011 19:35 | #18 necron

måste hålla med om åvanstående ta det i din takt och vänta på någon du tycker om angående ditt problem (vilket jag skulle se som ett problem) med stränga föräldrar kan bara säga det att om 1 år är du 18 då äre din tur att vara sträng mot dom :P

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.