Våldtagen av två tjejer
17 september 2011 02:09 | #2 Internethemorrojden
Det är tyvärr ett fenomen med stort mörkertal då vi män oftast anses kunna hantera situationen.
Jag har själv råkat ut för ett snarlikt scenario.
17 september 2011 09:16 | #3 sixela
+1 på Axiom
fick höra från en kompis som hade varit utsatt för samma, att han vaknat under en avsugning, men han hade möjlighet att ta sig därifrån. men när han kom till polisen och skulle anmäla det så blev det en pinsam situation "det borde ju killar tycka om" tystnaden. vet dock inte hur det slutade för honom, men polisen tog inte honom på allvar. vilket är felfelfel.
17 september 2011 10:39 | #4 DARKuS
Tycker själv att det låter som en härlig upplevelse. 
Men klart, det var kanske väldigt överraskande att vakna upp med en tjej som suger på ens kuk. 
17 september 2011 10:43 | #5 Seo
Se det som något positivt. Du behöver inte anstränga dej för att få tjejer, de kommer till dej ;)
17 september 2011 10:57 | #6 brainfuck

Läste i aftobladet att några tjejer våldtog en 17-årig pojke, de stoppade stora dildos i röven på han.
17 september 2011 11:03 | #7 sixela
jag skulle då inte vilja vakna av att någon ligger och slickar mig. obehagligt som fan skulle det vara, tror det är samma sak för en kille som vaknar av att någon suger av en. :)
17 september 2011 11:14 | #8 MadHatter
Det är inte alls självklart att man ska gilla det. Snubben kanske har en flickvän eller något, han kanske inte ville ha sex med någon av dem?
Jag tycker ärligt talat att du borde gå till polisen, om du får samma svar från polisen som FIGARO's vän så drar du upp DO kortet. Då får dom något att suga på, polisen.
17 september 2011 16:04 | #9 Badonk
o där går fördomarna i taket :)
bara för man är kille så menas inte det att man skulle gilla det, helt från person till person.
bara för han frågar om det så menas inte det att han skryter...
bara för att "du" (menar den som läser detta, inte påpekat på någon) skulle gilla att vakna upp av att någon suger/slickar er på morgonen menas inte att någon annan gör det.
on topic:
o ja det räknas som en våldtäkt och sen om du anmäler det eller inte är upp till dig.
17 september 2011 16:31 | #10 pirka
Tyckte du om upplevelsen, det är någon du litar på osv och det var som en sexlek så är det väl "normalt" eller ja, beror ju på hur man ser det.
Gillade du det inte och var helt emot det så räknas det lika mycket som våldtäkt som att du skulle föra in din penis i en sovande tjej. Är det något som du mår dåligt över, eller är ledsen över så anmäl dom.
8 november 2011 07:10 | #14 coolohin1
haha jag skulle inte ångra det där(Y) om jag inte hade tjej xD
8 november 2011 08:46 | #15 Master_Chief_150
Läste i aftobladet att några tjejer våldtog en 17-årig pojke, de stoppade stora dildos i röven på han.
Hahaha kul för han :D
15 juli 2012 13:33 | #17 gormiti100
fyfan till alla som är avundsjuka och skit, om man ska knulla så ska man vara vaken era fula jävlar
27 juli 2012 03:54 | #18 alop99
Jag chattade med en tjej på happypancake, vi chatta ett tag sen åkte jag hem till henne. Hon var med sin tjejkompis och jag sover över där på soffan. Vi hade haft trevligt och allt.
Sen vaknade jag fastbunden och ena tjejen sög av mig medans den andra försökte hångla med mig. Men jag försökte fly. Men det gick inte. Efteråt så gick dem och la sig och jag somna om och vi prata inte om det mer.
Är detta normalt? hänt någon annan?
Fan, grattis!
28 juli 2012 20:12 | #19 alop99
fyfan till alla som är avundsjuka och skit, om man ska knulla så ska man vara vaken era fula jävlar
Vem i HELVETE sa att han inte var naken?? Föresten så knullade de aldrig, enligt vad han säger, den ena sög av honom den andra hångla, så din kommentar MAKES NO FUCKING SENCE

Den känslan skulle inte vara så rolig 
P27
Medlem
17 september 2011 01:49 | #1 zydes
Jag chattade med en tjej på happypancake, vi chatta ett tag sen åkte jag hem till henne. Hon var med sin tjejkompis och jag sover över där på soffan. Vi hade haft trevligt och allt.
Sen vaknade jag fastbunden och ena tjejen sög av mig medans den andra försökte hångla med mig. Men jag försökte fly. Men det gick inte. Efteråt så gick dem och la sig och jag somna om och vi prata inte om det mer.
Är detta normalt? hänt någon annan?