OBS TJEJER!

ripped
P24
Medlem

4 augusti 2011 03:43 | #1 ripped

Tjena, jag är 15 år (fyller snart 16)
Jag har inga som helst pubertetsproblem så det är ingen sån tråd dehär, jag ba undrar, va vill tjejer ha då det gäller kroppshår?

Kan ni typ va snälla kryssa i vad ni tycker ska va rakat o lämna det som ska va orakat okryssat?

[] Mustasch
[] Skägg
[] Polisonger
[] Bröstet
[] Under armarna
[] Pubiset
[] Ryggen
[] Raggarsträngen (längst ner vid magen)
[] Benen

Tack så mke för svar! smile

Zeveryn
P27
Medlem

4 augusti 2011 10:54 | #2 Zeveryn

Jag vill inte vara en Förstörare för tråden men Jag tror jag talar för många tjejer när jag säger.
Det beror på vilken tjej du har ihop det med. En kanske älskar hår på magen medan en annan inte gör det. så det är mkt olika:)

Saga-Chan
F21
Medlem

4 augusti 2011 10:59 | #3 Saga-Chan

Skrivet av Ainoce View Post
Jag vill inte vara en Förstörare för tråden men Jag tror jag talar för många tjejer när jag säger.
Det beror på vilken tjej du har ihop det med. En kanske älskar hår på magen medan en annan inte gör det. så det är mkt olika:)

sant.

MadHatter
P26
Medlem

4 augusti 2011 12:50 | #4 MadHatter

Kan ju vara därför han har gjort ett kryssystem så att han kan se vad majoriteten väljer. ^^

nooplizzz
P21
Medlem

4 augusti 2011 14:39 | #5 nooplizzz

Skrivet av MadHatter View Post
Jag vill inte vara en Förstörare för tråden men Jag tror jag talar för många tjejer när jag säger. Det beror på vilken tjej du har ihop det med. En kanske älskar hår på magen medan en annan inte gör det. så det är mkt olika:)
Kan ju vara därför han har gjort ett kryssystem så att han kan se vad majoriteten väljer. ^^

^^

puq123
P35
Medlem

4 augusti 2011 17:32 | #6 puq123

haha jag är kille och gick hit endå. och du kan inte göra nått åt det trololololololololo

ElinXtra
F24
Medlem

4 augusti 2011 17:47 | #7 ElinXtra

Ja gillar rakat c:

ripped
P24
Medlem

8 augusti 2011 21:40 | #8 ripped

Skrivet av puq123 View Post
haha jag är kille och gick hit endå. och du kan inte göra nått åt det trololololololololo

Du har rätt, det kan jag inte

toyroys
F25
Medlem

9 augusti 2011 00:26 | #9 toyroys

Jaha, då tänker jag vara onormal och faktiskt kryssa i det här... kom ihåg att detta är min åsikt, bli int offended nu...

[x] Mustasch
[x] Skägg
[x] Polisonger
[x] Bröstet
[x] Under armarna
[] Pubiset
[x] Ryggen
[] Raggarsträngen (längst ner vid magen)
[] Benen (hell, de beror på... inte längre än 1cm)

o du, jag bryr mig int så stenhårt om hur en kille är rakad... men om jag fick typ bli lite tyrann skulle de va så här...

centrapp
F26
Medlem

9 augusti 2011 00:56 | #10 centrapp

Raggarsträng är ju sjukt jävla hett!!

Alexxxxxxxxxxxxx
F21
Medlem

26 januari 2013 21:06 | #11 Alexxxxxxxxxxxxx

<span>Nu tänker jag svara på frågan som han vill, (även fast det var länge sen :) )</span>

<span>de här är min personliga åsikt. :)
[] Mustasch</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[] Skägg</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[] Polisonger</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[x] Bröstet</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[x] Under armarna</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[] Pubiset</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[]x Ryggen</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[] Raggarsträngen (längst ner vid magen)</span><br style="color: #272727; background-color: #f0f7e6;" /><span>[] Benen</span>

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.