Trång Förhud!

prolelle
P23
Medlem

28 juli 2011 21:24 | #1 prolelle

Kille på 14 år här. Har ett problem när jag ska onanera jag kan bara dra tillbaka förhuden en liten bit när jag har stånd och om jag drar den längre ned börjar det göra ont. Är det nåt fel?

Orolig Kille här Hjälp! :(

Capital
P69
Medlem

28 juli 2011 21:28 | #2 Capital

Du har säkert http://en.wikipedia.org/wiki/Phimosis

(Det är en bild på en penis där, bara så du vet)

vigge121
P22
Medlem

28 juli 2011 23:28 | #3 vigge121

prolelle har samma problem tror det blir så om man runkar för hårt :P

Wolfie
P26
Medlem

29 juli 2011 00:20 | #4 Wolfie

Eh har det lossnat från ollonet? Annars så får du bara vänta e_e... Det ska vara så.

Annars kanske du har små sår i huden för att du har dratt för mycket skin xD

AbogamisBror
P
Medlem

29 juli 2011 00:37 | #5 AbogamisBror

du kanske e missbildat? ärligt en i min klass hade så han fick opereras 3 gonger :P

MadHatter
P26
Medlem

29 juli 2011 01:08 | #6 MadHatter

Skrivet av AbogamisBror View Post
du kanske e missbildat? ärligt en i min klass hade så han fick opereras 3 gonger :P

Brukar oftast handla om en själv när det är en ''kompis'' man pratar om.

DARKuS
P49
Moderator

29 juli 2011 01:46 | #7 DARKuS

Skrivet av prolelle View Post
Kille på 14 år här. Har ett problem när jag ska onanera jag kan bara dra tillbaka förhuden en liten bit när jag har stånd och om jag drar den längre ned börjar det göra ont. Är det nåt fel?

Orolig Kille här Hjälp! :(

Prova att runka ett tag kanske 10 - 20 minuter så att du blir riktigt upphetsad. Sen efter ett tag när ollonet börjar bli våt så kan du prova att dra ner förhuden lite, fungerar det inte så låt det vara för den gången. Sen repeterar du samma procedur varje gång du ska runka, sen ska du se att din trånga förhud vill ge med sig.

Du kan kolla i tidningar etc. eller det som kan hjälpa till att göra dig upphetsad undertiden du runkar.

smile

Edit: Du kan läsa mer om trång förhud HÄR

Observera att sidan kan innehålla stötande material.

smile

DidriksFlicka
P26
Medlem

29 juli 2011 23:38 | #8 DidriksFlicka

Du har bara en stor kuk.

Gunzzz
P29
Medlem

7 oktober 2011 19:26 | #9 Gunzzz

Om problemet inte försvinner är det bara att prata med en läkare. Jag hade samma problem, och det ville inte försvinna, så efter samtal med läkare fick jag tid hos en kirurg som tog beslutet att omskära mig. Ingreppet tog kanske en halvtimme, stygnen försvann av sig själva efter ca 10 dagar, och det är det bästa beslutet i mitt liv. :)

Ranger
P23
Medlem

7 oktober 2011 19:31 | #10 Ranger

Skrivet av DidriksFlicka View Post
Du har bara en stor kuk.

Eller bara för tjockt ollon

IngetnamnxD
P22
Medlem

23 oktober 2011 22:59 | #11 IngetnamnxD

Jag hade det när jag var "mindre" sen vart jag trött på skiten, Tog lite salva smeta runtom kuken och drog. Gissa om det gjorde ont? Men det vare värt.

zz22zz
P26
Medlem

3 november 2011 00:06 | #12 zz22zz

Runka ofta, och försök få ner huden en lite längre bit varje gång, huden tänjer sig (men det tar väl ett tag) Funkar inte det får du gå å prata med en läkare.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.