Min kille kräver sex

TheLostGirl93
F26
Medlem

18 juli 2011 20:49 | #1 TheLostGirl93

vad gör man om ens kille kräver att få ha sex hela tiden det är det ända han tjatar om . jag vet inte vad jag ska göra för jag fick göra akut kejsarsnitt för tre veckor sedan så jag e rädd för att ha sex just nu rädd att de ska göra ont . jag Älskar han men ja vet inte vad ja ska göra ..

Borttagen medlem

18 juli 2011 20:54 | #2 Avslutat konto

Säg bara nej, respekterar han inte det så skicka ut honom.

randomm
P24
Medlem

18 juli 2011 20:54 | #3 randomm

Berätta bara vad du var rädd för, men tycker vell faninte att han ska tjata om sex hela tiden.
Säg bara åt honom, eller prata med honom, lyssnar han inte, då ryker han

exit
P35
Moderator

18 juli 2011 20:57 | #4 exit

En kille som respekterar sin tjej tjatar inte. Man kan så klart visa vad man vill lite då och då på ett icke-tjatigt vis men när man försöker trycka på för att någon ska ha sex med en så ser man mer till sin egen tillfredställese och struntar i hur det känns för den man utsätter.

Ta ett allvarligt snack med honom, att försöka tjata till sig sex är verkligen inte okej. Det är inte okej ens om partnern inte har en anledning till att inte vilja. Förklara för honom hur det känns, tala om att det är respektlöst och be honom sluta tjata. Gör han inte det skulle jag allvarligt överväga att göra slut.

Kräv att han respekterar dig. Hur ska ni kunna ha ett fungerande förhållande utan respekt?

itwillburn
P25
Medlem

19 juli 2011 15:19 | #5 itwillburn

Skrivet av exit View Post
En kille som respekterar sin tjej tjatar inte. Man kan så klart visa vad man vill lite då och då på ett icke-tjatigt vis men när man försöker trycka på för att någon ska ha sex med en så ser man mer till sin egen tillfredställese och struntar i hur det känns för den man utsätter.

Ta ett allvarligt snack med honom, att försöka tjata till sig sex är verkligen inte okej. Det är inte okej ens om partnern inte har en anledning till att inte vilja. Förklara för honom hur det känns, tala om att det är respektlöst och be honom sluta tjata. Gör han inte det skulle jag allvarligt överväga att göra slut.

Kräv att han respekterar dig. Hur ska ni kunna ha ett fungerande förhållande utan respekt?

Word

liehgeis
P27
Medlem

29 juli 2011 14:04 | #6 liehgeis

Sluta gnälla! Ta bara emot kuken så han blir nöjd, annars kanske han gör slut!

Capital
P69
Medlem

29 juli 2011 14:45 | #7 Capital

Skrivet av liehgeis View Post

Jock.

sugarpuff
P35
Medlem

29 juli 2011 16:36 | #8 sugarpuff

öh.. PROVA HA SEX?
Man trycker inte in kuken på samma sätt som man slår in nåt stenhårt om du inte visste att det går å göra det försiktigt.

Känner du att det _börjar_ göra ont.. ja ok då vet du.

konjoja
P23
Medlem

31 juli 2011 21:15 | #9 konjoja

om du inte vill ha sex med honom så kan du runka hans kuk, han blir nog nöjd då :D gör bara slut om han inte blir nöjd.

TheOtherkind
P24
Medlem

31 juli 2011 21:16 | #10 TheOtherkind

Missklick

anders_a
P32
Medlem

1 augusti 2011 01:18 | #11 anders_a

Skrivet av Axiom View Post
Säg bara nej, respekterar han inte det så skicka ut honom.
Skrivet av randomm View Post
Berätta bara vad du var rädd för, men tycker vell faninte att han ska tjata om sex hela tiden.
Säg bara åt honom, eller prata med honom, lyssnar han inte, då ryker han
Skrivet av exit View Post

Instämmer. Sex får inte bli det viktigaste. Om sex är viktigare än att bara vara med DIG så kan han dra.

Seo
P22
Medlem

1 augusti 2011 01:34 | #12 Seo

Jag trodde att den kille hade rätt!?

anders_a
P32
Medlem

1 augusti 2011 19:40 | #13 anders_a

Skrivet av Raffeel View Post

Jag trodde att den kille hade rätt!?

Antingen så är du ett troll eller så är du bara dum. Oavsett vilket så har du fel.

R4GE
P26
Medlem

1 augusti 2011 23:30 | #14 R4GE

WORD!

och stanna kvar i köket, hela tiden. lämna det ALDRIG!

Anonym666
F26
Medlem

1 augusti 2011 23:36 | #15 Anonym666

Skrivet av TheLostGirl93 View Post
vad gör man om ens kille kräver att få ha sex hela tiden det är det ända han tjatar om . jag vet inte vad jag ska göra för jag fick göra akut kejsarsnitt för tre veckor sedan så jag e rädd för att ha sex just nu rädd att de ska göra ont . jag Älskar han men ja vet inte vad ja ska göra ..

Ta ett allvarligt snack med honom där du förklarar hur du känner. Enda sättet att lösa det på.

anders_a
P32
Medlem

2 augusti 2011 08:50 | #16 anders_a

Skrivet av FiSkenx View Post

WORD!

och stanna kvar i köket, hela tiden. lämna det ALDRIG!

Lägg av. Seriösa trådar ska få ha seriösa inlägg.

Skrivet av Anonym666 View Post
Skrivet av TheLostGirl93 View Post

Ta ett allvarligt snack med honom där du förklarar hur du känner. Enda sättet att lösa det på.

Instämmer. Skönt med seriösa inlägg i tråden. :)

jonsson27
P23
Medlem

17 april 2012 15:02 | #17 jonsson27

Säg åt pojkvaskern att han får runka förfan, han får väl fan ta o respektera din val!

Anonym666
F26
Medlem

18 april 2012 01:35 | #18 Anonym666

Bra att du drar upp en tråd som är över ett halvår gammal! (y)

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.