Att få tjejen att komma under samlag.

1 2
tohe
P25
Medlem

3 maj 2011 17:32 | #1 tohe

Tror inte att det finns en lika dan tråd, annars får ni ursäkta mig.

Det jag undrar är hur man ska få tjejen att komma när man har sex.
Har läst att många tjejer inte kommer under sex på grund av dålig kännsel i slidan.

Så min fråga är: har ni något tips på ngn ställning eller ngt sätt för att få henne att komma under samlag.
Jag och min tjej vi har samlag runt 5 ggr i veckan, är det för mycket och därmed därför hon inte kommer?

För jag tycker att det blir mycket bättre sex om hon kommer också och bättre för henne också.

Så fram med tipsen alla och jag vill bara ha seriösa svar tack! :)

Ilovecats
F23
Medlem

3 maj 2011 20:08 | #2 Ilovecats

låt henne bestämma när ni ska ha sex!om ni har sex mindre ofta så blir det intensivare för den gången du har det oxå!

tohe
P25
Medlem

3 maj 2011 23:54 | #3 tohe

det gör hon och hon vill ha det så ofta så jag vet inte om jag ska "tvinga henne" att ha att uppehåll eller om det finns något sätt mer en att slicka henne eller pulla henne efter xD

zebralol
P24
Medlem

6 maj 2011 23:38 | #4 zebralol

1.i förspelet stimulera klitoris och G punkten med händer och mun! (Försök få henne att komma före allt börjat, blir lättare efter då!)
2. Kör Den position som hon tycker är skön! och att du stimulerar klitoris lite ibland!
3. GÖR HENNE UPPHETSAD!

Wolfie
P26
Medlem

7 maj 2011 13:26 | #5 Wolfie

Proffset där eller #4 <-< xD skojar :3 lät som ett hyfsat tips, man kan ta den lite mer sensuella vägen med, brudar gillar sånt x) men är hon överkåt så är hon överkåt xD

tohe
P25
Medlem

13 maj 2011 12:35 | #6 tohe

hmm tack ;)

luvubabe
F24
Medlem

27 maj 2011 15:42 | #7 luvubabe

Själv så skulle jag nog rekommendera att du slickar och pullar henne innan ni börjar och så får hon säga till när hon är på väg att komma och då börjara ni så får hon ett "försprång" och då blir nog sexet bättre för er båda

Emmax3m
F25
Medlem

27 maj 2011 15:46 | #8 Emmax3m

om jag får säga något (som tjej) så skulle du låta henne göra som hon vill. men det bästa JAG vet är att bli slickad på ;)wink

Borttagen medlem

27 maj 2011 16:04 | #9 Avslutat konto

mitt svar till dig är: Alla gillar olika saker, vissa gillar oral beröring, vissa gillar det djupt, ja.. Vissa människor gillar ju förfan barn, så mitt tips till dig är att prata med tjejen. Du behöver inte göra det pinsamt, kan bara säga det under tiden att du vill få henne att njuta och vad hon vill ha av dig så löser det sig. Den enda som vet hur man ska få henne att komma är hon och du inom en snar framtid om du är med henne ett tag.

Stjaernan
P28
Medlem

7 augusti 2011 20:34 | #10 Stjaernan

Skrivet av tohe View Post
Tror inte att det finns en lika dan tråd, annars får ni ursäkta mig.

Det jag undrar är hur man ska få tjejen att komma när man har sex.
Har läst att många tjejer inte kommer under sex på grund av dålig kännsel i slidan.

Så min fråga är: har ni något tips på ngn ställning eller ngt sätt för att få henne att komma under samlag.
Jag och min tjej vi har samlag runt 5 ggr i veckan, är det för mycket och därmed därför hon inte kommer?

För jag tycker att det blir mycket bättre sex om hon kommer också och bättre för henne också.

Så fram med tipsen alla och jag vill bara ha seriösa svar tack! :)

Jag såg någonstans i någon dokumentär att om tjejen gör knipövningar 3-5 min dagligen kommer hon lättare, och hon blir dessutom tajtare..

Ett till tips bara.. Fråga henne! Hon om någon borde veta hur hon på bästa sätt får en orgasm..

tohe
P25
Medlem

24 augusti 2011 23:59 | #11 tohe

Okej men problemet är ett jag är rädd för att jag kanske har en för liten penis för henne och inte stimulerar hennes G-punkt särskilt bra, kan det va så?

För att det är ofta då jag får göra uppehåll i sexet och stimulera hennes klitoris och sen fortsätta och göra om detta ett par gånger och det tycker jag e lite jobbigt/störigt.

Zeveryn
P28
Medlem

25 augusti 2011 09:52 | #12 Zeveryn

umm......

Har massa bra svar, men anser att en 20 åring bör veta Själv vad som krävs, Var säker bara, Gör det skönt för henne inte dig...

Leksmek
P26
Medlem

25 augusti 2011 14:36 | #13 Leksmek

Skrivet av Ainoce View Post
anser att en 20 åring bör veta Själv vad som krävs

Är väl inte så självklart? Bara för att någon är 20 betyder inte det att den är sjukt grym i sängen

IronyFist
P29
Medlem

25 augusti 2011 21:57 | #14 IronyFist

Skrivet av Leksmek View Post

Är väl inte så självklart? Bara för att någon är 20 betyder inte det att den är sjukt grym i sängen

Vissa av oss 20åringar är ju faktiskt oskulder... Men dock så brukar man ju ha lite koll. Jag menar alla som deltog på sexualkunskapen bör väl veta vad som bör stimuleras på tjejen för att ge henne orgasm... Sorry men detta luktar som ett fall av felaktigt angiven ålder...

tohe
P25
Medlem

27 augusti 2011 23:04 | #15 tohe

Skrivet av IronyFist View Post
Vissa av oss 20åringar är ju faktiskt oskulder... Men dock så brukar man ju ha lite koll. Jag menar alla som deltog på sexualkunskapen bör väl veta vad som bör stimuleras på tjejen för att ge henne orgasm... Sorry men detta luktar som ett fall av felaktigt angiven ålder...

Hehe det har du rätt i,

är bara 17...

Anonym666
F27
Medlem

28 augusti 2011 00:27 | #16 Anonym666

Skrivet av Stjaernan View Post

Jag såg någonstans i någon dokumentär att om tjejen gör knipövningar 3-5 min dagligen kommer hon lättare, och hon blir dessutom tajtare..

Ett till tips bara.. Fråga henne! Hon om någon borde veta hur hon på bästa sätt får en orgasm..

Det där tycker jag var otroligt dumt sagt av dig, enligt mig!

Och nu till svaret:

Jag har samma problem och jag vet inte själv vad som krävs för att jag ska få orgasm så att förlita sig på att tjejen vet är nog inte det bästa tipset du kan få.

Baskunskaper, förlita dig på dem. Googla efter olika tips. Fråga din tjej vad hon tycker är SKÖNT(inte vad som får henne att komma) om du själv inte redan vet det.
Det är mina råd till dig. Samt så kan du prova dig fram också, tror inte att hon klagar om det inte är skönt när du försöker hitta olika sätt att tillfredsställa henne på.

Leksmek
P26
Medlem

29 augusti 2011 17:10 | #17 Leksmek

Ja just det ja, för att läsa om sex är ju samma sak som att ha sex, så va det ju. Det förklarar ju varför jag är inte är hela världens sexgud, för att jag inte satt och läste i en bok när jag gick i 8an.
Can't tell if trolling or just very stupid.

Stjaernan
P28
Medlem

29 augusti 2011 22:39 | #18 Stjaernan

Skrivet av Anonym666 View Post
Skrivet av Stjaernan View Post

Det där tycker jag var otroligt dumt sagt av dig, enligt mig!

Och nu till svaret:

Jag har samma problem och jag vet inte själv vad som krävs för att jag ska få orgasm så att förlita sig på att tjejen vet är nog inte det bästa tipset du kan få.

Baskunskaper, förlita dig på dem. Googla efter olika tips. Fråga din tjej vad hon tycker är SKÖNT(inte vad som får henne att komma) om du själv inte redan vet det.
Det är mina råd till dig. Samt så kan du prova dig fram också, tror inte att hon klagar om det inte är skönt när du försöker hitta olika sätt att tillfredsställa henne på.

Vilket utav det??
Det om knipövningarna vet jag bara om för att jag såg det i en dokumentär..
Och det om att fråga är väll den absolut smartaste idén som finns?? o.0

IronyFist
P29
Medlem

30 augusti 2011 11:37 | #19 IronyFist

Ja just det ja, för att läsa om sex är ju samma sak som att ha sex, så va det ju. Det förklarar ju varför jag är inte är hela världens sexgud, för att jag inte satt och läste i en bok när jag gick i 8an.
Can't tell if trolling or just very stupid.

Well, none of the above. Däremot så framstog du just som det senare med tanke på att du påstår att jag påstod saker som jag inte alls påstod...

Sa aldrig att det är samma sak att läsa om det som att ha det. Men jag sa att om man var med så bör man veta vad som bör stimuleras för att ge en tjej en orgasm. Man bör nog ha fått veta ungefär var i underlivet de olika punkterna sitter också...

jilaeast
P25
Medlem

19 juli 2012 12:10 | #20 jilaeast

Testa att hon rider och du själv smeker klitoris! så kommer min brud iaf

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.