Porr

1 2 3 4
titlest
P34
Medlem

24 juni 2012 20:42 | #61 titlest

Kregos:

Ärligt talat, hur många tror du verkligen kollar på porr för att lära sig grejer. Jag tror inte 13-14 åringar har så mycket nytta av att se deepthroats, filmer där tjejen blir knullad i varenda hål eller andra porr relaterad filmer som inte händer så ofta i verkligeheten

Porr är skit och det finns många negativa sidor med porr som man kan få om jag kollar på det för mycket.

Snälla kom med ett påstående varför man ska kolla på porr och dra inte upp det där med att man lär sig om hur man ska ha sex för det är till stor del bullshit.

Heavy95
P25
Medlem

26 juni 2012 03:24 | #62 Heavy95

Nå kan ju då säga att jag mår illa av att se "deepthroats" och "hårdknull" och "gangbangs", tycker det är så jävla vidrigt när dom spottar på varandra och så vidare. Du känner inte mig så du kan då inte komma och säga att jag tittar på sånt heller, och varför jag ens i huvudtaget kollar på porr.

titlest
P34
Medlem

27 juni 2012 17:27 | #63 titlest

Var har jag skrivit att du kollar på det eller gillar det?

Den posten har inget med dig att göra förutom att jag frågade dig varför man ska kolla på porr, vilket jag inte har fått nån svar på.

Heavy95
P25
Medlem

2 juli 2012 04:30 | #64 Heavy95

Jag har ju inte sagt att man ska kolla på det, men man kan om man vill. Folk har skillda intressen helt enkelt.

Vissa kanske kollar bara för att flänsa och andra kanske för att det är "intressant", jag vet väl inte varför andra kollar.

Men jag började kolla för att jag ville veta om sex, helt enkelt därför.

zoo321
P17
Medlem

2 juli 2012 10:48 | #65 zoo321

jag kan inte heller nått fel med porr!

Konduktr
F60
Medlem

20 september 2012 22:07 | #66 Konduktr

Vill bara väcka lite liv i den här tråden igen för jag tycker det är så sjukt löjligt att se så många 15-18 åringar här som ska vara så jävla moraliskt korrekta. "Åh jag mår illa när jag ser en rakad f***a". Inte ett korrekt citat men det är ungefär så löjliga ni är.
"Skaffa en tjej som ger dig ett handjob istället". Är du en tuffing för att du har fått ligga? Det var jävligt länge sedan jag förlorade oskulden men det förändrar väl fan inte det faktum att jag kan kolla på en p-rulle om jag vill det?
Varför kollar jag på porr? Ja, kan det bero på att jag tycker om det?
Kan fortfarande inte se hur det gör mig till en loser, ett äckel eller vad fan ni snackade om innan.
Personligen tror jag att ni som inte gillar porr o.s.v. är en minoritet.
Måste ännu en gång säga hur extremt löjligt jag tycker det är när ett gäng moralkärringar hoppar in och börjar klaga på det. Särskilt när ni enbart är tonåringar.

Tack för mig.

EliteSausage
P21
Medlem

29 mars 2013 21:45 | #67 EliteSausage

Citat:
Citat av: Sherlock
Porr är ganska meningslöst. Varför titta på två, eller fler, som har sex när man själv kan ha det?

Han skrev p11 p12 eller p13. Man är vanligtvis inte mogen för sex då.

minecraftaren000
F21
Medlem

1 april 2013 14:42 | #68 minecraftaren000

ja jag är en tjej på 13 och jag brukar kolla på porr men ett tips gör det när du är själv hemma

JammyFredrik
P21
Medlem

4 april 2013 19:01 | #69 JammyFredrik

Citat:
Citat av: puq123
Läste precis att medelålder för att kolla på porr är runt 10-11 år.

Bullshit! Du vet att man räknar medelålder genom att ta alla nummer och och plussa ihop dom. Sedan delar man det med antalet nummer man adderade. Vilket skulle bettyde att det finns 4-5 åringar kollar på porr. Tror inte det.

IronyFist
P29
Medlem

5 april 2013 17:51 | #70 IronyFist

Mjukporr är bäst porr

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.