Lila fläckar på penis efter sex

1 2
Flysoe
P20
Medlem

4 mars 2011 17:39 | #1 Flysoe

När jag och min tjej hade sex så klämde jag åt ganska hårt runt min kuk i typ 30sek för att jag inte ville spruta. Efter det så fortsatte vi och när vi slutade upptäckte jag att jag hade fått massa mörklila fläckar på kuken. Dom e 0,5-3 mm i diameter och tätt utspridda runt hela skaftet från början av förhuden till ungefär 3cm ner (när jag drar tillbaka den). Det finns även mycket små och mycket mindre synliga fläckar på ollonet. Hade nog inte upptäckt dom om jag inte hade kollat så noga som jag gjorde pga dom andra. Gränsen där prickarna slutar e precis där jag hade handen när jag klämde (och jag hade handen under den gränsen). Därför misstänker jag att det kan va att jag blockade blodtillförseln.

Jag har gjort så några gånger innan men då har jag haft handen och förhuden framför ollonet och nu hade jag inte det. Jag vet att jag inte hade nåra prickar innan samlaget. Tjejen har inte legat med nån annan och hon har inga könssjukdomar och hon märkte inget konstigt. Det är inte svullet och gör inte ont när jag pissar och det kliar inte eller nåt. Bara är väldigt lila. Ska jag avstå från sex tills dom e borta? Ska jag gå till umo?

Borttagen medlem

4 mars 2011 17:48 | #2 Avslutat konto

Gå till läkare för behandling. Här vet jag inte om du får mycket vettiga svar eftersom vi inte är experter.

Master_Chief_150
P22
Medlem

4 mars 2011 18:59 | #3 Master_Chief_150

Hade du inte kondom ;o;O?

Ge fan i att ha sex då.

Ranger
P17
Medlem

4 mars 2011 19:22 | #4 Ranger

Uppsök vårdcentral! Boka tid eller åk akut.
Kan vara allvarligt.

Kanske kan vara svamp?
Eller kom det direkt efter samlaget?

Ranger
P17
Medlem

4 mars 2011 19:23 | #5 Ranger

Du kan ringa sjukvårdsupplysningen först!

Borttagen medlem

4 mars 2011 20:53 | #6 Avslutat konto

Skrivet av Master_Chief_150 View Post

Ge fan i att ha sex då.

vem fan uppskattar sex med kondom? Ge fan i One-night-stands och obetydelsefullt sex istället!wink

Flysoe
P20
Medlem

4 mars 2011 23:00 | #7 Flysoe

Ge fan i att ha sex då.

Nej jag hade inte det. Hon tar p-piller.

Skrivet av Ranger View Post
Uppsök vårdcentral! Boka tid eller åk akut.
Kan vara allvarligt.

Kanske kan vara svamp?
Eller kom det direkt efter samlaget?

Det kom under samlaget. Märkte det när jag pausade och kollade men då såg jag bara att det va mörkt på förhuden. Efteråt såg jag fläckarna. Nu har det gått typ 8h och dom verkar ha gått ner lite men e fortfarande klart synliga.

Som sagt så gör dom inte ont. Dom e inte hårda elr nåt sånt utan det e bara huden som e färgad lila vad jag kan se. Det fanns ingenting före samlaget och jag märkte ingenting innan jag klämde som jag skrev. Att kanten dessutom e precis där jag hade handen tycker jag tyder på att det var det som gjorde det.

zulatomten
F23
Medlem

5 mars 2011 00:20 | #8 zulatomten

Kancer

Flysoe
P20
Medlem

5 mars 2011 00:52 | #9 Flysoe

Skrivet av zulatomten View Post
Kancer

Avlider jag av "kancern" eller av roligheten på ditt skämt?

Borttagen medlem

5 mars 2011 01:14 | #10 Avslutat konto

Kancer

Fail @ stavningen...

MadHatter
P20
Medlem

5 mars 2011 03:00 | #11 MadHatter

Skrivet av Flysoe View Post
Kancer
Avlider jag av "kancern" eller av roligheten på ditt skämt?
Skrivet av anonymous1337 View Post
Fail @ stavningen...

kakan1234
P16
Medlem

5 mars 2011 10:16 | #12 kakan1234

är väl typ blåmärken? xD

Master_Chief_150
P22
Medlem

5 mars 2011 11:20 | #13 Master_Chief_150

Skrivet av Akademikern View Post
Ge fan i att ha sex då.

vem fan uppskattar sex med kondom? Ge fan i One-night-stands och obetydelsefullt sex istället!wink

Lol vill man risk för skjukdommar så gg xD inte mitt fel om ni får aids/hiv elr nått annat skeet ;D

notok
F26
Medlem

5 mars 2011 12:41 | #14 notok

Skrivet av Akademikern View Post
Hade du inte kondom ;o;O? Ge fan i att ha sex då.

Lol vill man risk för skjukdommar så gg xD inte mitt fel om ni får aids/hiv elr nått annat skeet ;D

Man kan ju alltid testa sig mot sjukdomar INNAN man har sex utan kondom, det går ju hand i hand. Inte knullar jag någon utan kondom om jag inte vet att han är frisk iaf.

Sbp
P24
Medlem

5 mars 2011 15:15 | #15 Sbp

OT, det som troligen har hänt att du har "klämt" så pass hårt och så pass länge att de ströp blodcirkulationen från din snopp. Det har nog med största säkerhet lett till att du har fått ett övertrycker i kapilärerna som i sin tur inte höll för trycket...
Så de små lila prickarna du beskriver är antaglien små blåmärken från de brustna kapilärerna och inget annat. mitt tips för dig är att låta det "vara" i några dagar och se vad som händer, om de inte försvinner så kan det vara klokt att gå till umo.

Du fråga även om du kan ha sex undertiden du har prickarna, och har du inte ont så borde det inte vara något problem... Men det skulle nog inte skada om du tog det "lugnt" så länge de är kvar

Var det svar nog?

Flysoe
P20
Medlem

5 mars 2011 15:15 | #16 Flysoe

Skrivet av notok View Post
Man kan ju alltid testa sig mot sjukdomar INNAN man har sex utan kondom, det går ju hand i hand. Inte knullar jag någon utan kondom om jag inte vet att han är frisk iaf.

Jag ringde faktiskt till umo innan vi hade sex första gången och frågade om jag skulle testa mig men då hette det att eftersom jag inte hade haft sex innan så kunde jag inte ha någon könssjukdom. Hon va också oskuld om de spelar nån roll.

Sbp
P24
Medlem

5 mars 2011 15:56 | #17 Sbp

Skrivet av Flysoe View Post
Jag ringde faktiskt till umo innan vi hade sex första gången och frågade om jag skulle testa mig men då hette det att eftersom jag inte hade haft sex innan så kunde jag inte ha någon könssjukdom. Hon va också oskuld om de spelar nån roll.

Som sagt, det är med största sannolikhet inte någon könssjukdom ;) du kan lugna ner dig... läs det jag skrev tidigare

Flysoe
P20
Medlem

5 mars 2011 23:16 | #18 Flysoe

Skrivet av Sbp View Post
Som sagt, det är med största sannolikhet inte någon könssjukdom ;) du kan lugna ner dig... läs det jag skrev tidigare

Hehe jo jag har gjort de nu. Vi skrev ju samtidigt så jag hade inte sett ditt inlägg när jag skrev mitt. Tack för ditt svar! Jag misstänkte nåt i den stilen. :)

Ranger
P17
Medlem

5 mars 2011 23:20 | #19 Ranger

Gå till doktorn... Bättre än att fråga IQ-behärskarna här.

Zeveryn
P22
Medlem

6 mars 2011 00:52 | #20 Zeveryn

Ge fan i att ha sex då.

Eh va fan... E du kristen? vem fan använder sån skit nu mera... Lev i nuet inte 10 år sedan.. vakna upp grabben... Vill vara så elak mot dig just nu så det inte e sant.. vill säga att du e riktigt korkad... E la hans bizz om han har det eller inte... Svara på det han frågar iställe.. Gud vilka Puckade människor det finns... (ah vet nu tycker ni att jag e korkad för jag e lika korkad som han)

Ja asså om det inte e borta efter någon dag så borde du gå te Doc.. annars kan det vara blodkärl som gått sönder pga trycket i blodet.. Det kan vara farligt eller inte, det vet jag inte men du bör fråga någon.. någon som vet..

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.