min flickvän erbjuder sig att göra vad jag vill, n

1 2 3 4
tomtensenapungkula
P26
Medlem

5 oktober 2012 21:43 | #61 tomtensenapungkula

ta henne i 2an!!

nofearlegend
P28
Medlem

9 oktober 2012 07:27 | #62 nofearlegend

Första inlägget var för 2 år sedan snart.....

2 december 2010 20:58 | #1

Borttagen medlem

11 november 2012 21:56 | #63 Avslutat konto

börja med attpilla henne runt hennes rövhål, för sedan in ett finger å börja töj ut det lite, gör så en stund sen fortsätter du med två å sen tre fingrar, när du har töjt ut hålet lite så ställer hon sig på alla fyra och du för försiktigt in kuken i röven på henne, börja lite försiktigt å sen fortsåtter du bara hårdare å hårdare, har inte träffat en enda tjej som inte tycker om analsex

pappersgosse
P26
Medlem

12 november 2012 11:00 | #64 pappersgosse

Citat:
Citat av: hasse
börja med attpilla henne runt hennes rövhål, för sedan in ett finger å börja töj ut det lite, gör så en stund sen fortsätter du med två å sen tre fingrar, när du har töjt ut hålet lite så ställer hon sig på alla fyra och du för försiktigt in kuken i röven på henne, börja lite försiktigt å sen fortsåtter du bara hårdare å hårdare, har inte träffat en enda tjej som inte tycker om analsex

Vad i hela helvete läste jag precis? Skulle även vilja veta hur din umgängeskrets ser ut om du enbart träffar tjejer som gillar att ta den i tvåan...

slizzy
F31
Medlem

12 november 2012 17:59 | #65 slizzy

Citat:
Citat av: pappersgosse
[quote]Citat av: hasse

Vad i hela helvete läste jag precis? Skulle även vilja veta hur din umgängeskrets ser ut om du enbart träffar tjejer som gillar att ta den i tvåan...
[/quote]
Ja jag förstår inte det roliga i att göra det på det sättet. Det enda jag hört är att det ökar risken för analinkontinens. Som pappersgosse sa verkar du ha en väldigt märklig umgängeskrets. Jag tycker synd om de tjejer som gör det där, jag är lite rädd att de bara gör det efter rejäl övertalning.

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.