min flickvän erbjuder sig att göra vad jag vill, n

1 2 3 4
95Accke
P24
Medlem

2 december 2010 20:58 | #1 95Accke

Jag ska till min flickvän i helgen och hon har erbjudit mig att hon ska göra vad hon vill med mig och jag kommer inte på nånting. Några tips snälla? allt blir bra, bara jag gillar det och att det är porrigt.

Borttagen medlem

2 december 2010 21:01 | #2 Avslutat konto

Blindfold och handcups ;)

95Accke
P24
Medlem

2 december 2010 21:02 | #3 95Accke

ni får gärna förklara vad allt är oxå ^^

Borttagen medlem

2 december 2010 21:04 | #4 Avslutat konto

det är vad DU vill, kom på något. Använd fantasin. Allt behöver ju inte vara värsta porrigt heller ;)
om du tar något andra skulle vilja så skulle säkert inte du gilla det, så kom på det själv är ett hett tips ^^
tänk bara vad du vill sen säger du det.
Easy peasy!

Borttagen medlem

2 december 2010 21:04 | #5 Avslutat konto

Handbojor och ögonbindel :O

95Accke
P24
Medlem

2 december 2010 21:09 | #6 95Accke

Skrivet av Owlin View Post
det är vad DU vill, kom på något. Använd fantasin. Allt behöver ju inte vara värsta porrigt heller ;)
om du tar något andra skulle vilja så skulle säkert inte du gilla det, så kom på det själv är ett hett tips ^^
tänk bara vad du vill sen säger du det.
Easy peasy!

åååh vad jag hatar såna där svar :D om jag hade vetat själv så hade jag väl inte lagt upp en tråd om det eller hur ? jag frågar er eftersom att jag inte kommer på nåt.

Borttagen medlem

2 december 2010 21:11 | #7 Avslutat konto

meh du är 15 år!
kom igen använd fantasin lite grann :P
det är ju nu du kan tänka på alla porrfilmer du sett och köra järnet!

ZZtupp
P23
Medlem

2 december 2010 21:17 | #8 ZZtupp

Piskan!

Borttagen medlem

2 december 2010 21:18 | #9 Avslutat konto

Jag skulle vilja be dig att tänka efter en eller två gånger till. Jag antar att din flickväns ålder ligger någonstans runt din, alltså är hon väldigt ung. Att hon erbjuder sig att gör "vad som helst" med dig kan bero på en hel del saker.
Jag tror absolut inte att hon verkligen VILL göra vad som helst, men det är viktigt att hon faktiskt vill det när ni har sex. Om hon nu lovar dig en sådan här sak så kommer hon att känna sig mer eller mindre tvingad att gå med på det du nu väljer och det vill du väl inte? Du vill väl att även hon ska gilla det? För att undvika det tycker jag att ni istället planerar något tillsammans. :)

Borttagen medlem

2 december 2010 21:23 | #10 Avslutat konto

precis som ellio1 säger
gör det bara mysigt så kommer hon nu älskar dig mer än att tro att du bara vill ha just det du ber om (om det skulle vara något sjukt porrigt osv).
Så aaa, tänk på det han sa riktigt noga behöver ju inte vara något porrigt som sagt var.

Borttagen medlem

2 december 2010 21:39 | #11 Avslutat konto

Porrigt? Be henne köpa en strap-on and let her pound yo' ass! D:

bestefar
P26
Medlem

3 december 2010 00:16 | #12 bestefar

om man inte kommer på nånting själv och måste starta en tråd om det så är man nog rätt gay.

Azarlak
P24
Medlem

3 december 2010 11:33 | #13 Azarlak

Skrivet av bobinjao View Post
om man inte kommer på nånting själv och måste starta en tråd om det så är man nog rätt gay.

Han kanske hade många idéer, men inte kunde bestämma sig?

hacco12
P21
Medlem

6 december 2010 19:08 | #14 hacco12

vafan ta fram geten!!

frste26
P24
Medlem

6 december 2010 19:12 | #15 frste26

Skrivet av hacco12 View Post
vafan ta fram geten!!

kom och tänka på detta citat när jag läser det du skrivit :P

" Det är inget fel att gå till sängs med någon av samma kön. Folk borde vara öppna när det gäller sex. De borde dra gränsen vid getter."
citat av Elton John

Azarlak
P24
Medlem

9 december 2010 11:12 | #16 Azarlak

Skrivet av frste26 View Post
Skrivet av hacco12 View Post
vafan ta fram geten!!
kom och tänka på detta citat när jag läser det du skrivit :P " Det är inget fel att gå till sängs med någon av samma kön. Folk borde vara öppna när det gäller sex. De borde dra gränsen vid getter." citat av Elton John

Lol.

Maximalus
P28
Medlem

13 januari 2011 01:05 | #17 Maximalus

Skrivet av bestefar View Post

nån som försöker vara cool boy.se eller vad...
väx upp...

AnArchoz
P26
Medlem

13 januari 2011 01:26 | #18 AnArchoz

Hur är det homosexuellt att be om hjälp? Shit, har alla blivit dumma i huvudet?

Borttagen medlem

13 januari 2011 01:49 | #19 Avslutat konto

Sätt henne i köket där hon hör hemma ;)

exit
P35
Moderator

13 januari 2011 02:14 | #20 exit

Om han har en flickvän är han väl knappast gay? -.-'

Jag tror för övrigt att både hetro- och homosexuella inte skulle ha några problem att komma på saker en pojkvän kan göra med sin flickvän, men han kanske vill ha lite inspiration? Ofta kommer andra på bättre ideer än en själv, och ofta så kommer man på bättre ideer om man lyssnar till andra först.

1 2 3 4

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.