längre tid innan utlösning.

bergstrm
P24
Medlem

18 september 2009 19:54 | #1 bergstrm

Tja här igen med samma tråd. jag har nu tränar "knip övningar" i ungerfä'r en vecka och det har inte hänt särskilt mycket. det kan vara för tidigt att säga någon än (en muskel byggs inte upp på en vecka). Men jag har varit på många sidor och läst om detta och då finns det människor som säger att de garanterar att det blir bättre. Men då måste man köpa någon bok och det vill jag ju inte eftersom att jag måste ha mammas kreditkort och så! :P
Sen står det ganska mycket att om jag går till en läkare så skriver de bar ut medicin. men jag vill fixa det på ett naturligt sätt!
kan man gå till ungdomsmotagningen och be om hjälp och de värkligen kan hjälpa mig? Det hade varit en jävla lättnad att få detta ur världen om jag säger så. jag vill inte skämmas när jag har sex för att det kommer för snabbt. Jag har tjej och vi båda vill ha sex. men jag vet inte hur hon ska reagera om jag kommer på typ under en minut? : S ska jag sluta och typ anväda mina fingrar och munn för att till fredställa tjejen eller hur ska ajg göra?

uppskattas att det är serriösta svar.
tack på förhand

slipknot999
P24
Medlem

15 november 2009 02:11 | #2 slipknot999

har inte samma problem men hade jag vart du så hade jag nog gått tilll ungdomsmotagningen menar hellre det än hålla på fingra elr slicka min tjej hela tiden så ta dig i kragen och gå dit och få det ur världen tror säker dom har någon lösning lycka till : )

Ranger
P23
Medlem

15 november 2009 13:54 | #3 Ranger

haha , varflör är det så jobbigt att få utlösning snabbt?

qwertypower
P25
Medlem

15 november 2009 21:55 | #4 qwertypower

Du kommer också att fatta när dub lir äldre eller smartare ranger

Ranger
P23
Medlem

17 november 2009 18:06 | #5 Ranger

Skrivet av qwertypower View Post
Du kommer också att fatta när dub lir äldre eller smartare ranger

Okej , 1 minut är inte speciellt kort tid...

mindfreak
P27
Medlem

17 november 2009 19:27 | #6 mindfreak

lol, suprise suprise så hade den första som kommenterade FÖRSTÅS inte samma problem xP

joakimnilsson
P28
Medlem

17 november 2009 21:32 | #7 joakimnilsson

Skrivet av Ranger View Post

skojar du elr ?

Ranger
P23
Medlem

18 november 2009 19:00 | #8 Ranger

Skrivet av joakimnilsson View Post
Skrivet av Ranger View Post
skojar du elr ?

Nej, det gör jag inte...
Och måste du citera något jag inte har skrivit?
Dumma unge...

WorthDyingFor
P25
Medlem

20 november 2009 15:50 | #9 WorthDyingFor

Nu är det ju iofs så att en minut är kort tid. Bara att acceptera, släpp det sen och sluta med att förpesta tråden (:

hallon
F26
Medlem

20 november 2009 16:35 | #10 hallon

Jag tror inte din tjej kommer börja hata dig för att du kommer lite snabbt. Säg att hon är så het så att du blir så kåt och kommer lite för snabbt, då blir hon säkert glad haha!
Nämen, hon lär nog inte hata dig för det. Bara löjligt om hon gör.

Borttagen medlem

6 december 2009 15:51 | #11 Avslutat konto

När jag drar en runk så tar det fan 20 minuter nästan att få nåt, men när det kommer så kommer det woot
Lite trött i handen efteråt... bara ohmy

Carl331
P44
Medlem

10 september 2013 13:17 | #12 Carl331

Piller mot för tidig utlösning - climaxcontrol.se Jag har mottagit beställningen och den kom i tid och pillerna fungerar jättebra.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.