Roliga sexminnen

1 2 3 4 5
Tomten1991
P28
Medlem

5 september 2009 21:09 | #1 Tomten1991

Tja :) Här kan ni skriva om ni har haft sex och något hände under tiden? :)

Tex, något pinsamt, något roligt, eller om någon har kommit in i rummet eller liknande.

Alltid kul att höra andra människors historier. :)

dampi
P26
Medlem

5 september 2009 21:27 | #2 dampi

jag hade sex i vardagsrummet när mamma stod i köket ( 1 rum brevid med öppen dörr ) :D
det var spännande x)

DeathcoreXxX
P25
Medlem

5 september 2009 22:09 | #3 DeathcoreXxX

Jag ''pulla'' min flickvän på studs mattan när min mamma och min låtsas farsa typ stod några meter ifrån oss^^, men vi döljde så det bara såg ut som vi hångla^^,
sen när jag blev av med oskulden i måndags oxo såklart :)) :D

Borttagen medlem

5 september 2009 22:36 | #4 Avslutat konto

Det roligaste: Sex i vattensäng, jag lyckas på ngt vänster trilla ur och slår huvudet i sängbordet så det börjar blöda xD

Andra är väl typ när vi hade sex i min loftsäng när morsan var i rummet xD Hon märkte de inte ens :o xD
Eller när vi hade sex i provrummet på Lindex tror ja de va, massa som gick förbi så de va lite nervöst ;) hahaha

Tomten1991
P28
Medlem

5 september 2009 23:46 | #5 Tomten1991

Mitt sex minne är rätt roligt. minns allting så väl..

Det var jag och mitt ex, vi var hemma själva trodde vi.
Vi hade precis ätit mat efter att varit ute och festat. Så efter maten så började vi strula och smeka varandra, vi var fortfarande i köket. Allting hettade till ordentligt efter ett tag. Och allt blev att vi hade sex på köks bordet. Sen fortsatte vi inne på mitt rum. Vi höll sammanlagt på i 3 timmar.

Dagen efter så frågade mamma vad vi gjorde inatt? Vi bara ingenting? Hon bara skrattade och stirrade med en ful min på oss.

Sen sa hon att hon var hemma hela tiden, och kunde inte sova på natten. Fan vad jag skrattade då! Men mitt ex skämdes som satan! haha :) Det är ett minne man aldrig glömmer.

Tomten1991
P28
Medlem

5 september 2009 23:48 | #6 Tomten1991

Skrivet av DeathcoreXxX View Post
Jag ''pulla'' min flickvän på studs mattan när min mamma och min låtsas farsa typ stod några meter ifrån oss^^, men vi döljde så det bara såg ut som vi hångla^^, sen när jag blev av med oskulden i måndags oxo såklart :)) :D

Grattis mannen! :)

bergstrm
P25
Medlem

12 september 2009 21:22 | #7 bergstrm

Skrivet av zinta View Post
Mitt sex minne är rätt roligt. minns allting så väl.. Det var jag och mitt ex, vi var hemma själva trodde vi. Vi hade precis ätit mat efter att varit ute och festat. Så efter maten så började vi strula och smeka varandra, vi var fortfarande i köket. Allting hettade till ordentligt efter ett tag. Och allt blev att vi hade sex på köks bordet. Sen fortsatte vi inne på mitt rum. Vi höll sammanlagt på i 3 timmar. Dagen efter så frågade mamma vad vi gjorde inatt? Vi bara ingenting? Hon bara skrattade och stirrade med en ful min på oss. Sen sa hon att hon var hemma hela tiden, och kunde inte sova på natten. Fan vad jag skrattade då! Men mitt ex skämdes som satan! haha :) Det är ett minne man aldrig glömmer.

'

helt ärligt, satan vad bra! ;)

Tomten1991
P28
Medlem

13 september 2009 16:31 | #8 Tomten1991

Haha :D

DeathcoreXxX
P25
Medlem

13 september 2009 18:31 | #9 DeathcoreXxX

Skrivet av zinta View Post
Skrivet av DeathcoreXxX View Post
Jag ''pulla'' min flickvän på studs mattan när min mamma och min låtsas farsa typ stod några meter ifrån oss^^, men vi döljde så det bara såg ut som vi hångla^^, sen när jag blev av med oskulden i måndags oxo såklart :)) :D

Grattis mannen! :)

tack du ;D

sexaddict
P29
Medlem

13 september 2009 19:03 | #10 sexaddict

Har en del ganska fina ställen jag :D

Top 3 är nog;

I baksätet bakom morsan när vi va på väg någonstans. Blev lite smek, pull, runk å så under en filt. Hon märkte inget då vi va tysta och tog de lugnt :)

Sen har vi en parkbänk precis jämte en ganska stor landsväg (en del trafik) Där gick de hett till! haha, började med att man typ satt å kollade på en fors till ett vattenfall där. Man kramades å hade det allmänt mysigt. Vi blev lite oserriösa då jag började pilla lite på henne å skämta osv (vi är ganska oserriösa båda 2 å det är inte ofta vi kan hålla på utan leka typ x)
Det ledde ivarjefall till att man gjorde det på bänken. Såg nog lite kul ut för bilisterna :)

Som avslut så tar vi upp ett litet party hos flickvännens släktingar. Efter att ha druckit en del alkohol så började man bli lite lullig. Vi gick och la oss i soffan framför tvn under ett täcke. Plötsligt började hon runka lite lätt. jag kände mig egentligen så borta att jag inte tänkte på vad som hände. Men där låg vi ivarjefall. Hennes släktingar kom in å kollade till oss lite då å då. Va lite kul.. Något barn kollade in, sen kanske de kom en vuxen. Tänk om ett av barnen hade upptäckt va vi egentligen gjorde under täcket :D
Efter att ha luggit där i ett tag blev de hem till hennes säng istället ;)

Tomten1991
P28
Medlem

13 september 2009 22:56 | #11 Tomten1991

Fan vad mysigt de låter Sexaddict ;)

forxa
P27
Medlem

14 september 2009 00:36 | #12 forxa

Det var nog när mitt ex och jag var nere vid en sjö på kvällen och skulle nakenbada:P vi var ensamma när vi kom dit så vi började bada och sen så hettade det till och efter typ 5 min så kommer det såklart folk, fast dom la sig som tur var precis på andra sidan bryggan så jag kunde simma upp längs bryggan och sno åt mig en handduk :P sen åkte vi därifrån ;)

acke92
P27
Medlem

18 september 2009 13:25 | #13 acke92

det roligaste var nog när jag å min dåvarande flickvän hade sex i hennes rum på övervåningen å hon får ett sms från sin mamma som skriver att vi får dämpa oss för att det inte går att sova där nere!:P

supernrden
P24
Medlem

18 september 2009 23:43 | #14 supernrden

jag har inget
men min kompis var i london med någon familj och ett par dagar in på resan hade han och en tjej från andra ring tagit av sig kläderna båda låg nakna i sängen när hans mamma kommer in X) tjejens lille bror hade tjallat på dom:D

Borttagen medlem

19 september 2009 11:52 | #15 Avslutat konto

Jag och min tjej hade sex i en stor rondell vid E18.
Jag sa att hon inte skulle våga gå dit och ha det och så ville hon bevisa att hon visst vågade så sagt och gjort så gick vi bort till den och sprang över vägen och in i rondellen.
Det är en rätt stor rondell med en del växtlighet på. Vi var nästan helt omgivna av rätt låga buskar så bilarna såg oss nog inte... Men varje gång det kom en långtradare eller buss så börja vi skratta för dom garanterat såg oss. Sista som åkte runt va en turistbuss fullsmockad med folk så ena halvan av bussen lär sett oss. Det var ett roligt minne ;P

En annan gång kom vi hem fulla från en fest och trodde inte morsan va hemma så vi höll på högljutt och länge halva natten kändes de som och alla dörrar var öppna i lägenheten.
Sen när vi va klara o gick för o ta en dusch mitt i natten så kommer morsan upp och typ skriker lite halvt " kan ni 2 hålla käften nångång " . Det var lite pinsamt men ändå lustigt. Efter det har man iallafall lärt sig o kolla om det är nån hemma. ;P

Emilios
P23
Medlem

20 september 2009 17:28 | #16 Emilios

När jag hade sex fösta gången gick det ganska vilt vi var hemma och hade sex jag och mitt ex morsan och farsan var på kräftskiva och vi började strula vid en film det blev till hetare och hetare sen började vi ha sex och låg i min säng när min morsa kom in och skulle kolla efter oss så vi blev lite "BUSTED" :P Flickvännen kände sig nog ganska dum....blushing

Danderyd
F27
Medlem

23 september 2009 16:45 | #17 Danderyd

Det måste nog bli när jag och mitt ex var hemma hos mig. Och vi var på mitt rum och jag hade bundit fast min pojkvän med handbojor i sängaveln... Jag bodde då hos en fosterfamilj och hade inte fått dit alla mina grejer från mamma och pappa. Och helt plötsligt öppnas dörren och min pappa kommer in i rummet, jag blir förskräckt och springer in på badrummet och gömmer mig. Jag har då helt glömt bort att min pojkvän är bunden och naken i min säng. Jag går till hallen där pappa står och viftar med min medicin som han åkt hit för att lämna. Han är helt knallröd i ansiktet och ursäktar sig att han bara klampade in sådär. Det här var alltså första gången som pappa träffade min dåvarande pojkvän, inget dåligt första intryck! Så sa han - Men viktor verkar ju vara... ehm.. en trevlig pojke.
Efter det vägrade min pojkvän bli bunden igen... och jag förstår honom hahaha =D

themastergirl
F25
Medlem

26 september 2009 17:28 | #18 themastergirl

hmm.. det måste vara två stycken^^

det var ett tag sen men ja ville ha lite mer roligt med min pojkvän^^
vi åkte iväg med hans gamla a-traktor och stannade vid en smal liten grusväg.
vi började ha sex i a-traktorn och sendan blev det på motorhuven också:D
det var typ höst och kallt men eftersom man hade sex så va de inte kallt allssmile

den andra va i sommras när vi va i borgholm och vi lyssnade på status quo med hans familj
men jag ville gå tidigare så jag och min pojkvän gick, ner för den långa trappan som va där
och sen så hade vi ju druckit lite med. men vi gick in i skogen jag skulle bara pissa men sen
så jaah hade vi sex i skogen i borgholm hahahabigsmile

Cpfan123
P27
Medlem

27 september 2009 18:40 | #19 Cpfan123

kan man säga att nått e pinsamt om man e full som fan o råkar börja ha sex med en tjej i ens kompis vardagsrum när alla va där? blushing fan va alla höll på sen :(

basketlover
P27
Medlem

29 september 2009 00:30 | #20 basketlover

Skrivet av Cpfan123 View Post
kan man säga att nått e pinsamt om man e full som fan o råkar börja ha sex med en tjej i ens kompis vardagsrum när alla va där? blushing fan va alla höll på sen :(

hahah vid garderobstrappan nedanför slotten antagligen...haha jag var på den med o skulle dra på efterfest i borgholm...hörde några i skogen, kanske var ni då laugh hahaha

1 2 3 4 5

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.