hjalp!

1 2
putttee
P25
Medlem

7 maj 2009 22:33 | #21 putttee

Finns väll inte så många fler förslag skulle jag tro.
Vill du sätta dit dem eller vad vill du uppnå?
Det exit har sagt sammanfattar det jag hade gjort i sådana fall. Gått till någon som man kan prata med men som fortfarande håller det hela "hemligt".

BTW, SVERIGE VANN NYSS MOT TJECKIEN I HOCKEYVM!! 3-0!

dampi
P26
Medlem

7 maj 2009 22:37 | #22 dampi

i värsta fall kan du la skaffa en kompis i åttan nu ( kille )
som slår ner honom om han gör ngt ? (A)
kanske lite dumt förslag men sista utväg ? ;)
har du tänkt på om att han tror att du ville?
skaffa hans msn ellr ngt och skriv att han ska dra åt osv.
han går i 7:an vad kan han göra ?
ingen fara du klarar dig (; <3

XQXQ
P30
Medlem

7 maj 2009 22:40 | #23 XQXQ

Skrivet av putte94 View Post
Finns väll inte så många fler förslag skulle jag tro. Vill du sätta dit dem eller vad vill du uppnå? Det exit har sagt sammanfattar det jag hade gjort i sådana fall. Gått till någon som man kan prata med men som fortfarande håller det hela "hemligt". BTW, SVERIGE VANN NYSS MOT TJECKIEN I HOCKEYVM!! 3-0!

3-1

putttee
P25
Medlem

7 maj 2009 22:46 | #24 putttee

jaah, juste så var det. Tvn står precis så att jag knappt kan avläsa siffrorna ;D
(sådant man skyller på)

ronyya
F23
Medlem

8 maj 2009 08:22 | #25 ronyya

Skrivet av dampi View Post
i värsta fall kan du la skaffa en kompis i åttan nu ( kille ) som slår ner honom om han gör ngt ? (A) kanske lite dumt förslag men sista utväg ? ;) har du tänkt på om att han tror att du ville? skaffa hans msn ellr ngt och skriv att han ska dra åt osv. han går i 7:an vad kan han göra ? ingen fara du klarar dig (; &lt;3

även fast han går i 7:an nu,
så har han respekt för många,
jag har välldigt många kill kompisar,
alla ska typ mobba sönder honom^^
och massor,
jag har ju sakt de till mina killkompisar (7:an och i 6:an),
men de e just att säga det till mamma,
de e det jag inte vågar,
jag kan liksom inte göra det förän på måndag,
men måste samla mod...

Borttagen medlem

8 maj 2009 08:37 | #26 Avslutat konto

Skrivet av ronyya View Post
i värsta fall kan du la skaffa en kompis i åttan nu ( kille ) som slår ner honom om han gör ngt ? (A) kanske lite dumt förslag men sista utväg ? ;) har du tänkt på om att han tror att du ville? skaffa hans msn ellr ngt och skriv att han ska dra åt osv. han går i 7:an vad kan han göra ? ingen fara du klarar dig (; &amp;lt;3
även fast han går i 7:an nu, så har han respekt för många, jag har välldigt många kill kompisar, alla ska typ mobba sönder honom^^ och massor, jag har ju sakt de till mina killkompisar (7:an och i 6:an), men de e just att säga det till mamma, de e det jag inte vågar, jag kan liksom inte göra det förän på måndag, men måste samla mod...

Räcker nog med o säga till en gång, Mobbning är la rätt jävla onödigt?

ronyya
F23
Medlem

8 maj 2009 14:07 | #27 ronyya

Skrivet av HellAwaits View Post
i värsta fall kan du la skaffa en kompis i åttan nu ( kille ) som slår ner honom om han gör ngt ? (A) kanske lite dumt förslag men sista utväg ? ;) har du tänkt på om att han tror att du ville? skaffa hans msn ellr ngt och skriv att han ska dra åt osv. han går i 7:an vad kan han göra ? ingen fara du klarar dig (; &amp;amp;lt;3
även fast han går i 7:an nu, så har han respekt för många, jag har välldigt många kill kompisar, alla ska typ mobba sönder honom^^ och massor, jag har ju sakt de till mina killkompisar (7:an och i 6:an), men de e just att säga det till mamma, de e det jag inte vågar, jag kan liksom inte göra det förän på måndag, men måste samla mod...

jooo....

dampi
P26
Medlem

8 maj 2009 14:39 | #28 dampi

tänkte inte mobbning, bara visa var skåpet ska stå så att säga x)

Skrivet av HellAwaits View Post
i värsta fall kan du la skaffa en kompis i åttan nu ( kille ) som slår ner honom om han gör ngt ? (A) kanske lite dumt förslag men sista utväg ? ;) har du tänkt på om att han tror att du ville? skaffa hans msn ellr ngt och skriv att han ska dra åt osv. han går i 7:an vad kan han göra ? ingen fara du klarar dig (; &amp;amp;lt;3

hahah tänkte inte mobbning, kanske visa var skåpet ska stå mer, ^^
men lycka till, men formulera rätt för morsan nu..

scania144v8
P27
Medlem

8 maj 2009 14:53 | #29 scania144v8

Be den omogne idioten att dra åt helvete. Han kanske slutar då, Men om han inte gör det spöa honom då kommer han nog att förstå om han inte är rejält efterbliven....

lillili
F24
Medlem

8 maj 2009 14:59 | #30 lillili

Man kan ju iaf försöka att anmäla! Elle säg de till rektorn så kanske hon tar upp de

XQXQ
P30
Medlem

8 maj 2009 15:00 | #31 XQXQ

slår han i pungen

ronyya
F23
Medlem

8 maj 2009 17:08 | #32 ronyya

Skrivet av XQXQ View Post
slår han i pungen

har lust att göra det...