Killhörnan!

1 .. 45 46 47 48 49 50 51 .. 53
Solstickan
P27
Medlem

16 juni 2010 21:01 | #941 Solstickan

Skrivet av riixen View Post
min kompis gillar en tjej som han inte vågar säga det till :P
Vad ska han göra ?????????

Din kompis ( *Host* du själv? ) ska bara säga det, lev i nuet och tänk inte på framtida konsekvenser wink

oscaarbooi
P24
Medlem

18 juni 2010 18:56 | #942 oscaarbooi

Skrivet av jonte3 View Post
jag har canser

Onödigt inlägg, och btw det stavas cancer...

pirka
P30
Moderator

18 juni 2010 19:00 | #943 pirka

Okej grabbar? Vad säger ni om tjejers sätt att tänka? Varför kan dom inte använda hjärnan och tänka logiskt som oss utan att tänka med känslorna och tro att allt som inte sårar DOM är rätt?

sexigBOY
P24
Medlem

18 juni 2010 19:04 | #944 sexigBOY

jag sägger bara blondine e gulliga men litte jaa... hur ska jag säga dumma!!!

älskar blondiner!!!!!!!!!!!!1

osaar
P22
Medlem

18 juni 2010 19:08 | #945 osaar

kul

IronyFist
P28
Medlem

18 juni 2010 19:42 | #946 IronyFist

Skrivet av pirka View Post
Okej grabbar? Vad säger ni om tjejers sätt att tänka? Varför kan dom inte använda hjärnan och tänka logiskt som oss utan att tänka med känslorna och tro att allt som inte sårar DOM är rätt?

Har jag också funderat på och jag kom fram till... *trumvirvel* ...ingenting, absolut ingenting och jag har alltså fortfarande inte en aning o.O

pirka
P30
Moderator

18 juni 2010 19:48 | #947 pirka

Skrivet av IronyFist View Post
Har jag också funderat på och jag kom fram till... *trumvirvel* ...ingenting, absolut ingenting och jag har alltså fortfarande inte en aning o.O

Tror det har med hormonrer och shit att göra, dom är känsliga osv och tycker därför att allt vi killar gör är alldeles förjävligt. Känner på mig att exit kommer ha ett imba bra svar på detta om han skulle kika in.

Men tror det är därför och därför inte ser deras egna problem lika allvarligt för att dom inte förstår hur vi killar också kan bli sårade, men dom blir jätte ledsna och därför tycker det är sååååå fel det vi gör.

Sedan allt annat logiskt som dom vägrar förstå kan jag dock inte förklara.

BlueFlies
P20
Medlem

18 juni 2010 19:57 | #948 BlueFlies

när man har en sån här tråd känns det lite farligt äfter som pratar man hemlisar kan vem som helt komma in och läsa vad vi har skrivit men ej komenterat, men annars verkar det som en bra tråd. Men tycker ni grabbar att det är ganska svårt at umgås med tjejer (ibland) efter som dom går ju alltid runt med sina kompisar så dom tycker säkert att det är svårt att träffa killar ochså för vi gör ju lika dant, skulle vilja ha en chans att prata med en dom är ju inte dumma eller något sånt,fasst det är redan en lösningtongueKlotter planket är bra för sånt så det är bara att skriva till en tjej där :P

IronyFist
P28
Medlem

18 juni 2010 20:03 | #949 IronyFist

Skrivet av IronyFist View Post
Tror det har med hormonrer och shit att göra, dom är känsliga osv och tycker därför att allt vi killar gör är alldeles förjävligt. Känner på mig att exit kommer ha ett imba bra svar på detta om han skulle kika in. Men tror det är därför och därför inte ser deras egna problem lika allvarligt för att dom inte förstår hur vi killar också kan bli sårade, men dom blir jätte ledsna och därför tycker det är sååååå fel det vi gör. Sedan allt annat logiskt som dom vägrar förstå kan jag dock inte förklara.

Precis så är det nog, men som du sa så får vi nog vänta på att Exit ger oss ett ordentligt svar, den grabben tycks ju ha koll på, tja, typ allt :)

pirka
P30
Moderator

18 juni 2010 20:14 | #950 pirka

Hahaha, ja han har ju det :) Får hoppas han kikar in här innan den försvunnit i aktiva trådar saken på sidan ^^

IronyFist
P28
Medlem

18 juni 2010 20:19 | #951 IronyFist

Det är nog lugnt vettu, denna är ju en sticky så den är ju kvar längst upp hela tiden :D:D

tokfransen
P22
Medlem

19 juni 2010 19:05 | #952 tokfransen

någon webba naket?

pirka
P30
Moderator

19 juni 2010 19:06 | #953 pirka

Skrivet av tokfransen View Post
någon webba naket?

Du vet att du frågar i grabbtråden?

klidde
P50
Medlem

22 juni 2010 13:11 | #954 klidde

jag tycker att det är fel att dömma folk efter hårfärgen och hudfärgen svarta och vita människor är lika bara skillnaden på hudfärgen och blondiner är inte dummare än andra brunetter och rödhåriga elr vad tycker ni??

Sammysneoga
P29
Medlem

22 juni 2010 13:30 | #955 Sammysneoga

När jag låg o pöka på en brud så kommer hennes pojkvän in och försöker slå mig :D släckte honom på 1 slag ;;PPppPp

Borttagen medlem

22 juni 2010 14:20 | #956 Avslutat konto

Skrivet av klidde View Post
jag tycker att det är fel att dömma folk efter hårfärgen och hudfärgen svarta och vita människor är lika bara skillnaden på hudfärgen och blondiner är inte dummare än andra brunetter och rödhåriga elr vad tycker ni??

Ja,
det ända vissa tänker när en blondin gör något fel " Hahahaha fan va blond han/hon e ".
Jag har sätt brunetter göra dummare saker än blondiner,
men dom vågar kanske inte erkänna det eller......
Hår har inget med det att göra..

klidde
P50
Medlem

22 juni 2010 14:39 | #957 klidde

Skrivet av Wolves View Post
Skrivet av klidde View Post
Ja, det ända vissa tänker när en blondin gör något fel " Hahahaha fan va blond han/hon e ". Jag har sätt brunetter göra dummare saker än blondiner, men dom vågar kanske inte erkänna det eller...... Hår har inget med det att göra..

ok är sjäkv brunhårig kille men hurru vad tycker du om hudfärgerna tycker du att det har nån skillnad på svart o. vithudade??

Patrioten
P26
Medlem

23 juni 2010 09:41 | #958 Patrioten

Skrivet av tokfransen View Post
någon webba naket?

Du vet att du frågar i grabbtråden?

HAHAHAHA, fint där ;)

klidde
P50
Medlem