Hur ser märker man att tjejen får en orgasm?

1 2
dampi
P26
Medlem

28 juli 2009 19:11 | #21 dampi

måste säga, brukar inte dem flesta tjejer blir riktigt "kissinödiga" (a)?
det blev min tjej iaf ^^

Retardnr1
P27
Medlem

28 juli 2009 19:19 | #22 Retardnr1

Asså det är olika från tjej till tjej men den tjejen jag har nu, om jag nu skulle slicka henne precis innan hon får det så skakar hennes lår och trycker ihop dem mot mitt huvud och sen när hon fått det så pustar hon ut och då brukar jag slicka vidare men då är det känsligt och hon tar bort huvudet. ;P

huub3rr
P23
Medlem

5 januari 2010 16:23 | #23 huub3rr

Men jag vet inte om det bara är så för mig men efter att jag har fått orgasm så blir allting nästan äckligt, blir det så för alla andra också? tjejer också? isåfall, ska man fortsätta även om man har fått de? asså tills båda har fått det? om nån fattar vad jag menarrolleyes

Micko92
P27
Medlem

5 januari 2010 16:26 | #24 Micko92

det lär du märka :p

Borttagen medlem

5 januari 2010 17:02 | #25 Avslutat konto

Hmm... Som de flesta andra sagt antar jag, men får väl gå utefter mig själv då jag inte har så bra koll på andra tjejers orgasm-vanor ;) haha
Själv så spänner jag mig jättemycket innan, kroppen liksom gör det på automatik x) "kramar" med underlivet ganska hårt och sen när man "kommer över kanten" så blir det oftast att hela jag blir en båge, tårna "krullar sig" som många andra sagt, stönar högt som f*n om jag inte vet att jag måste hålla käften (ifall ngn är hemma t.e.x) Precis efter så är det med mig, som ngn annan sa, känsligt, behöver ofta en halvminuts paus eller så ^^ Men sen kan det vara full rulle igen ;)

huub3rr
P23
Medlem

5 januari 2010 17:09 | #26 huub3rr

Skrivet av Fifferina View Post
Hmm... Som de flesta andra sagt antar jag, men får väl gå utefter mig själv då jag inte har så bra koll på andra tjejers orgasm-vanor ;) haha Själv så spänner jag mig jättemycket innan, kroppen liksom gör det på automatik x) "kramar" med underlivet ganska hårt och sen när man "kommer över kanten" så blir det oftast att hela jag blir en båge, tårna "krullar sig" som många andra sagt, stönar högt som f*n om jag inte vet att jag måste hålla käften (ifall ngn är hemma t.e.x) Precis efter så är det med mig, som ngn annan sa, känsligt, behöver ofta en halvminuts paus eller så ^^ Men sen kan det vara full rulle igen ;)

okej tack så jätte mycket <3rolleyes

Borttagen medlem

6 januari 2010 11:08 | #27 Avslutat konto

Med min första seriösa kille, fick jag flera orgasmer. Han är den som alltid får hjälpa mig, blir bara äcklad av att pulla mig själv. Sen har jag ibland kommit under missionären (standard ställning). Har även fått den underbara känslan när jag rider.

Men det var 1 år sedan ungefär. Sen skaffade jag en ny pga att denna innan ville vara ensam och när jag hade sex med denna har jag inte hunnit testa hans erfarenheter, dock är det slut nu, men det var då. Har bara fått känslan när jag ridit.

fleskf1a
F27
Medlem

6 januari 2010 13:16 | #28 fleskf1a

man kan väl inte alls märka om en tjej kommer, hon kan ju vara pro på att fejka :O

Borttagen medlem

6 januari 2010 18:26 | #29 Avslutat konto

Skrivet av fleskf1a View Post
man kan väl inte alls märka om en tjej kommer, hon kan ju vara pro på att fejka :O

Fejk om det är blött? -.-"

jessan35
F25
Medlem

14 september 2012 17:57 | #30 jessan35

Citat:
Citat av:
Hur ser märker man att tjejen får en orgasm?
Vet att det kan variera men. Men säg gärna lite saker.
O alla oseriösa behöver inte besvära sig att skrivasmile

själv börjar jag skruva på mig och spänna mig

Jaiden96
P23
Medlem

16 september 2012 23:22 | #31 Jaiden96

När min tjej får orgasm: det ena hålet ''det bakre'' så blir hon helt galen och vill göra allt hårdare.. det andra hålet så spänner hon sig.

Hypnotica
P26
Medlem

17 september 2012 10:04 | #32 Hypnotica

Citat:
Citat av: Jaiden96
När min tjej får orgasm: det ena hålet ''det bakre'' så blir hon helt galen och vill göra allt hårdare.. det andra hålet så spänner hon sig.

hahahahahahahahahahahaha

HerrHurrDurr
P23
Medlem

17 september 2012 15:49 | #33 HerrHurrDurr

dem spänner sig, andas tyngre och hjärtat slår snabbare samt att dem blir lätt röda om kinderna (dem flesta iaf). Och dem stönar ofta högre under orgasmen, vissa tjejer stannar även upp under orgasmen..

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.