Hur ser märker man att tjejen får en orgasm?

1 2
duumpen
P27
Medlem

4 maj 2008 22:17 | #1 duumpen

Hur ser märker man att tjejen får en orgasm?
Vet att det kan variera men. Men säg gärna lite saker.
O alla oseriösa behöver inte besvära sig att skrivasmile

homeco
P27
Medlem

4 maj 2008 22:23 | #2 homeco

min nyvarnade flickvän brukar stöön lite högre och stannar up me de vi/hoin håller på med, men de beror väll helt från kvinna till kvinna

notok
F32
Medlem

5 maj 2008 00:34 | #3 notok

Själv blir jag t.ex spänd i hela kroppen, andas häftigare eller håller andan, får enorma sammandragningar i det främre eller bakre hålet (beroende på vart det går) och gnyr eller stönar högt under hela orgasmen (det är svårt som f-n att hålla tyst) och jag blir blötare än innan. Efter sex har jag också märkt att jag blir röd i ansiktet och ner mot brösten och det har jag hört att väldigt många andra tjejer också gör. Ibland krampar tårna, sånt man får leva med, men det är faktiskt så att tårna liksom ”rullas ihop” när du får orgasm. Det är ett säkert kort!

Sedan får man ju inte glömma att det finns flera olika sorters orgasmer också. Jag kommer i princip aldrig när killen är inne i mig. Det går liksom inte hur mycket vi än försöker. Slickar han mig så kommer jag ibland, men stimulerar han min g-punkt så kommer jag inom några sekunder. Och jag gör det kraftigt. Det är liksom mycket mer ”power” så självklart är det jag gillar bäst :) Analorgasmer får jag väldigt sällan. Har inte haft överdrivet mycket analsex och ja, jag har inte kommit särskilt ofta av det, men det är en cool känsla! :) Multipla orgasmer (flera i rad) är också något utöver det vanliga.

Men killar. Vi njuter även om vi inte alltid får orgasm. Glöm inte det!

duumpen
P27
Medlem

5 maj 2008 17:43 | #4 duumpen

Okejsmile Efter att jag slickat min tjej så var hon rödblommig på kinderna. Säkert kort att hon fått orgasm då Notokwink Vill ju kunna se att hon får en orgasm. Känns ganska så dum att fråga: Fick du orgasm?tongue
Kom gärna med flera sakersmile

notok
F32
Medlem

11 maj 2008 17:01 | #5 notok

Skrivet av duumpen View Post
Okejsmile Efter att jag slickat min tjej så var hon rödblommig på kinderna. Säkert kort att hon fått orgasm då Notokwink Vill ju kunna se att hon får en orgasm. Känns ganska så dum att fråga: Fick du orgasm?tongue Kom gärna med flera sakersmile

Bara för att kinderna blir röda betyder det inte att hon fått orgasm :P Men. Märker du inte att hon fått det har hon med största säkerhet inte fått det heller.

vanduff
P29
Medlem

4 juni 2008 22:35 | #6 vanduff

ofta stannar dom upp i andningen. Och när hon börjar andas är den lite skakig ^^.

punkarslusk
P29
Medlem

5 juni 2008 00:47 | #7 punkarslusk

min brud blir typ en skruv xD börjar typ snurra runt och typ dama :P om ni förstår blink och går av och typ andas tungt :D

Fnuske
P27
Medlem

5 juni 2008 00:51 | #8 Fnuske

Skrivet av punkarslusk View Post
min brud blir typ en skruv xD börjar typ snurra runt och typ dama :P om ni förstår blink och går av och typ andas tungt :D

Nej förstår inte vad du menar, får exakt bilden då en skruv skruvas in i en vägg med en tungt suckande arbetare.. snälla var lite mer exakt ;P

Ändrat: 2008-06-05 00:51:59

TheKeeper
P34
Medlem

19 oktober 2008 20:44 | #9 TheKeeper

Skrivet av duumpen View Post
Hur ser märker man att tjejen får en orgasm? Vet att det kan variera men. Men säg gärna lite saker.
O alla oseriösa behöver inte besvära sig att skrivasmile

Det lättaste och säkraste sättet för att se om tjejen fått orgasm är att ifall du t ex slickar henne, så när du är på väg upp, så "råka" snudda klitoris på henne. Denna är nämligen extra känslig precis efter orgasm och hon rycker till när man rör den. Vissa mer än andra.

Min tjej t ex måste sluta en stund när hon kommer under sex och jag måste ta ut den så hon får återhämta sig. Just för att det är känsligt där nere.smile

Men som sagt det bästa sättet är att fråga :) Är man i ett förhållande så är det inte så pinsamt att fråga.

Ändrat: 2008-10-19 20:53:44

Borttagen medlem

20 oktober 2008 20:09 | #10 Avslutat konto

Riktigt jäkla blöt, röd om kinderna och stönar! XD

Borttagen medlem

20 oktober 2008 20:43 | #11 Avslutat konto

det är väl olika från tjej till tjej :P

Borttagen medlem

22 oktober 2008 19:48 | #12 Avslutat konto

Personligen stönar jag högt och liksom skakar eller vibrera tongue

Skabbz
P31
Medlem

23 oktober 2008 12:06 | #13 Skabbz

Ett tips är oxå att ha en dialog medans ni har sex (nu menar jag inte att ni ska hålla på o snacka om vädret eller vilken film ni ska nästa gång ni går på bio, men du fatt va jag menar). På detta sättet kan uppmärksamma sin partner på likes and dislikes..
Då kan man (när man är på väg att komma) viska/skrika (eller hur fan du nu vill göra d) att du är på väg.. Eller att hon säger att hon är på väg att komma.. Men det ska vara då man är nära.. Svårt att bedöma tiden annars:P

DjingisKahn
P27
Medlem

19 november 2008 20:04 | #14 DjingisKahn

ibland vid samlag undrar jag om min tjej nånsin fick orgasm innan ja kom, hur fort eller ofta brukar tjejer komma?

Ringo_
P30
Medlem

19 november 2008 21:12 | #15 Ringo_

Skrivet av DjingisKahn View Post
ibland vid samlag undrar jag om min tjej nånsin fick orgasm innan ja kom, hur fort eller ofta brukar tjejer komma?

Ja jävlar, det varierar som fan beroende på vilka förutsättningar samt vilken tjej det är. Jag har ingen aning om medel.

DjingisKahn
P27
Medlem

19 november 2008 21:16 | #16 DjingisKahn

Skrivet av Ringo_ View Post
Skrivet av DjingisKahn View Post
Ja jävlar, det varierar som fan beroende på vilka förutsättningar samt vilken tjej det är. Jag har ingen aning om medel.

Men ja tror nog de. Hon somnar ganska snabbt efter. (när vi gör de på kvällen ofc)

GRAMER
P30
Medlem

13 juli 2009 19:32 | #17 GRAMER

strunta i om tjejen får orgasm eller inte
kör på så länge du orkar

notok
F32
Medlem

13 juli 2009 19:56 | #18 notok

jag säger som jag sagt innan egoistiska killar och killar som är helt ointresserade av att lära och göra det bästa för sin partner är generellt killar utan några direkta skills i sängen.

Borttagen medlem

28 juli 2009 00:29 | #19 Avslutat konto

Bra sagt. (Y)

När jag får orgasm blir allt känsligt och det blir som ni har skrivit ''stannar upp''. Får kraftiga sammandragningar inne i slidan och är den riktigt bra spänns hela kroppen uppåt i en båge och tårna ''krullar'' sig och man håller nästan andan och börjar sen stöna extra. Och innan orgasmen bryter ut stönar jag som fan och snabbare och snabbare och ber också liksom ''Hårdare/snabbare'' ''Kom igen nu'' ''Skitnära'' ''ÅÅhhh'' Cx

riseagainst92
P28
Medlem

28 juli 2009 00:44 | #20 riseagainst92

fråga? huh

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.