Hur ska idealtjejen se ut?

1 .. 17 18 19 20 21 22 23
Ranger
P22
Medlem

30 april 2010 23:50 | #441 Ranger

Håll er till ämnet för fan! rolleyes
laugh

pontiii
P26
Medlem

7 maj 2010 18:22 | #442 pontiii

håller med ranger! visst att insidan räknas o allt sånt, men nu var ju faktiskt frågan "hur ska idealtjejen se ut" så då ska man ge sin reflektion på hur man själv tycker en snygg tjej ser ut! :)

1guy
P27
Medlem

7 maj 2010 18:39 | #443 1guy

som min tjej ;)

Borttagen medlem

7 maj 2010 18:52 | #444 Avslutat konto

haha, så kul.. ;)

HerrHurrDurr
P22
Medlem

15 juli 2012 17:37 | #445 HerrHurrDurr

Citat:
Citat av:
palla dom som skriver stora bröst,blondin,smal...bla bla bla! asså shit är de dom enda tjejerna killar gillar eller ?

med andra ord BIMBO! ;D

Du har kanske inte tänkt på att bimbos ser ut som dem gör utav just den anledningen? Många killar vill ju att tjejer ska se ut precis så.. Och då är det självklart att dem gör det, i ett motsvarande universum kanske bimbos är korta tjocka finniga och super smarta tjejer, då är det kanske så att det är något killarna tänder på där, istället för smala blonda tjejer med stora bröst och tighta rövar.

HerrHurrDurr
P22
Medlem

15 juli 2012 17:44 | #446 HerrHurrDurr

Ontopic min drömtjej.. tänker fan inte dra något trams nu, alla vet att utseendet är viktigt.

Hårfärg: Valfritt, diggar alla naturliga hårfäger, dock inte grön/blå/gul osv.. (har dock lite förkärlek till brunnetter, sjukt vacker hårfärg!)

Ansikte: Hellre gulligt och sött än snyggt

Kroppstyp: Smal, men inte så att revben och annat syns, det är äckligt fult!

Bröst: C - D, inte för stort inte heller för litet..

Rumpa: tight och rund som fan! ;)

Längd: Hon får även vara hur lång hon vill, bara hon inte är längre än mig! då känner man sig omanlig och obetydlig i hennes sällskap.

Och ett par najsiga ben så är tjejens utseende komplett i mina ögon..

Hon kan däremot inte vara korkad! Då kvittar det om hon är snyggare än Megan Fox, är hon korkad är hon inget att ha! Jag står personligen inte ut med dumma människor.. speciellt inte om de är säkra på att de är sjukt smarta.

När jag tittar på min lista ser jag att vissa punkter inte stämmer överrens med min flickvän, men man kan verkligen älska någon ändå! jag tror ändå inte att min "drömtjej" finns där ute, men gör hon det så har jag redan hittat henne!

HerrHurrDurr
P22
Medlem

15 juli 2012 17:48 | #447 HerrHurrDurr

Citat:
Citat av: schrumle
för mig spelar det ingen roll faktiskt jag tittar inte på utsidan bara på insidan, om båda är bra så är de plus :P

UUUUUUULTRA GAAAAY!

Fan vad bulle, alla tittar på utseendet! Det kommer man fan inte undan.. Tror du att du hade kunnat vara tillsammans med den fulaste kvinnan på denna jord om hon så vägde 500 kg och full av bölder och finnar och annat? Då tror inte jag det räcker att man har en "fin insida"

titlest
P32
Medlem

15 juli 2012 17:50 | #448 titlest

Citat:
Citat av: schrumle
för mig spelar det ingen roll faktiskt jag tittar inte på utsidan bara på insidan, om båda är bra så är de plus :P

Citat:
Citat av: Andromelox
Utsidan betyder inget.
Man faller för utsidan men blir kär i insidan. Ett talesätt.

För mig är drömtjejen snäll, trevlig, suverän, gudomlig, älskvärd, speciell, rolig, positiv, glädje med skratt ( alltså att hon gillar att skratta ), men framför allt ska hon vara sig själv.

Den sanna kärleken övervinner allt för att kärleken är som en rund ring och den runda ringen tar aldrig slut.
Jag känner en dam och hennes morföräldrar var gifta i 70 år. De gifte sig när de var 20 år och de god vid 90 års åldern och det där är fenomenalt.

Men ändå... kan en muslim bli kär i en jude och kan en jude bli kär i en muslim?
Det är upp till individen. Som sagt: Utsidan spelar ingen roll!
Citat:
Citat av: Danderyd
gosh vilka krav ni har grabbar ;)
Citerar "Utsidan ger insidan en chans, men det är insidan som ger utsidan dess glans" och det är allt jag har att tillägga.

GAY

veveve
P28
Medlem

13 oktober 2012 00:22 | #449 veveve

Inte för lång, smal & smidig, blond/brunett inga röda eller skumma färger, tight kropp inte fläbbig, minst c-bröst, långt hår, en tjej ska INTE ha kort hår de kan du fråga 99% av alla sveriges killar, tighta jeans är sjukt snyggt.

Hypnotica
P24
Medlem

13 oktober 2012 00:39 | #450 Hypnotica

Som Amy Diamond.

Trolololo_Haha
P67
Medlem

21 november 2012 14:01 | #451 Trolololo_Haha

no arms no legs no tounge

1 .. 17 18 19 20 21 22 23

Skriva inlägg?