Hur ska idealtjejen se ut?

1 .. 17 18 19 20 21 22 23
Dim
F22
Medlem

9 februari 2009 18:36 | #401 Dim

Citat:
pussgurkan93skrev: Ja hur ska en tjej se ut ... Inte för att jag är lebb menendå !! ENDAST KILLAR=P \"hur ska en tjej se ut..\" ??! Finns väl ändå ingen regel på hur tjejer SKA se ut.

Tycker det! Det e synd om tjejer som tror att man SKA se ut och att man SKA vara så och blä blä bla :P Alla killar har ju olika smaker... Vissa gillar jordgubb å vissa gillar kebab, men skitsamma!

FarbrorPjarpe
P21
Medlem

9 februari 2009 18:36 | #402 FarbrorPjarpe

Skrivet av absolutfinast View Post
Skrivet av emoless View Post
Hon ska vara två meter lång. Hon ska ha en G-Kupa. Hon ska vara superblond.
Hon ska ha en midja på 30 cm omkrets.
Hon ska vara sjukt het.
Hon ska älska städa efter mig.
Hon ska försörja mig och ge mig massor av pengar.
Hon ska laga mat och göra allt skitjobb hemma.

Så, ifall du matchar beskrivningen är det bara att slänga iväg ett mail till mig, jag väntar :)

hihi patetiskt att du ska behöva en kvinna som försörjer dej o dessutom kmr du inte hitta en sådan tjej som tjänar så bra sånna tjejer som du beskriver ägnar tiden åt utseendet så de har inte allt för mkt hjärna,,ni kanske inte tkr att det sa komma från en som är jusst blond med hmmm bröst men ja e smart lovar (A)

Denna personen verkar ICKE fatta IRONI!, han var ju inte direkt seriös när han skriver det, och jag säger såhär, det finns en ideal tjej som världen har valt ut, dvs Tjej,blond,storbystig,smalmidja,gillar sex, and so on, Men folk borde lära sig att alla är vackra på sitt sätt, inte utseendet som är det viktigaste >.<

aamaandaa
F42
Medlem

9 februari 2009 18:38 | #403 aamaandaa

Skrivet av absolutfinast View Post
Skrivet av emoless View Post
Hon ska vara två meter lång. Hon ska ha en G-Kupa. Hon ska vara superblond. Hon ska ha en midja på 30 cm omkrets. Hon ska vara sjukt het. Hon ska älska städa efter mig. Hon ska försörja mig och ge mig massor av pengar. Hon ska laga mat och göra allt skitjobb hemma. Så, ifall du matchar beskrivningen är det bara att slänga iväg ett mail till mig, jag väntar :)
hihi patetiskt att du ska behöva en kvinna som försörjer dej o dessutom kmr du inte hitta en sådan tjej som tjänar så bra sånna tjejer som du beskriver ägnar tiden åt utseendet så de har inte allt för mkt hjärna,,ni kanske inte tkr att det sa komma från en som är jusst blond med hmmm bröst men ja e smart lovar (A)

Eh, vadå smart? om du var smart skulle du fan inte skrivit det där!

Btw så tycker jag att det inte finns någon idealtjej eftersom att man faller för olika saker hos olika personer.

Dim
F22
Medlem

9 februari 2009 19:04 | #404 Dim

Citat:
[quote=cjohansson:339011]Brunet och jag fastnar direkt;)

du är nog kanske lte ensam om att tycka om bruneter :P[/quote]

Vadå ska han börja gilla blonderade bara för det? Han kanske inte e en billig kille som gillar billiga tjejer

aamaandaa
F42
Medlem

9 februari 2009 19:13 | #405 aamaandaa

vem fan säger att blondiner är billiga? det finns fan minst lika många billiga brunetter isf :p

Juckhim
P20
Medlem

9 februari 2009 19:15 | #406 Juckhim

alla flickor är billiga

Dim
F22
Medlem

9 februari 2009 19:17 | #407 Dim

Skrivet av aamaandaa View Post
vem fan säger att blondiner är billiga? det finns fan minst lika många billiga brunetter isf :p

Blonderade sade jag :)

loveblondie
F20
Medlem

9 februari 2009 19:30 | #408 loveblondie

det e ju sjukt att säga att hår färgen spelar roll över huvud taget!! blondiner e inte mindre smarta än någon annan med en annan hårfärg!
intelligensen sitter inte i hårfärgen!!! inte om man e billig heller för den delen!

Borttagen medlem

9 februari 2009 19:51 | #409 Avslutat konto

Skrivet av loveblondie View Post
det e ju sjukt att säga att hår färgen spelar roll över huvud taget!! blondiner e inte mindre smarta än någon annan med en annan hårfärg! intelligensen sitter inte i hårfärgen!!! inte om man e billig heller för den delen!

Du e blod å särskriver ord ;) Levande exempel! hoho! Näää nu va ja taskig

aamaandaa
F42
Medlem

9 februari 2009 19:52 | #410 aamaandaa

nu var du riktigt taskig! som att inte en brunett kan råka särskriva ngt? :p
hon har iaf rätt i det hon säger!

Borttagen medlem

9 februari 2009 19:53 | #411 Avslutat konto

...och åter till ämnet.

Borttagen medlem

9 februari 2009 20:08 | #412 Avslutat konto

Meh! de va ju ett skämt... Fine... Ja det hade hon iofs.
OT:
Tycker han hon ska utstråla glädje å alltid när man träffas ska hon ha ett sånt där stort leende som man bli glad av. Trevlig. Mörktbrunt/svart hår enligt mej. Stora vackra ögon. rolleyes

Spicies
P22
Medlem

1 april 2010 16:38 | #413 Spicies

Förnyar vi en gammal tråd här gud vad kul :)
Min idealbrud:
Naturligt blond med LITE lockar längst ner
Ca 160-175 Lång
C-kupa (spelar ju ingen roll faktiskt)
Inte för smal men inte mullig heller.
Blå/gröna ögon
Runda former ^^

aG
P18
Medlem

1 april 2010 21:53 | #414 aG

Citat:
[quote=loveblondie:732943]det e ju sjukt att säga att hår färgen spelar roll över huvud taget!! blondiner e inte mindre smarta än någon annan med en annan hårfärg! intelligensen sitter inte i hårfärgen!!! inte om man e billig heller för den delen!

Du e blod å särskriver ord ;) Levande exempel! hoho! Näää nu va ja taskig [/quote]klockrent! ahhaha xD

Ranger
P16
Medlem

2 april 2010 21:54 | #415 Ranger

Hmm... aylar lie e rätt snygg...
vet många snyggisar!

lissa
F16
Medlem

7 april 2010 22:05 | #416 lissa

Skrivet av Spicies View Post
Förnyar vi en gammal tråd här gud vad kul :) Min idealbrud: Naturligt blond med LITE lockar längst ner Ca 160-175 Lång C-kupa (spelar ju ingen roll faktiskt) Inte för smal men inte mullig heller. Blå/gröna ögon Runda former ^^

kan inte alla förklara sin drömtjej som spicies???

Joxson
P19
Medlem

8 april 2010 16:47 | #417 Joxson

Jag säger att tjejen ska vara naturlig och inte översminkad!
Halvsmal, inte mullig^^
Tuttarna spelar faktiskt ingen roll men det är klart att man vill ha lite och ta i:P
Brunt hår.

Men det viktigast är inte utseendet, hon ska vara sig själv och inte någon annan!

Im2g00d4u
P20
Medlem

9 april 2010 16:48 | #418 Im2g00d4u

Brunett elr blond, medellång, blåa elr bruna ögon, ha humor, horny;) och sen skadar de ju nt om hon har snygga bröst åsså;)

ph1337
P18
Medlem

9 april 2010 17:22 | #419 ph1337

blondin, inte fjortis. typ 170 blå ögon, inte ta allt för seriöst, wild, bra i sängen, vilja va i sängen ofta xD

xyoume
F18
Medlem

9 april 2010 18:02 | #420 xyoume

Skrivet av Spicies View Post
Förnyar vi en gammal tråd här gud vad kul :) Min idealbrud: Naturligt blond med LITE lockar längst ner Ca 160-175 Lång C-kupa (spelar ju ingen roll faktiskt) Inte för smal men inte mullig heller. Blå/gröna ögon Runda former ^^

WOHO! I'm the perfect one for you!
Fast jag är 154 (huhu) och har oftast D kupa, men brösten spelade ju ingen roll saru :D

Fast jag e upptagen, så lalala :D

1 .. 17 18 19 20 21 22 23

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.