Tjejornas orgasm

chopin
P42
Medlem

6 oktober 2013 08:03 | #1 chopin

Hittade en intressant länk om hur man som kille ger tjejor ett fint sexliv, kan vara bra för oss som är nya i gamet inom sexet och aldrig har gjort det och även för sex veteranerna.

Förspelet är det som låter mest lockande, detta med levande ljus i en mysig miljö. Lugnt och utan störande moment utifrån och helt ensam med en tjej som klätt upp sig snyggt för kunden och sätter sig i jämte, bara tanken är pirrig, då skulle pulsen höjas till max. Jag antar att i sådana lägen att det inte är svårt att fästa sig i en eskort. Att få ge en tjej en orgasm är nog en härlig känsla även för killen.

Fungerar det så som på länken för de flesta tjejor eller är det som porrfilm och tidningar bara en illusion?

Är till exempel sex bättre i verkligheten än det man ser på i porrfilmer även om det skulle vara nybörjarsex med många misstag, som att få pröva sig fram på en erfaren tjej/kvinna som exempelvis en eskort, ungefär som en sexlektion från henne.

http://www.daisy.nu/att_ge_kvinnan_orgasm.php

IronyFist
P28
Medlem

6 oktober 2013 10:18 | #2 IronyFist

1: "Kunden". I lol'd.

2: Vad som funkar med tjejer är olika från person till person. Jag har bland andra varit med en som nästan fick orgasm bara man rörde hennes bröstvårtor och en som inte kunde få orgasm försen hon lyckades övertala mig att vi skulle köra analt. Och ja, contrary to popular belief så gillar inte alla killar att sticka den i rumpan på tjejen.

3. Personligen så tycker jag att sex är en lite av en besvikelse. Visst, skönt är det, men den lagliga drog som tidningar osv försöker packa på oss att det är är det inte.

chopin
P42
Medlem

6 oktober 2013 11:17 | #3 chopin

Ironyfist:

Så risken är större att man bli besviken första gången än lycklig efteråt? En del säger att sex blir bara bättre och bättre efter första gången, som man gör med allt annat antar jag. Övning ger färdighet men tror samtidigt att första gången är väldigt speciell och att man inte kan få den känslan efter första gången.

IronyFist
P28
Medlem

6 oktober 2013 22:54 | #4 IronyFist

Visst är det så att det blir bättre och bättre, men tycker aldrig det varit så fantastiskt som jag letts att tro under min uppväxt.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.