Trång förhud, rädd för sex

Andros
P22
Medlem

26 december 2012 23:46 | #1 Andros

Jag har trång förhud. På grund av detta så vågar jag inte riktigt ta steget fullt ut att bli tillsammans med någon, eller bara ligga med någon. Jag menar, tänk om de skrattar eller tycker det är konstigt?

Måste man dra tillbaka förhuden HELT för att ha samlag? Eller räcker det med att man dra tillbaka en liten bit? Jag skulle säkert kunna dra tillbaka förhuden helt om jag blev ordentligt kåt först. Men jag har läst att förhuden kan fastna och då måste man akut till sjukhuset, och det vill jag inte. Så hur stor är chansen att förhuden fastnar egentligen?

Hoppas på svar. Snälla svara, seriöst! Inga oseriösa svar.

W16
P22
Medlem

27 december 2012 10:09 | #2 W16

Jag hade väldigt trång förhud förut men jag försökte att dra den bakåt sakta men säkert. Jag fick bort min trånga förhud på typ en dag. Det kan göra väldigt ont i början. ;)

karibu8
P26
Medlem

28 december 2012 21:01 | #3 karibu8

Du behöver inte kunna dra tillbaka förhuden helt och håller för att kunna bedriva samlag - det är en myt. Du kan givetvis njuta lika mycket vilket som. Vad gäller om förhuden kan fastna? Har du läst för mycket på flashback? Du kan alltid dra tillbaka förhuden till ursprungligt läge utan något som helst problem.

Mitt råd är att du bör töja så mycket som möjligt! Skulle det inte ge med sig, besök läkare alternativt ungdomsmottagningen och be om råd. Men som sagt, så som du beskriver det hela ska det inte vara något problem att ha samlag! Kör på, och ingen kommer någonsin skratta åt dig! Finns ingen anledning! :)

Ha de!

Andros
P22
Medlem

1 januari 2013 22:29 | #4 Andros

Citat:
Citat av: karibu8
Du behöver inte kunna dra tillbaka förhuden helt och håller för att kunna bedriva samlag - det är en myt. Du kan givetvis njuta lika mycket vilket som. Vad gäller om förhuden kan fastna? Har du läst för mycket på flashback? Du kan alltid dra tillbaka förhuden till ursprungligt läge utan något som helst problem.

Mitt råd är att du bör töja så mycket som möjligt! Skulle det inte ge med sig, besök läkare alternativt ungdomsmottagningen och be om råd. Men som sagt, så som du beskriver det hela ska det inte vara något problem att ha samlag! Kör på, och ingen kommer någonsin skratta åt dig! Finns ingen anledning! :)

Ha de!

Jag har äntligen lyckats dra tillbaka förhuden nedanför ollonet och därmed även lyckats göra klokt rent.

Nu har jag inga problem längre (tror jag inte iaf) med förhuden och det är riktigt skönt! Liksom att slippa oroa sig för det! Det släppte för ett par dagar sen bara sådär, gjorde egentligen inget speciellt. Men det är underbart att det är någorlunda normalt iaf :)

zebralol
P23
Medlem

5 januari 2013 23:17 | #5 zebralol

Här har du hjälp.

https://www.youtube.com/watch?v=dAKPrLPJGHo

EliteSausage
P20
Medlem

6 januari 2013 10:14 | #6 EliteSausage

Jag skulle inte kolla på den där videon om jag var du. o,o

Skriva inlägg?