Lila ollon

Andros
P23
Medlem

23 december 2012 23:31 | #1 Andros

Okej såhär är det.
Jag har trång förhud och har därför svårt att göra rent klokt på kuken. Jag har märkt att mitt ollon har två olika färger,lila och typ normal beige (hudfärgad). Toppen på ollonet har "normal" färg medans kanten på ollonet, precis innan det tar slut, är lila. Är detta normalt? Snälla svara! Är orolig.

IronyFist
P29
Medlem

25 december 2012 13:20 | #2 IronyFist

Nej, det är inte normalt, du kommer behöva amputera, gå till ungdomsmottagningen så ger dom dig en tid för amputation av ollonet. Om det är riktigt illa kan du behöva amputera hela penisen, men i så fall så erbjuder de en gratis könsbytesoperation för att kompencera. Så du har inget att oroa dig för! Lycka till! :D

BladeZarMan
P22
Medlem

25 december 2012 16:26 | #3 BladeZarMan

Citat:
Citat av: IronyFist
Nej, det är inte normalt, du kommer behöva amputera, gå till ungdomsmottagningen så ger dom dig en tid för amputation av ollonet. Om det är riktigt illa kan du behöva amputera hela penisen, men i så fall så erbjuder de en gratis könsbytesoperation för att kompencera. Så du har inget att oroa dig för! Lycka till! :D

Du är ju helt borta du.. Andros, fråga dina föräldrar eller gå till doktorn.

IronyFist
P29
Medlem

26 december 2012 11:53 | #4 IronyFist

Nä, jag är inte borta, jag är här.

karibu8
P27
Medlem

28 december 2012 21:03 | #5 karibu8

Hej!

Att ollonet skiftar i färg, det är normalt.

Trång förhud? Inget som hämnar dig på något sätt. Töj så gått det går, annars besök ungdomsmottagning.

Troligtvis är det inga som helst problem, utan kör på! :)

Andros
P23
Medlem

1 januari 2013 22:25 | #6 Andros

Citat:
Citat av: karibu8
Hej!

Trång förhud? Inget som hämnar dig på något sätt. Töj så gått det går, annars besök ungdomsmottagning.

Tack för svaret!

Grazie
P23
Medlem

10 januari 2013 18:25 | #7 Grazie

Citat:
Citat av: karibu8
Hej!

Den trånga förhuden kommer definitivt att försöka hämnas, om han ska sitta och töja i det. Det kanske börjar protestera och drar åt sig när det minst passar.

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.