Är sex skönare för en kvinna?

1 2
xKirozeNx
P29
Medlem

28 oktober 2012 15:19 | #1 xKirozeNx

När en man och en kvinna har sex tror jag att det är tjejen som tycker att det känns bäst, eller hur är det? :o

slizzy
F31
Medlem

4 november 2012 13:35 | #2 slizzy

Yesbox. Vi kvinnor lär ju ha något gott för all mensvärk och barnafödande vi får stå ut med.

puttefnask
P20
Medlem

5 november 2012 16:03 | #3 puttefnask

det tror jag också, för många gånger är det är kvinnor som vill uttnytja för sex och sen få barn. men ingen vill ha barn det är kvinnor som lurar dig.

HerrHurrDurr
P23
Medlem

5 november 2012 19:09 | #4 HerrHurrDurr

Det är helt omöjligt att avgöra då varken män eller kvinnor vet hur det känns för det andra könet, går ju inte att jämnföra!

Fast ska jag chansa så tror jag att det är mycket skönare för kvinnor, visst killar har en starkare vilja at ha sex, väldigt ofta men det bros ju på hormoner.

Kvinnor kan knappt hålla sig tysta under sexakten och vrider och vänder på sig som tusan, om det inte är skönare för dem så verkar dem iaf njuta mer utav det!

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 15:25 | #5 slizzy

Citat:
Citat av: puttefnask
det tror jag också, för många gånger är det är kvinnor som vill uttnytja för sex och sen få barn. men ingen vill ha barn det är kvinnor som lurar dig.

Och det läste du i vilket lexikon? Jag tror snarare det är tvärtom. Hur många gånger är det inte kvinnor som blir våldtagna och nerdrogade för att killen ska få det han vill ha? Slår vad om att du är en sån som gärna övertalar tjejer med det ena å det andra för att få sticka in din grej.

Tror ärligt talat det har till stor del med den saken att göra, att för många (inte alla) killar verkar det bara handla om att få utlopp för sina behov. Vi har också behov på samma sätt men vi visar det inte på det sättet för då utmålas vi som vulgära och påflugna, vilket enligt normerna är mer killars beteende. Sedan gillar jag inte föreställningen om att kvinnor vrider sig i sängen och låter som bara den. Det beror helt på vem det är, situation, m.m. Alla låter inte, vissa låter för att killen ska bli nöjda, andra för att det helt enkelt känns bra. Sen vet jag inte hur det är med er killar, de jag stött på utstöter bara något flåsande ljud så det är lätt att man som kvinna blir lite blyg och håller tyst när ens partner gör detsamma.

Kanske många killar skulle behöva slappna av lite, tänk inte på vad ni gör, det går väl förhoppningsvis av sig självt, försök bara att njuta så känns det nog mycket mer än bara ett evigt ut och in. :)

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 15:43 | #6 puttefnask

ingen av mina kompisar vill ha sex och barn så det är tjejen som lurar dig för de själva vill ha sex och barn! dom erkänner också det hela tiden!

inte för att vara elak, men är du nog tjock och gillar dataspel? för i så fall så vill du ha sex med mig, men jag vill inte ha sex med dig så du kan sluta försöka att luras med oss.

Konduktr
F59
Medlem

7 november 2012 16:05 | #7 Konduktr

Citat:
Citat av: HerrHurrDurr
Det är helt omöjligt att avgöra då varken män eller kvinnor vet hur det känns för det andra könet, går ju inte att jämnföra!

Fast ska jag chansa så tror jag att det är mycket skönare för kvinnor, visst killar har en starkare vilja at ha sex, väldigt ofta men det bros ju på hormoner.

Kvinnor kan knappt hålla sig tysta under sexakten och vrider och vänder på sig som tusan, om det inte är skönare för dem så verkar dem iaf njuta mer utav det!

Håller med dig där.

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 16:37 | #8 slizzy

Citat:
ingen av mina kompisar vill ha sex och barn så det är tjejen som lurar dig för de själva vill ha sex och barn! dom erkänner också det hela tiden!

inte för att vara elak, men är du nog tjock och gillar dataspel? för i så fall så vill du ha sex med mig, men jag vill inte ha sex med dig så du kan sluta försöka att luras med oss.

Men ärligt talat, vad har du för världsuppfattning egentligen? Ingen av dina kompisar vill ha sex eller barn, hur många är dina kompisar? Och i din ålder är det väl knappast naturligt att man vill ha barn heller, möjligen sex, men barn känns lite tidigt.

Jag tycker det känns lika tidigt för dig att avgöra att det är tjejen som lurar till sig barn bara för att dina stackars kompisar varken vill ha det ena eller det andra. Om nu killar inte hade velat ha barn, då hade varken du eller dina kompisar funnits till för då hade väl killen endera använt preventivmedel, krävt abort eller slagit ihjäl kvinnan han gjort gravid eftersom du ju påstår att killar inte vill ha barn. Då var det problemet löst, eller?

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 16:58 | #9 puttefnask

jag tror tjejerna vill det jag sa och jag har rätt i alla i min klass, du kanske inte gör så som jag sa med alla i min klass gör så, därför har jag mycket rätt.

det är elakt att döda barn, slå och döda folk så du får inte tänka så. man ska inte vara elak och inte gilla andra.

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 17:46 | #10 slizzy

Men din klass är inte hela världens befolkning så tänk dig för innan du drar massa slutsatser. Tycker det är fruktansvärt kränkande att påstå att kvinnor bara lurar till sig barn. Ska man gå på din linje är det ju precis samma sak som att killar lurar till sig sex, eller hur? Jag får för mig att din pappa inte är så förtjust i dig, är det någon sån underton du försöker komma med?

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 18:40 | #11 puttefnask

du är inte hela världens befolkning heller, du kan inte känna dig kränkande bara för saker som är sant. jag gillar inte dig, jag tror du är en flata som försöker lura mig, sluta vara dum mot mig bara för att jag är mindre än du.

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 19:22 | #12 slizzy

Nej, det är jag inte. Men jag förstår fortfarande inte hur du kan påstå att något är "sant" bara för att dina kompisar sagt det. Jag blir kränkt av ditt påstående och jag har märkt att du inte gillar mig. Tänk efter på det här påståendet i så fall:
"Alla killar är våldtäktsmän som bara vill ha sex". Känns inte det lika kränkande?

Du får väl tro att jag är en flata för det är tydligen alla tjejer som går emot dina normer om att tjejer måste lyda männen, klä sig som killen kräver och inte klagar. Jag är inte dum mot dig för att du är mindre, eller yngre än mig som du förmodligen menar, det här är en diskussion och har du gett dig in i den får du liksom tåla att jag eller andra inte gillar din åsikt, likväl som att jag får tåla att du eller nån annan inte gillar mina åsikter. Det är inget personligt bara för att du är yngre. Jag hade varit likadan även om du varit fyrtio år äldre.

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 19:30 | #13 puttefnask

jag gillar inte dig för du är elak mot mig, för att du tror du är mer värd och din åsikt är bättre, och för att du hatar mig för jag är kille.

snälla sluta hata mot folk som du inte känner. hoppas du mår bra flicka. och sluta utnytjar män mot barn och sex.

gormiti100
P25
Medlem

7 november 2012 20:02 | #14 gormiti100

vafan snackar du om din lilla fitta, älskar att knulla och barn ska man skaffa när man är 40. snarare är det män som utnytjar kvinnor för lite fitta, du har för fan inte ens hår på kuken och man märker att du inte vet nått om knulla så dra

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 22:31 | #15 puttefnask

jag har stor rätt att säga min åsikt som du har, vad gör dig att jag är sämre än du då? varför säger du elaka ord mot mig?

om du är arg på mitt så ska du ta djupa ande tag och lugna ner dig sämre.

Borttagen medlem

11 november 2012 03:52 | #16 Avslutat konto

Citat:

Som om du änns blivit torr bakom öra'... Skaffa dig en d1ck först kanske ?

haki167
P20
Medlem

11 november 2012 17:12 | #17 haki167

det kan man inte veta eftersom att man är född till man/kvinna

Citat:
jag gillar inte dig för du är elak mot mig, för att du tror du är mer värd och din åsikt är bättre, och för att du hatar mig för jag är kille.

snälla sluta hata mot folk som du inte känner. hoppas du mår bra flicka. och sluta utnytjar män mot barn och sex.

Som nog alla här har märkt i denna tråden och i andra så är puttefnask helt körd i huvudet och bryr er inte om han.

Man ser ju på stavningen att han inte är äldre än 10.

sheep326
P23
Medlem

11 december 2012 01:17 | #18 sheep326

men snälla lilla människa puttefnask! varför håller du på och går in på sånt som du inte begriper hela tiden?!?!?! Du är tretton år och jag är nog ganska säker att du inte har någon erfarenhet av sex eller samhälls frågor. Och jag tror inte dina kompisar inte heller har någon erfarenhet. Jag är tre år äldre än dig och jag har inte så stor erfarenhet bara för att jag fortfarande är väldigt ung. Tror du allvarligt att din mamma lurade din pappa att skaffa dig?!??!? Nä trodde inte det heller! Oftast är det så att man älskar varandra så mycket att man vill dela resten av livet med sin partner och då skaffar man barn. Och det är mycket mycket mycket vanligare att mannen ''lurar'' kvinnan till att sex med droger och andra saker. Du och dina polare kommer att märka att sex är något man vill ha om några år. Sex är i huvudsak till för att båda ska njuta och ha det bra inte om att luras. Snälla ge upp din karriär som forumterrorist som inte vet vad du snackar om! Jag vet hur det är att vara 13 år och nya saker händer med dig själv och personer omkrig dig. Men jag hade ingen karriär som forumterrorist utan jag va med polarna och lira boll.

Heavy95
P24
Medlem

19 december 2012 20:15 | #19 Heavy95

Vissa tjejer njuter mer än andra, vissa känner ingenting, andra vrider sig i smärtor och plogor.
Jag tror ändå att den som njuter i flest fall är killen, som också kommer efter 5 minuters småjuckande, och tjejer tar lite längre tid på sig innan orgasm. Men när ni snackar om sexet ändå så vet jag flertal tjejer som har sex med lite vem som helst för att dom tycker att sex är så skönt, detsamma med mina killkompisar, dom kan också knulla runt lite här och var. Det är som sagt svårt att säga vem som njuter mest, forskare och läkare har ju samarbetat under flera decenier om vem som njuter mest igenom att mäta hjärnaktivitet och impulseer från könsorganet, men det ser ganska lika ut faktiskt, minns inte hur lika men det är rätt så lika ändå.

Regnumcoelorum
P69
Medlem

21 december 2012 16:21 | #20 Regnumcoelorum

<span>Feminist! Jag har läst alla dina inlägg i denna tråd. Sluta sprida din propaganda här på Jesper, det är yngre barn här. Varför utsätta dem för något sådant, var en medmänniska.</span>

Slizzy

1 2

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.