The Game

Flumride
P19
Medlem

12 augusti 2012 21:05 | #1 Flumride

Har någon läst boken The Game? Jag håller på och läser den just nu, riktigt bra bok faktiskt haha, men iallafall min fråga är, har någon där ute testat tricksen de i boken kör med? Och hur bra/dåligt har det funkat? Skriv gärna några upplevelser där ni har använt "strategierna" från The Game!

titlest
P26
Medlem

12 augusti 2012 22:49 | #2 titlest

Började min "raggning" med att läsa The game för några år sedan, var en riktigt ögonöppnare för mig med allt om pick up och seduction. Troligtvis den bästa och roligaste boken jag har läst.

Jag körde fullt ut med "mystery method" den metoden Neil kör i boken och i början var jag bara nöjd med att öppna tjejer och när jag fick in att öppna tjejer utan problem så hade jag lite problem med att få riktigt resultat i början. Det tog ett tag men sen släppte det och när det väl började att släppa fick jag grymma resultat.

Nu för tiden kör jag "natural" game och har inga problem med tjejer längre. Grymt bra att börja med "mystery method" och sen köra vidare på sin egna stil

Flumride
P19
Medlem

13 augusti 2012 00:07 | #3 Flumride

Citat:
Citat av: titlest
Började min "raggning" med att läsa The game för några år sedan, var en riktigt ögonöppnare för mig med allt om pick up och seduction. Troligtvis den bästa och roligaste boken jag har läst.

Jag körde fullt ut med "mystery method" den metoden Neil kör i boken och i början var jag bara nöjd med att öppna tjejer och när jag fick in att öppna tjejer utan problem så hade jag lite problem med att få riktigt resultat i början. Det tog ett tag men sen släppte det och när det väl började att släppa fick jag grymma resultat.

Nu för tiden kör jag "natural" game och har inga problem med tjejer längre. Grymt bra att börja med "mystery method" och sen köra vidare på sin egna stil

Fan vad intressant, har inga problem att snacka med tjejer, är inte blyg osv men ska fan testa de metoder dom kör med i boken, intressant att det funkade!

titlest
P26
Medlem

13 augusti 2012 00:49 | #4 titlest

Testa dig fram och lär dig från varje utgång vad du gjorde bra och vad som hade kunnat gå bättre. Du kommer utvecklas som fan om du kör på det fullt ut och inte låter några "dissar" sätta stop för dig.

Kan länka dig ett svensk forum där de snackar om seduction och personlig utveckling. Berätta om du vill ha länken

Flumride
P19
Medlem

14 augusti 2012 20:48 | #5 Flumride

Citat:
Citat av: titlest
Testa dig fram och lär dig från varje utgång vad du gjorde bra och vad som hade kunnat gå bättre. Du kommer utvecklas som fan om du kör på det fullt ut och inte låter några "dissar" sätta stop för dig.

Kan länka dig ett svensk forum där de snackar om seduction och personlig utveckling. Berätta om du vill ha länken

Aa det känns som att det handlar mycket om att inte tänka för mycket på dissarna, ja du kan gärna länka till forumet!

titlest
P26
Medlem

14 augusti 2012 22:28 | #6 titlest

Du har PM

dunderkaramelen
P21
Medlem

14 augusti 2012 22:46 | #7 dunderkaramelen

jag vill också ha länken :) snälla

Flumride
P19