Varit kär i 3 år...HJÄLP

Raczaar
P17
Medlem

13 juni 2012 22:05 | #1 Raczaar

Så, jag har känt en tjej i snart 10 år (vi gick i nollan till 6an tillsammans), men de 3 senaste åren har vi inte gått i samma klass som varandra och jag har inte kunnat snacka mycket med henne. Men problemet är att sommaren efter 6an så blev jag kär i henne, men har inte vågat sagt något till henne. Och nu har vi slutat 9an och jag vet inte ens om vi kommer gå i samma skola efter det här sommarlovet. Så det jag undrar över är om jag ska fråga henne om vi kan mötas nånstans genom Facebook och sen säga att jag är och har varit kär i henne i 3 år när vi möts?

Jaiden96
P17
Medlem

14 juni 2012 01:46 | #2 Jaiden96

En bra början: börja med att skriva till henne, om olika saker, till exempel: kommer du att sakna din klass, vilken linje ska du gå på osv, då kanske det börjar att rulla på. du kan även fråga henne om hon vill göra något, kanske kolla på nån film elr något liknande.

Senare om du vågar så kan du berätta sanningen vad du har känt för henne.

Raczaar
P17
Medlem

14 juni 2012 16:58 | #3 Raczaar

Tack! men som sagt jag har inte snackat mycket med henne på 3 år och känns som att om jag bara skriver helt plötsligt ''vilken linje ska du gå på?'' så kommer hon bara bli chockad och fundersam:/ och så tabbade jag mig tidigare då jag skrev typ ''har du tid vill snacka om en sak'' och hon svarade typ ''eh va ?'' och så svarade jag att jag skickade fel :( (eftersom jag är en blyg kille så gjorde jag det)*facepalm* och nu har jag bara ångest.

Jaiden96
P17
Medlem

14 juni 2012 18:39 | #4 Jaiden96

Då har vi en sak genemsamt, jag är också lite blyg.

Du sa att du hade tabbat dig, var inte rädd för den tabben, skriv: btw jag har inget för mig ikväll har du? i såna fall kanske vi kan umgås?

Du får bara en chans, ta den!

Raczaar
P17
Medlem

14 juni 2012 20:54 | #5 Raczaar

Tack som fan mannen :D

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.