Feminism

1 1 2 3 4 5 6 7
titlest
P33
Medlem

27 oktober 2012 13:06 | #101 titlest

Feminism= mer kvinnliga män= kvinnor blir mindre attraherad av dessa fjollor= De vill ha riktigt män (alphas)= Vill ha massinvandring så de kan få lite killar som är manliga och inte fjolliga= Svenska män får svårare att hitta tjejer= Invandrare rasblandar sig med svenska tjejer= Mindre vita= Vita kommer dö ut och invandrare kommer bli mariotet över landet.

Såå stop feminismen

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 17:14 | #102 Koppel

<div class="quote-content">Feminism= mer kvinnliga män= kvinnor blir mindre attraherad av dessa fjollor= De vill ha riktigt män (alphas)= Vill ha massinvandring så de kan få lite killar som är manliga och inte fjolliga= Svenska män får svårare att hitta tjejer= Invandrare rasblandar sig med svenska tjejer= Mindre vita= Vita kommer dö ut och invandrare kommer bli mariotet över landet.

Såå stop feminismen</div>
Det stinker verkligen sexuell frustration på långa vägar från dig.

Klipp dig, skaffa ett jobb och behandla tjejer med respekt så var det problemet löst.

AmzoWo1
P25
Medlem

28 oktober 2012 17:25 | #103 AmzoWo1

Fuck feminister. Aldrig stött på mer hjärntvättade människor.

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 18:12 | #104 Koppel

Citat:
Citat av: AmzoWo1
Fuck feminister. Aldrig stött på mer hjärntvättade människor.

Nämen lilla gubben ):
Är du ledsen? ):

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 18:39 | #105 Koppel

Kolla upp det med lagens långa arm först.

AmzoWo1
P25
Medlem

28 oktober 2012 18:48 | #106 AmzoWo1

Jefla idiot.

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 19:16 | #107 Koppel

Utveckla ditt resonemang.

AmzoWo1
P25
Medlem

28 oktober 2012 19:25 | #108 AmzoWo1

Yolo!

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 20:19 | #109 Koppel

Citat:
Citat av: AmzoWo1
Yolo!

Wow, så enligt dig går livet ut på att supa, knarka och slåss.

Djupt.

Nickieponken
P27
Medlem

28 oktober 2012 23:13 | #110 Nickieponken

YOLO har dock ingenting med att supa, knarka och slåss att göra. YOLO innebär "på riktigt" att man bara lever en gång så man ska göra det bästa av den chansen man har

Koppel
F21
Medlem

28 oktober 2012 23:46 | #111 Koppel

<div class="quote-content">Citat av: Nickieponken

YOLO har dock ingenting med att supa, knarka och slåss att göra. YOLO innebär "på riktigt" att man bara lever en gång så man ska göra det bästa av den chansen man har</div>

Fast egentligen inte.

YOLO är bara Carpe Diem för korkade personer.

Lihanniin
P25
Medlem

28 oktober 2012 23:56 | #112 Lihanniin

Och Carpe Diem är yolo för pseudointellektuella personer.

aquila
P13
Medlem

29 oktober 2012 07:30 | #113 aquila

<div class="quote-content">Fast egentligen inte.

YOLO är bara Carpe Diem för korkade personer.</div>

Värst vad du var kaxig...

Men för att vara OnT: http://ladydahmer.alltforforaldrar.se/2012/october/antligen-kommer-tjejdatorn.html

En feminist som tror att ett företag ska tillverka en dator som ska tillfredställa flera miljarder kvinnors intressen. Läs gärna mer på bloggen om hur hon lägger sig i andras liv och hur hon har grövre ordförråd än Haddock.

cerio
P29
Medlem

30 oktober 2012 10:55 | #114 cerio

Vart är jämställdheten att en kvinna har det enklare att komma in i räddningstjänsten?

För att räddningstjänsten vill ha fler kvinnor och att det är svårt för kvinnor att komma in pågrund av olika orsaker, t.ex fysiskt. <-- Detta är ej jämställdhet!

Vart är jämställdheten att en kvinna har det betydligt enklare att få ensamvård över barn(en)?

För att vi anser att mamman är viktigare än fadern och/eller att kvinnan tryckte ut ungarna så hon har en bättre connection med barnen eller att hon förtjänar efter att hon tryckt ut dem. Detta är bullshit och är samma sak som vi säger, "Kvinnor ska vara i köket och laga mat för dem är bättre på det än män". Samma bullshit.

Vart är jämställdheten att det är svårare för en man att få jobba inom ett yrke som gäller barn(så som dagis/förskola)?

Män har en stämpel att vi har något monster i oss som kan plötsligt komma ut och börja våldta/antasta små barn. Att vi är för våldsamma varelser. Detta gäller också samma sak som med att vi har det svårare att få ensamvård. För att vi inte har den "erfarenheten" med barn. Utan att där finns "moderskärlek" och inte "faderskärlek". Detta är bullshit rakt igenom.

Där finns så många andra argument jag kan ta upp. Men även om jag gillar att argumenterar så pallar jag inte göra en uppsats för jesper.nu.

Nickieponken
P27
Medlem

31 oktober 2012 05:27 | #115 Nickieponken

Vet ni inte att jämställdheten bara är enkelriktad? så länge den gör det lättare och bättre för kvinnor så är den bra, men det är inga som slår ett slag för låt oss säga en man som vill bli förskolelärare.

IronyFist
P28
Medlem

31 oktober 2012 09:36 | #116 IronyFist

Jag har pluggat lärare och kan erkänna att de som jobbar på utbildningen avråder oss grabbar från att bli förskollärare för att inte misstänkas som pedofiler.

titlest
P33
Medlem

3 november 2012 23:11 | #117 titlest

Det mest intressanta med feminister är att de säger att de bryr sig om tjejer och våldet mot dom och ändå vill dom importera MENA-invandrare som är mycket mer primitiva än vi svenskar och har oftast en väldigt negativ syn på kvinnor

puttefnask
P20
Medlem

5 november 2012 16:06 | #118 puttefnask

det är bara flator som är feminister, och dom är det för att få vanliga kvinnor att bli det så de kan ha sex, eller känna på varan.

Tobaar
P23
Medlem

6 november 2012 21:05 | #119 Tobaar

<div class="quote-content">Citat av: Koppel

<div class="quote-content">Citat av: Nickieponken

YOLO har dock ingenting med att supa, knarka och slåss att göra. YOLO innebär "på riktigt" att man bara lever en gång så man ska göra det bästa av den chansen man har</div>

Fast egentligen inte.

YOLO är bara Carpe Diem för korkade personer.</div>

Carpe diem betyder "fånga dagen" och har samma innebörd som det Nickieponken just skrev.

Det finns ingenting jag hatar mer än feminister, de flesta är verkligen överdrivna och kommer med sådana idiotiska påståenden.

slizzy
F31
Medlem

7 november 2012 15:39 | #120 slizzy

Citat:
Citat av: puttefnask
det är bara flator som är feminister, och dom är det för att få vanliga kvinnor att bli det så de kan ha sex, eller känna på varan.

Och det har du stor erfarenhet av hör jag. Vad har du läst eller hört det nånstans? Har du intervjuat alla kvinnor i landet och fått svar på det? Känns som det där bara är ett tomt påstående från en sprängkåt fjortis som är rädd att inte få ett ligg för att han tror att alla tjejer kommer bli flator. Det är inte pesten vi pratar om. Jag må själv va femenist men inte är jag flata för det, vad menar du då att jag är?

1 1 2 3 4 5 6 7

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.