Vem ska vinna valet 2010 ?

1 .. 5 6 7 8 9 10 11 .. 23
Flood
P27
Medlem

16 juni 2010 12:58 | #141 Flood

Skrivet av chollaren View Post
Skrivet av Flood View Post
Samhällskunskap A var för oss en politik-kurs. Yngre har i regel mindre erfarenhet/kunskaper av ämnen som bl.a. poltik. Kan du inte hålla med om detta, så orkar jag verkligen inte prata med dig mer. Det är väll klart att en 10-åring i regel har mindre kunskaper än en som är 30? -_-

Hahaha du flyr debatten igen istället för att försöka övertyga: "Jag orkar inte..." lol

Det är inte alls klart, jag känner flera 12-åringar som är extremt insatta i vår Svenska riksdag och regering, samtidigt som jag känner ett flertal 40åringar som inte bryr sig om politik överhuvudtaget.
Intresset är det viktiga. Att du ens tar upp 5åringar är lite dumt då dessa inte ens lärt sig ordentlig svenska. http://sv.wikipedia.org/wiki/Argumentationsfel

När har jag tagit upp 5-åringar? Tyvärr var det din medspelare som gjorde detta. too bad. Jag känner "16-åringar" som inte är alls insatta i det svenska systemet. Att du är anarkist gör hela saken mycket roligare, för sakliga argument och sunt förnuft är ju något ni har! xD

Borttagen medlem

16 juni 2010 13:17 | #142 Avslutat konto

När har jag tagit upp 5-åringar? Tyvärr var det din medspelare som gjorde detta. too bad. Jag känner "16-åringar" som inte är alls insatta i det svenska systemet. Att du är anarkist gör hela saken mycket roligare, för sakliga argument och sunt förnuft är ju något ni har! xD

Hahaha, ni xenofober med ert anarkistargument laugh

Borttagen medlem

16 juni 2010 13:58 | #143 Avslutat konto

Men men, vi bör inte gå såhär OT. Vill du tjafsa anarkism med mig så har jag lagt upp en tråd.

Flood
P27
Medlem

16 juni 2010 14:17 | #144 Flood

Hahaha, ni xenofober med ert anarkistargument laugh

Ni anarkister/kommunister med ert xenefob"argument". haha

Borttagen medlem

16 juni 2010 14:23 | #145 Avslutat konto

Ni anarkister/kommunister med ert xenefob"argument". haha

Även fast det är grymt OT så kan jag inte låta bli om du skämmer ut dig såhär.

Anarkist/kommunist??? Tror du det är samma sak??? laughlaughlaugh

Flood
P27
Medlem

16 juni 2010 15:08 | #146 Flood

Nej, det har jag heller inte skrivit. För att förtydliga det ytterligare så kan jag skriva om meningen:
"Ni anarkister och kommunister med ert xenefob"argument". haha"

Borttagen medlem

16 juni 2010 15:14 | #147 Avslutat konto

Nej, det har jag heller inte skrivit. För att förtydliga det ytterligare så kan jag skriva om meningen:
"Ni anarkister och kommunister med ert xenefob"argument". haha"

För att använda samma retorik-konster som SD gör, "Det är inte bara vi som kallar er xenofober!" :O

Flood
P27
Medlem

16 juni 2010 15:23 | #148 Flood

Nej, det har jag heller inte skrivit. För att förtydliga det ytterligare så kan jag skriva om meningen: "Ni anarkister och kommunister med ert xenefob"argument". haha"

För att använda samma retorik-konster som SD gör, "Det är inte bara vi som kallar er xenofober!" :O

Nej, det kan jag hålla med om. Men det är speciellt vänsterpacket som häver ur sig massa påståenden som inte alls stämmer. Förövrigt så stämmer faktiskt det du menade med SDs retorik. Jimmy Åkesson brukar i debatter säga att debatten kring utlänningar förs runtom i hela Sverige, men inte inom politiken. Enligt mätningar som jag förvisso inte har källa till, så ville hela 51% att Sverige skulle minska invandringen! Ändå finns det inga partier som vill ta tag i denna frågan - förutom SD!

zerkhan
P27
Medlem

16 juni 2010 17:41 | #149 zerkhan

Och så sammanfattas allt snack om SD till en forumdel som heter "Patriotism, rasism/nazism och migrationsfrågor mm." Stämpelmaskinen verkar än en gång! Well done mate (Y)

Ja ni SD;are är ju "patrioter" samt att det mesta vi snackar om när de gäller SD är "Migrationsfrågor"... Jag ser inte problemet i det :S

zerkhan
P27
Medlem

16 juni 2010 17:49 | #150 zerkhan

Flood kan du vara snäll att kolla in länken i "Sverigedemokraterna" tråden jag skickade? Expo länken asså :) Vill ha ett svar!

Flood
P27
Medlem

17 juni 2010 15:28 | #151 Flood

Skrivet av zerkhan View Post
Flood kan du vara snäll att kolla in länken i "Sverigedemokraterna" tråden jag skickade? Expo länken asså :) Vill ha ett svar!

När/var/hur länkade du den? :o

zerkhan
P27
Medlem

17 juni 2010 17:26 | #152 zerkhan

I SD tråden som sagt som blivit låst, typ en vecka sen. Jag använde funktionen Ctrl-c på HTTP länken sen Ctrl-v i mitt inlägg i tråden :S
Den är typ längst upp på sista sidan.

markus942
P25
Medlem

18 juni 2010 17:00 | #153 markus942

Sverigedemokraterna vill jag iallafall se i riksdagen.

metallica2
P25
Medlem

18 juni 2010 18:19 | #154 metallica2

Ääh, allt förutom Sverigedemokraterna tkr jag (:

IronyFist
P28
Medlem

18 juni 2010 19:48 | #155 IronyFist

Jag tycker att vi låter vänsterpartierna vara kvar och slänger ut alla högerpartier. Och så släpper vi in Kommunistpartiet i riksdagen också.

Och så tycker jag att vi skickar SD och "Svenskarnas Parti" (fd. NSF) till Sibirien.

Komiska är att just de partierna som har namn som innehåller "sverige" eller "svensk" eller annat liknande är de partier som gör att jag inte vill vara svensk, borde det inte vara dom som gör att jag VILL vara svensk. Dom måste göra fel nånstans...

fighter6
P29
Medlem

18 juni 2010 20:33 | #156 fighter6

En person som inte ska vara med i leken är fan mona. hon sida kan stå utanför :P M och SD skulle nog blivit intressant att se

Borttagen medlem

19 juni 2010 01:41 | #157 Avslutat konto

Skrivet av fighter6 View Post
En person som inte ska vara med i leken är fan mona. hon sida kan stå utanför :P M och SD skulle nog blivit intressant att se

Mona stör mig inte så mycket.

mallemallemalle
P28
Medlem

19 juni 2010 02:41 | #158 mallemallemalle

Piratpartiet, ABSOLUT INTE SVERIGEDEMOKRATENRA sneaky

Borttagen medlem

19 juni 2010 03:18 | #159 Avslutat konto

Skrivet av mallemallemalle View Post
Piratpartiet, ABSOLUT INTE SVERIGEDEMOKRATENRA sneaky

Ni piratpartister bör erkänna att ni är ett lika mycket enfrågesparti som SD.

RATTT
P25
Medlem

19 juni 2010 10:10 | #160 RATTT

bryr mig inte ett jävla skit >_<

1 .. 5 6 7 8 9 10 11 .. 23

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.