Sluta trycka ner Sverigedemokrater

1 2 3
puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 22:37 | #41 puttefnask

<div class="quote-content">Citat av: arebokert

Jag tror att puttefnask är ett troll. Inte så svårt att förstå med tanke på alla hans inlägg och det meddelandet jag fick i gästboken. Men allvarligt talat, har jayzzon gjort det jag sa att han gjort så är jag redo att göra en anmälan.</div>

jag ska anmälan på honom också, man ska inte göra elaka saker i svergie.

jayzzon
P25
Medlem

7 november 2012 22:49 | #42 jayzzon

Arebokert, du gav mig tillåtelse att göra detta men har jag sagt att jag gjort det? några bevis? men jag kan göra det.

du skrev detta "<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727;">Vill du ta reda på vart jag bor så får du gärna göra det."</span>

<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727;">och puttefnask, detta handlar inte om dig? </span>

och jag har inte gjort dataintrång, du GAV mig ditt ipnummer utan att visste det, jag följer lagen till 100% eller ah nästan 100 men jaja.

jag tilllåter dig att skriva mitt för och efternamn och sen sen i vilken stad jag bor i, du får min tillåtelse till det, skriv det så får jag se hur begåvad du är. eller så bara myttar du och har ingen aning vem jag är?

<span style="background-color: #f0f7e6; color: #272727;">
</span>

arebokert
P25
Medlem

7 november 2012 23:00 | #43 arebokert

Arebokert, du gav mig tillåtelse att göra detta men har jag sagt att jag gjort det? några bevis? men jag kan göra det.

Jag gav dig tillåtelse att ta reda på min information, inte att använda den eller publicera den offentligt. Tog du reda på denna information genom dataintrång så är det i vilket fall olagligt.

och jag har inte gjort dataintrång, du GAV mig ditt ipnummer utan att visste det, jag följer lagen till 100% eller ah nästan 100 men jaja.

Fick du min IP-adress genom jesper.nu så har du begått dataintrång, för det är omöjligt att bokstavligt talat få den genom jesper.nu om du inte tar dig in i deras databaser.

jag tilllåter dig att skriva mitt för och efternamn och sen sen i vilken stad jag bor i, du får min tillåtelse till det, skriv det så får jag se hur begåvad du är. eller så bara myttar du och har ingen aning vem jag är?

Det finns ingen "begåvning" i att googla upp någons personuppgifter. Jag tänker inte publicera din personliga information då ditt sorts skriftliga medgivande inte är juridiskt bindande och du eller vem som helst här skulle kunna anmäla mig för brott mot personuppgiftslagen.

Som jag sa, du fick min personliga information via google eller så har du begått ett brott. Jag kommer ta för givet att du tog den genom jesper.nu:s databas om du inte säger annat och då kontakta jesper för eventuella rättsliga påföljder.

jayzzon
P25
Medlem

7 november 2012 23:06 | #44 jayzzon

skickar ett pm hur jag gjorde..

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 23:10 | #45 puttefnask

jayzzon blev rädd som en feg rasist han var, ganska rätt åt dig, hoppas du lär dig att vara snäll i fortsättningen.

jayzzon
P25
Medlem

7 november 2012 23:14 | #46 jayzzon

jutte din fnask bara håll käft! du är skrattretande, försökte vara snäll ett tag men näfan inga mera klappar till dig!

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 23:16 | #47 puttefnask

du är feg som en rasist du var, börja inte gråta, jag vill ditt bästa så att du inte gör dina rasist uttryck och hakka andra. och sluta vara skrytmåns. ;)

jayzzon
P25
Medlem

7 november 2012 23:19 | #48 jayzzon

Du är ett TROLL som arebokert sa! pinsamt värre.

arebokert
P25
Medlem

7 november 2012 23:24 | #49 arebokert

Var vänlig kolla din inkorg Jayzzon.

puttefnask
P20
Medlem

7 november 2012 23:26 | #50 puttefnask

hoppas jepser dom bannar jayzzon

jayzzon
P25