Sluta trycka ner Sverigedemokrater

1 2 3
haki167
P18
Medlem

6 november 2012 15:23 | #21 haki167

Citat:
Citat av: arebokert
<p class="quoteStyle">[color=#ff0000]"Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i [/color]
[color=#ff0000]alla fall. Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana [/color]
[color=#ff0000]spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu. Har du [/color]
[color=#ff0000]inte något bättre för dig ? dessutom så är det många hedersmord varje år[/color]
[color=#ff0000] i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli [/color]
[color=#ff0000]nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är [/color]
[color=#ff0000]rasist nu då ? är det du eller jag ? Om dom vill ha det som i deras land[/color]
[color=#ff0000] kan dom ju ta sitt pick och pack och åka dit och leva lyckliga i alla [/color]
[color=#ff0000]sina dagar dom ska inte göra så det blir samma problem här som i deras [/color]
[color=#ff0000]hemländer vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom [/color]
[color=#ff0000]muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan. [/color]
[color=#ff0000]Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa [/color]
[color=#ff0000]fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska [/color]
[color=#ff0000]knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra [/color]
[color=#ff0000]ord som inte uppskattas av NÅGON jag skulle aldrig skriva fittunge jag [/color]
[color=#ff0000]ska knulla din mamma osv osv det är bara full ständigt idiotiskt sätter [/color]
[color=#ff0000]tusen spänn på att du är social demokrat som proly är invandrade. [/color]
[color=#ff0000]Nickieponken: Håller med dig till hundra procent det är inte nödvändigt [/color]
[color=#ff0000]att ta in flera hundra tusen som vi inte kan ta hand om! ^^"[/color]

[color=#ff0000]Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i alla fall.[/color]

Nej, det har du uppenbarligen inte.

[color=#ff0000]Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana [/color]
[color=#ff0000]spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu.[/color]

Jag kommenterar nästan aldrig på jesper.nu, så den där lögnen kan du ju ta och be om ursäkt för nu direkt.

<p class="quoteStyle">

<p class="quoteStyle">[color=#ff0000]dessutom så är det många hedersmord varje år[/color]
[color=#ff0000] i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli [/color]
[color=#ff0000]nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är [/color]
[color=#ff0000]rasist nu då ?[/color]

Du vet uppenbarligen inte vad definitionen av rasist är. Det är inte
rasistiskt att trycka ner Sverigedemokrater då de inte är en etnisk
grupp. Du tillhör inte en etnisk grupp bara för att du tycker något. Läs
på de saker du skriver innan du skriver dem! Jag gillar förövrigt att
du påstår att folk idag inte förstår vad ordet rasist betyder i din
första post, då du själv inte förstår det heller. Hedersmord utförs av extreislamister. Heredsmord är inte en del av islams grundregler, det är som sagt endast extremister som utför sådana dåd och denna i enlighet med en helt annan lagbok än 99% av de muslimer som bor i Sverige. Jag tänker inte gå in djupar på ämnet du då förmodligen inte har någon aning om vad skillnaden på shia- och sunni-muslimer är, samt var sharialagarna betyder.

[color=#ff0000]vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom [/color]
[color=#ff0000]muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan.[/color]

[u][b]En skola[/b][/u], det var endast [u][b]en[/b][b] skol[/b][b]a[/b][/u] som förbjöds att sjunga nationalsången och detta var endast [u][b]ett[/b][/u] år.
Frågar du skolledningen om du får sjunga nationalsången på din
skolavslutning så är jag 100% säker på att de inte har något emot det.
Ingen invandrare kommer säga något heller för den delen, och om denne
gör det så är han/hon dum i huvudet generellt sett, inte för att han/hon
är invandrare. Det är rasisterna som försöker få det att se ut som om
Svenska flaggan och nationalsången är tabu, inte invandrarna. Där jag
bor hissar alla invandrare flaggan på full stång varje nationaldag, så
lägg av med dina jävla fördomar.
Det där du säger om muslimska pojkar
och flickor tänker jag inte änns bemöta, det är du så dum som tar upp
så att du helt enkelt inte är värd en argumentation.

[color=#ff0000]Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa [/color]
[color=#ff0000]fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska [/color]
[color=#ff0000]knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra [/color]
[color=#ff0000]ord som inte uppskattas av NÅGON[/color]

Haha,
oherregud. Det där uttalandet sänkte dig ännu lägre på dumhetsskalan.
Hur tänkte du nu? Är det alltså nästan bara invandrare som använder ord
som "fittunge" och "horunge"? Tillåt mig skratta högt! Om du hade minsta
lilla verklighetssyn så hade du vetat vid detta lag att i princip 90%
av alla ungdomar idag svär, och det med råge. Att påstå att invandrare
svär värre och mer måste vara ett utav de sämsta argumenten en rasist
har dragit någonsin. Jag hoppas din mamma är stolt över dig, för inte
änns mina mest idiotiska kompisar skulle ha sagt något sådant när de var
13 år. Du borde skämmas.

[color=#ff0000]social demokrat som proly är invandrade[/color]

Jag är alltså både sosse och invandrare endast av den anledningen att jag
inte är rasistisk Sverigedemokrat som du? Du är allt för söt du. Om du
verkligen vill veta så finns det inget parti i Sverige som tilltalar mig
och jag är definitivt inte invandrare. Jag är en helt vanlig svensson
vars farföräldrar och morföräldrar är så svenska som de någonsin kan
bli. Det märks klart och tydligt vilken hobbyrasist du är. Låt mig slå
vad om att du aldrig någonsin berörts av något som någon invandrare har
gjort. Jag känner att mina hjärnceller minskar för varje sekund jag
funderar på hur lätt det är att kontra ditt oerhörda skitsnack. Säga vad man
vill om invandringen, men du ligger klart och tydligt i en helt annan
division när det gäller politik. Detta samtal har degraderats helt till
en frågeställning om huruvida du är ovanligt obildad för att vara 13
eller helt enkelt har någon slags inlärningsstörning. Jag tycker
allvarligt talat synd om dig min vän, kom tillbaka om några år när du
kan bygga upp dina meningar korrekt så kan vi kanske kan ha en relativt
bildad argumentation som inte beblandas med massor av påhitt som du
använder dig av. Jag säger återigen samma sak,

[img]https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/tumblr_m7ey1aQBij1qkwc5r.gif[/img]

[b]EDIT:[/b] Jesper.nu:s nyas formatteringsmetoder misslyckas aldrig med att imponera.

En sak till du är inte cool för att du lägger ut "get the fuck out" saker snarare tvärtom. Hur gammal är du ? allvarligt talat du uppför dig som en nioåring

puttefnask
P19
Medlem

6 november 2012 15:27 | #22 puttefnask

du är elak rasist haki, jag gillar inte dig alls.

du ser ner på svarta för att du själv är ful och äcklig

W16
P21
Medlem

6 november 2012 15:45 | #23 W16

Citat:
Citat av: jayzzon
seriöst du Arebokert, du måste vara helt blind, helt jävla blind...

allt du ser är en god sida om människor, men det är fel.. och det kostar sjukt mycket pengar att få in mer asylsökande. lite roligt att du inte kommenterade mitt inlägg och hur det igentligen är..

vet du vad en flykting får i månadsbidrag? skriv vad du tror så ska jag svara dig. och kolla sen hur många som kommer in till sverige så ska du se att det är sjukt mycket pengar som vi får betala.

Om du inte har märkt det så hur sjukt det än låter så handlar ALLT om pengar är i världen..

/jayzzon

om du skulle bo i typ afghanistan som mång invandrare kommer ifrån skulle du inte få nåra pengar över huvud taget, invandrarna har det väldigt bra i sverige och jag skulle vilja ha det lika bra i andra länder om jag utvandrade, asså jag bryr mej inte så mycket om hur många invandrare det är som kommer till sverige, dom flesta kommer hit för att: det är krig, hatad i sitt land, börja om sitt liv osv..

arebokert
P24
Medlem

6 november 2012 17:40 | #24 arebokert

@jayzzon<span class="replie-username">

</span>

Jag är alltså tvungen att kontra dig? Jag kände inte att det var värt det då du nämnde i princip samma saker som haki. Men nåväl, några ord kan du väll få om du inte kände att det jag skrev till haki var tillräckligt som svar på tal.

rätta mig nu men alla dom traditioner som vi haft som te.x.
skolavslutning i kyrka, sjunga svenska nationalsongen, ha på sig en
svensk flagga, mm. och sen är jag så jävla trött att man blir så fort
kallad rastist så fort man vill rösta på SD..

Det finns en väldigt bra anledning till att vi inte längre har skolavslutningar i kyrkor, och den anledningen är att vi inte längre är i närheten av ett lika religiöst land som vi var en gång i tiden. Att tvinga barn, kristna eller inte, att gå i kyrkan på skolavslutningen är befängt. I Sverige har man rätt till religionsfrihet, och skulle man fortsätta ha skolavslutningar i kyrkan så skulle man bryta mot denna frihet. Vill du leva kvar i de gamla tiderna där barnaga var lagligt och morgonbön var obligatoriskt, so be my guest, men tvinga inte på de andra barnen detta! Sanningen är att mindre än 2% av Sveriges befolkning går till kyrkan en gång i veckan. Tycker du då att det är rimligt att de då, en eller två gånger om året, ska ha sin avslutning där när de inte änns är religiösa?
Nationalsången har jag redan nämnt tidigare, samma sak gäller här som med flaggan. Det är rasisterna som gör dessa två symboler till rasistiska. Jag vet inte en ända invandrare som har något emot att du bär en tröja med svenska flaggan på samtidigt som du nynnar på svenska nationalsången. Rasisterna försöker dock få det att se ut som så, men i verkligheten så är detta inte sant.
Anledningen till att du blir kallad rasist om du är öppen Sverigedemokrat är att Sverigedemokraternas ledare härstammar från partier så som Svenskarnas parti och dessa ledare var öppna nationalistiska rasister innan de bytte. Det finns en anledning till att SD bildades. Partiet bildades av den ända anledning att skapa ett rumsrent rasistisk parti som skulle kunna bryta igenom på de fronter som Svenskarnas part och liknande inte klarade av för att de var så tabu. Du kan ljuga för dig själv hur mycket du vill men SD är och kommer alltid att vara ett rasistisk parti.

och ni som kommer säga imot och säga att dom vill stoppa all asyl så stämmer inte det! kolla först vad dom står för och kolla ALLA deras pungter, invandrigen är bara en liten skitpungt av allt dom vill få fram...

Sverigedemokraternas största fråga är invandringen. Detta kan du förneka hur mycket du vill men det är helt enkelt så. Detta är dessutom anledningen till att de överhuvudtaget kom in i riksdagen. Du kan sitta och bläddra igenom Sverigedemokraternas partiprogram bäst du vill, men det som står där behöver nödvändigtvis inte vara sant. Jag tror mer på de uttalanden jag hört från högt uppsatta Sverigedemokrater inom diverse kommuner. Tror du blint på deras partiprogram så gör du samma misstag som folket i Tyskland gjorde under år 1921. Det du måste göra är att köra en bakgrundscheck på deras medlemmar, då får du ut deras sanna intentioner.
Några intressanta läsningar för de som har lust:
http://bit.ly/R8isQr
http://bit.ly/RPlf3Q
http://bit.ly/Oo9l11
http://bit.ly/URh5GT
http://bit.ly/WReoIh

vet du vad en flykting får i månadsbidrag? skriv vad du tror så ska jag svara dig. och kolla sen hur många som kommer in till sverige så ska du se att det är sjukt mycket pengar som vi får betala.

Nej, det vet jag faktiskt inte utan att googla på det. Men vill du veta en annan rolig sak? Sverige lägger ner väldigt mycket pengar på väldigt många saker. Att säga att invandrigen skulle skada vår ekonomi är väldigt irrationellt. Vet du hur många egenföretagare som är invandrare? Väldigt, väldigt många. SD försöker få det att se ut som om alla invandrare är arbetslösa, men detta är långt ifrån sant. Väldigt många invandrare som kommer in i Sverige får förr eller senare ett jobb och bygger på så sätt på vår ekonomi. När det gäller pengar så är inte invandringen lika mycket av en börda som en investering för Sverige. Jag tog mig även friheten att kolla upp vad en asylsökande får för bidrag(http://www.migrationsverket.se/info/2554.html). En vuxen ensamstående person får hela 2130 kr varje månad. Påstår du att detta skulle vara mycket? Och detta är då under den perioden de är asylsökande. Vill du veta vad den vanliga tiden är innan ett beslut för en asylsökande tas? Omkring 6 månader. Det blir ca 12700 kr i helhet under den perioden. Påstår du att överleva på 12700 kr på 6 månader är mycket så är du den mest hjärntvättade Sverigedemokraten jag någonsin haft onöjet att prata med.

och en sak till om det en är "mörk" som håller på så med "ljusa" så heter det med rasist.

Rasism går åt båda hållen, men att påstå att det endast är mörkhyade och vita personer som kan uttrycka rasistiska åsikter om varandra, är fel. Just den där meningen bygger upp en ganska klar bild för mig angående din kunnighet och tankar o.s.v. Jag avfärdar dig precis som jag avfärdade haki, med den lilla twisten att jag anser att du är lite mognare i ditt sätt att argumentera än honom.

Och nu till haki. Du vet helt enkelt inte när du förlorat va? Jag tycker synd om dig som endast kan ta till med personangrepp när du själv inte kan kontra argumenten. Dessutom gör du det i fler antal poster och inte bara i en vilket även det tyder på omogenhet. Jag ska inte säga att jag själv inte tog till med personangrepp i min post, men jag ber dock inte om ursäkt då jag inte hyser någon respekt alls för rasistiska Sverigedemokrater. Till skillnad från dig så kontrade jag även argumenten som lades fram. Att alla rasister skulle brännas på bål skulle inte vara mig emot.

En sak till du är inte cool för att du lägger ut "get the fuck out" saker snarare tvärtom. Hur gammal är du ? allvarligt talat du uppför dig som en nioåring

Jag anser inte att jag är "cool" men att föra en sansad och civiliserad diskussion med en 13-årig hobbyrasist är inte direkt något jag strävar efter. När man tar en titt på hur du skriver och din ovillighet att kontra mina argument så är det uppenbarligen inte jag som beter mig omoget. Att försöka stärka sina argument med lögner leder dig inte heller någonvart här i livet. Det var nämligen väldigt enkelt att avslöja denna lögn "Jag ser dig i varenda tråd på jesper så säg inte att det inte är sant snälla gör dig själv en tjänst och sluta tro du är något" . Vill du veta hur jag gjorde? Jag kollade min posthistorik och den visar klart och tydligt att mitt aktivitetsmönster inte är i närheten av så brett som du försöker få det att se ut:

haki167
P18
Medlem

6 november 2012 20:21 | #25 haki167

Citat:
Citat av: puttefnask
du är elak rasist haki, jag gillar inte dig alls.

du ser ner på svarta för att du själv är ful och äcklig

Jag gillar inte dig heller man kan inte älska alla människor på jorden men som sagt jag är ingen rasist!

titlest
P32
Medlem

6 november 2012 23:39 | #26 titlest

Arebokert, en snabb fråga, kan du berätta om nåt land som har blivit tryggare, bättre ekonomiskt eller mindre brott med mångkultur, speciellt från MENA-invandrare?

Hagge17
P25
Medlem

7 november 2012 13:02 | #27 Hagge17

Varför ska vi sluta med det? Ser inte så mycket nedtryckande av Sverigedemokrater, klart vanligare att man ifrågasätter deras politik, vilket är två skilda saker.

<div id="_dyhb23rg4374"> </div>
<div id="_dyhb23rg4374"> </div>

jayzzon
P24
Medlem

7 november 2012 16:07 | #28 jayzzon

men snälla [url=../profil.html?user=arebokert]arebokert[/url] så du kan inte hålla med att det finns en osäker sammhäll där Invandrare tar plats? och jag tror helt ärligt inte till 5 öre att du vet hur det är, du hör säker allt på nätet och över radio och tv men det är ingen i gämnfört med i värkligheten. jag vet många som har blivit misshandlade och det dom har att försvara sig med är att deras uppväxt har varit dålig, 3 timmars ungdomstjänst och 200 kronor skadestånd och 9800 som staten får betala..

men låt oss lägga detta åt sidan för det är åt helvete onödigt att bråka via en sida..

men kollat på din profil nu och ser att du gillar att koda? inte sannt? ska vi se vem som äger den andra?:)

arebokert
P24
Medlem

7 november 2012 18:41 | #29 arebokert

Arebokert, en snabb fråga, kan du berätta om nåt land som har blivit tryggare, bättre ekonomiskt eller mindre brott med mångkultur, speciellt från MENA-invandrare?

Har du någonsin hörtalats om Sveriges arbetskraftsinvandring på 1900-talet? Där har du ett perfekt exempel på invandring som har gynnat just vårt land. Kom inte och påstå att invandrare som flyr från krig skulle ha mindre anledning att komma in i Sverige, det är snarare tvärt om. Sedan kan du ju alltid gå tillbaka så långt som 1700-1800-talet och sedan komma och säga att världen inte gynnats av invandring. Utan in- och utvandring så skulle den värld vi har idag inte existerat.

men snälla [url=../profil.html?user=arebokert]arebokert[/url] så du kan inte hålla med att det finns en osäker sammhäll där Invandrare tar plats?

Jag kommer aldrig någonsin hålla med om att Svenska samhället på något sätt skulle vara osäkert på grund utav invandrare, nej. Invandrare är precis samma sorts människor som du, inte mer och inte mindre. Jag kan hålla med om att samhället skulle kunna vara osäkert i relation till idioter och psykopater, men aldrig att invandrare skulle uppgöra majoriteten av dessa människor.

och jag tror helt ärligt inte till 5 öre att du vet hur det är, du hör säker allt på nätet och över radio och tv men det är ingen i gämnfört med i värkligheten.

Jag går dagligen i skolan med invandrare, bor några få kilometer från en plats som i princip uteslutet befolkas av invandrare och har växt upp med invandrare sedan jag var 5 år. Kom inte och säg att jag inte vet hur världen fungerar för jag har uppenbarligen mycket klarare verklighetsuppfattning än vad du och dina snedvridna kompisar har.

jag vet många som har blivit misshandlade och det dom har att försvara sig med är att deras uppväxt har varit dålig, 3 timmars ungdomstjänst och 200 kronor skadestånd och 9800 som staten får betala..

Den sista delen i denna mening förstår jag ej så var vänlig omformulera dig. Påstå inte att våldsamhet skulle sitta i blodet hos invandrare, då avvecklar jag dig som dunderrasist och tänker inte ge dig ett ända mer seriöst svar. Invandrare består, som jag tidigare har sagt, av samma organ som du och dina vänner. Deras hjärnkapacitet är exakt lika hög som din och de har inte på något sätt högre våldsbenägenhet än någon annan. Det är klassisk rasist-propaganda du beskriver. Lägg ner.

men kollat på din profil nu och ser att du gillar att koda? inte sannt? ska vi se vem som äger den andra?:)

Om det där ska vara någon slags "kukmätartävling" så kan jag ju direkt säga att det är ytterst patetiskt att tillföra en sådan mening till en konversation av detta slag. Det ger dig inga poäng överhuvudtaget. Att du sedan kröner dig själv till vinnare innan du änns har minsta aning om vad jag kan och inte kan är ju också väldigt, väldigt idiotiskt.

jayzzon
P24
Medlem

7 november 2012 20:12 | #30 jayzzon

HAHAHAHAH åååh gud du är så gay!....

Du förklarade precis krig.... ååååh du kommer bli så ägd Erik Mårtensson

jag frågade om vi skulle se vem som var bäst att koda och det första som kommer in i din feta skalla är fet kuk..... förlåt men det är något fel på dig.

<h1>men om du nu är så bra så att jag inte har en aning om så kan la du försöka ta reda på vart jag bor... lycka till!</h1>

titlest
P32
Medlem

7 november 2012 20:17 | #31 titlest

Har du någonsin hörtalats om Sveriges arbetskraftsinvandring på 1900-talet? Där har du ett perfekt exempel på invandring som har gynnat just vårt land. Kom inte och påstå att invandrare som flyr från krig skulle ha mindre anledning att komma in i Sverige, det är snarare tvärt om. Sedan kan du ju alltid gå tillbaka så långt som 1700-1800-talet och sedan komma och säga att världen inte gynnats av invandring. Utan in- och utvandring så skulle den värld vi har idag inte existerat.

FÖr det första är det väldigt stor skillnad mellan de som kom som invandringskraft efter andra världskriget, de var från balkan och är mer likt svenskar både på kultur och genetisk än den massinvandringen vi har nu för tiden som är från MENA-länderna.

Tar vi t.ex somalier som vi tar väldigt många av så råder det 90 % arbetslöshet och de är grovt representerade i brott för sitt antal jämfört med svenskar.

Sen kommer du även och säger att alla är uppbyggda med samma organ och har samma hjärnkapacitet, svara på denna frågan då?

Varför ser man bara mörkhyade på 100-meters finaler och varför är det nästan bara östasiater och vita som ligger på top över högst IQ över hela världen.

gormiti100
P24
Medlem

7 november 2012 20:21 | #32 gormiti100

arebokert

Invandringen funkade på 70-talet, då INTERGRERADES dom men nu så är det vi som integreras i det nya sverige, vi ska ändra på oss för att passa deras behov. Är det inte så att om någon kommer hem till dig så är det dina regler som gäller? Nä men här i sverige så är det vi som ska anpassa oss till gästerna, dom sätter upp reglerna. Vi ASSIMILERAS. Det är fel.

Btw: man har en fri åsikt i sverige alltså är du emot det då du tycker att SD ska tryckas ner, du tycker att endast ett fåtal personer ska ha en åsikt, det är inte demokrati det är diktatur. Du är för diktatur.

gormiti100
P24
Medlem

7 november 2012 20:23 | #33 gormiti100

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:InvertedIQbyCountry.png

Om du kollar så ser du att alla MENA länder har mycket lägre IQ än oss andra.

titlest
P32
Medlem

7 november 2012 20:30 | #34 titlest

Jag kommer aldrig någonsin hålla med om att Svenska samhället på något sätt skulle vara osäkert på grund utav invandrare, nej. Invandrare är precis samma sorts människor som du, inte mer och inte mindre. Jag kan hålla med om att samhället skulle kunna vara osäkert i relation till idioter och psykopater, men aldrig att invandrare skulle uppgöra majoriteten av dessa människor.

Du tror alltså på fullaste allvaret att importera in analfabeter från Somali, som har betydligt lägre IQ och har även högre testostereon halter än vi svenskar och som har en mycket negativ syn på kvinnor jämfört med svenskar värdering, ändå vara likadana som vi svenskar.

Vad säger du även om våldtäkter som har ökat extremt mycket sen vi började med denna massinvandringen, och yes det är hela 77.6 % av alla våldtäkter som begicks av invandrare år 2011, och då har jag ändå inte räknat med tredje generations invandrare som hade förmodligen höjt siffran ännu mer.

Källa: http://affes.wordpress.com/2012/08/05/invandrarna-och-brotten-5-valdtakt/

arebokert
P24
Medlem

7 november 2012 21:14 | #35 arebokert

HAHAHAHAH åååh gud du är så gay!....

Du förklarade precis krig.... ååååh du kommer bli så ägd Erik Mårtensson

jag frågade om vi skulle se vem som var bäst att koda och det första som kommer in i din feta skalla är fet kuk..... förlåt men det är något fel på dig.

men om du nu är så bra så att jag inte har en aning om så kan la du försöka ta reda på vart jag bor... lycka till!

Du kommer alltså och påstår att jag är gay för att menar att du inte kan ha någon aning om hur bra jag är på programmering innan du sett vad jag kan göra? Jag tänker inte änns ta mig tid med en person med ett intellekt på din nivå, jag tycker synd om dig. "kukmätartävling" är inget begrepp jag nyss hittade på, därav citattecknen. Du borde kanske söka upp vad ordet betyder innan du tolkar det, men men, vad förväntade jag mig egentligen. Vad jag vet så har jag inga större problem i mitt liv relaterade till varken min fysiska eller psykiska hälsa, så jag skulle då inte säga att "det är något fel" på mig.

Måste jag repetera det jag sa i det andra inlägget? Nej, du har absolut ingen aning om hur bra jag är på programmering. Jag kan vara extremt dålig eller extremt bra eller kanske medelmåttig. Detta har du då ingen möjlighet att veta. Jag tänker inte "tävla" med dig i någonting, det är du inte värd från mitt håll. Förövrigt så säger ju en så kallad "dox" ingenting om hur bra man är på programmering. Eftersom att jag förutsätter att du inte vet vad en "dox" är så kan jag förklara för dig att det är en definition av när man kollar upp någons personliga information och sedan postar den. Detta brukar ske i samband med hackerattacker, vilket i sig inte har någonting med huruvida du kan programmera en desktopapplikation i t.ex java att göra. Jag är ingen hacker, och det märks klart och tydligt att du inte är heller då du inte kan skilja programmering från hacking. Jag har därför ingen anledning att ta reda på vart du bor. Vill du ta reda på vart jag bor så får du gärna göra det. Googla mitt användarnamn så får du förmodligen upp min hemadress ganska fort. Min IP finns även den att hitta på google så jag anser inte att det skulle vara någon större bedrift att hitta den heller.

Jag kan dock direkt säga att om du påstår att du kan ta reda på vart jag bor igenom jesper.nu så är jesper.nu:s säkerhet lika bra som dess forumfunktioner, eller så ljuger du helt enkelt.

Att jag överhuvudtaget tog dig seriöst från början funderar jag starkt på nu. Du sjönk som en sten i mina ögon efter detta inlägg.

Invandringen funkade på 70-talet, då INTERGRERADES dom men nu så är det vi som integreras i det nya sverige, vi ska ändra på oss för att passa deras behov. Är det inte så att om någon kommer hem till dig så är det dina regler som gäller? Nä men här i sverige så är det vi som ska anpassa oss till gästerna, dom sätter upp reglerna. Vi ASSIMILERAS. Det är fel.

Att Sverige bygger synagogor och moskéer ser jag inga problem i. Återigen så kommer vi tillbaka till rasisternas skrämselpropaganda. Sverige ändras inte lika mycket i invandrarnas fördel som rasisterna försöker få det att se ut som.

Btw: man har en fri åsikt i sverige alltså är du emot det då du tycker att SD ska tryckas ner, du tycker att endast ett fåtal personer ska ha en åsikt, det är inte demokrati det är diktatur. Du är för diktatur.

Jag tycker inte att Sveriges demokrati fungerar särskilt bra i nuvarande skick, men jag är då inte för en diktatur. Men nu är det så att enligt svenska lagboken så får du inte uttrycka rasistiska åsikter öppet. Säger du att du sympatiserar med SD så uttrycker du inga rasistiska åsikter, och du får så gärna hejja på SD om du vill. Men jag kommer fortfarande att förakta dig och tycka att du är en mycket avskyvärd människa som hör hemma död i botten av en 10 meter djup brunn. Du läste även rätt, jag önskar lidande och död åt alla rasister, och jag anser att du är rasist om du sympatiserar med SD:s grundliga värderingar.

Kolla upp vad "hets mot folkgrupp" är.

Varför ser man bara mörkhyade på 100-meters finaler och varför är det nästan bara östasiater och vita som ligger på top över högst IQ över hela världen.

Varför man ser många män från Afrika som springer i topplaceringar i VM och liknande? För att de i enlighet med sin miljö har utvecklat dessa egenskaper med tiden. Detta har då inte med någon rasbiologi att göra, det är en mänsklig anpassning. Att IQ skulle säga så mycket om huruvida du är smart eller ej anser jag är fullkomligt skitsnack. Jag gillar att du skiljer på östasiater och vita, jag ser ingen mening i en fortsatt diskussion med dig baserat på detta uttalande. Du är klart och tydligt en av de personer som tillhör den gruppen människor jag helst av allt skulle se döda i vårt samhälle, näst efter djurplågare.

Om du kollar så ser du att alla MENA länder har mycket lägre IQ än oss andra.

IQ-test säger som sagt inte mycket. Att en större del av befolkningen i Europa tar IQ-test gentemot de i mellanöstern är också det en avgörande faktor. En annan faktor som tillkommer är även den att i mellanöstern så har inte i närheten av lika många en utbildning, vilket majoriteten i Europa har. Detta har stor inverkan på ett IQ-test.

Du tror alltså på fullaste allvaret att importera in analfabeter från Somali, som har betydligt lägre IQ och har även högre testostereon halter än vi svenskar och som har en mycket negativ syn på kvinnor jämfört med svenskar värdering, ändå vara likadana som vi svenskar.

Lägre poäng på IQ-test kan mycket väl i många fall bero på dålig utbildning, så den delen av din text kan vi slå ut direkt. Det där med testosteronhalterna vill jag har fakta på, för det tror jag inte en ända sekund på. Det skulle lika gärna kunna vara något du hittade på nu. Negativ syn på kvinnor hör ihop med extremistmuslimer/strikta shia muslimer och har ingenting med länderna i sig att göra. Jag anser fortfarande att de är samma människor som vi, ja. Har du någonsin läst/hört om extremistkristna i USA? Dessa människor beter sig nämligen precis lika illa som extremistmuslimerna. Detta handlar om religion, inte människoslag. Religion har jag bara en åsikt om, och den är att religion inte borde existera.

Du får gärna komma tillbaka med länkar till scb eller liknande då jag inte änns tänker ta mig tiden att läsa en länk från en wordpress blogg.

Tar vi t.ex somalier som vi tar väldigt många av så råder det 90 % arbetslöshet och de är grovt representerade i brott för sitt antal jämfört med svenskar.

Det där skulle jag gärna vilja ha en pålitlig källa på. Inte någon wordpress blogg som i ditt senare inlägg.

titlest
P32
Medlem

7 november 2012 21:40 | #36 titlest

<span>Varför man ser många män från Afrika som springer i topplaceringar i VM och liknande? För att de i enlighet med sin miljö har utvecklat dessa egenskaper med tiden. Detta har då inte med någon rasbiologi att göra, det är en mänsklig anpassning. Att IQ skulle säga så mycket om huruvida du är smart eller ej anser jag är fullkomligt skitsnack. Jag gillar att du skiljer på östasiater och vita, jag ser ingen mening i en fortsatt diskussion med dig baserat på detta uttalande. Du är klart och tydligt en av de personer som tillhör den gruppen människor jag helst av allt skulle se döda i vårt samhälle, näst efter djurplågare.</span>

<span>
</span>

Du påstår alltså att färgade har miljön för att kunna dominera världstoppen i 100-meters lopp, vad är det som skulle göra att de har så mycket bättre miljö än vita som har tillgång till exakt samma saker men ändå kommer inte de till världstopparna?

Dina personliga persongrepp visar bara hur hjärntvättad du har blivit med att "rasbiologi" är bara för onda rasister och nazister.

Kolla under "[size= xx-small]On the Reality of Race[/size]:" på denna länken och tycker du också att alla dessa borde dö http://www.humanbiologicaldiversity.com/

På tal om länken jag skickade till dig som du vägrar titta på är från just SCB.

jayzzon
P24
Medlem

7 november 2012 21:43 | #37 jayzzon

arebokert jag vet precis var du bor genom jesper.nu

och en sak som du kanske inte visste.. hackers dom bygger programvara och kodar/kodar sig in, medans en cracker förstör, tar känslig information osv... efterson du värkade lite fatt hur det var här i datorvärlden så trodde jag att du visste det! men tydligen inte....

och om du inte tror mig så kan jag rabbla upp var du bor, tellefon, gata/gatanr, bredband, ip, X Originating IP och så vidare....

du får skylla dig själv för du gjorde mig pisst off.

jag trodde du fattade det.. det är fel på dig om dina åsikter, precis samma sak som din "kukmätartävling"

arebokert
P24
Medlem

7 november 2012 22:18 | #38 arebokert

På tal om länken jag skickade till dig som du vägrar titta på är från just SCB.

Som jag nyss sa, jag vill ha länkar till scb, inte en annan sida som länkar till scb. Sättet som en bloggare skriver på kan snedvrida data ganska rejält, det är just därför jag vill ha direktlänkar.

arebokert jag vet precis var du bor genom jesper.nu

Haha, jag vet mer än vad du tror om hacking, även om jag själv inte är en hacker. Nu ska vi gå igenom några saker här. Det ända du kan få genom jesper.nu som på något vis länkar till mig genom jesper.nu är min IP. Att först få tag på denna IP genom jesper.nu går inte om du inte har tillgång till jesper.nu:s statistik sida alternativt har hackat dig in i jesper.nu:s databas som innehåller de uppgifter jag skrivit in i samband med en tävling. Har du tillgång till deras databas vore det irrationellt att överhuvudtaget gå på IP, för då har du redan all info. Har du tagit dig in i deras databas så skulle det dock inte förvåna mig då jesper.nu:s system bara blir sämre och sämre så att en 3 åring förmodligen skulle kunna ta sig in. Men i vilket fall, har du tagit min info från deras databas så är det inget att ropa hej över direkt. Vi går vidare och säger att du endast fått tag på min IP. Har du min IP och påstår att du fått tag på ytterligare information så ljuger du så länge du inte har tillgång till min operatörs databas vilket jag direkt kan säga att du inte har. IP leder inte längre än operatören, det borde du veta. Dock så finns ju min IP öppen att hitta på google då jag kör ett antal spelservrar och flera webbservrar.

Har du inte tillgång till jesper.nu:s databas så har du inte heller tillgång till min personliga information via jesper.nu. Endast via google eller mina servrar. Du kan inte få min personinfo genom jesper.nu på annat vis än via databasen. Säger du något annat så är det en lögn.

och en sak som du kanske inte visste.. hackers dom bygger programvara och kodar/kodar sig in, medans en cracker förstör, tar känslig information osv... efterson du värkade lite fatt hur det var här i datorvärlden så trodde jag att du visste det! men tydligen inte....

Försök inte att utbilda mig i vad hacking är, det kan jag direkt säga att jag vet bättre än vad du gör. En klassiker som du lär kontra med är att säga något avancerat ord, men det kommer du inte imponera på mig med. Jag har förövrigt inte nämnt något om cracking. Definitionen av hacking är dock inte att bygga upp programvara, och att programmera är inte samma sak som att vara en hacker. Det är visst du som inte riktigt hänger med i svängarna. Min allmänna kunskap inom hårdvara och mjukvara överstiger dina kunskaper med hästlängder, det kan jag säga genom att kolla på det du skriver. Att kunna definitionsskillnaden på hacking och cracking ligger det ingen prestige i heller.

och om du inte tror mig så kan jag rabbla upp var du bor, tellefon, gata/gatanr, bredband, ip, X Originating IP och så vidare....

Detta går lätt att hitta på google, så jag tror dig till 100% när du säger att du har denna information. Jag gillar att du försöker vara lite flashig med frasen "X Originating IP". Du är för söt du.

jag trodde du fattade det.. det är fel på dig om dina åsikter, precis samma sak som din "kukmätartävling"

Denna mening kommer från samma kille som skrev att alla har rätt till sina åsikter. Dubbelmoralen flödar fritt här idag ser jag.

Du skrämmer inte mig, vem som helst kan ta reda på min personliga information via google, den finns spridd över nätet. Via IP:n så går det att ta reda på vad jag har för operatör, mitt telefonnummer och adress med mera går via mina domäner. Du har ingen information som resten av världen inte kan ta reda på. Jag har ju förövrigt redan tagit reda på vem du är via några enkla google sökningar, vilket bevisar att det är väldigt enkelt. Jag har ju då inte din IP, men du verkar inte vara en sådan med diverse publika servrar så det förvånar mig ju inte. Jag däremot har ju en de servrar på min IP så att ta reda på den är ju så enkelt som att gå in på min hemsida.

Har du tagit dig in i jesper.nu:s databas så anser jag att en ban är på sin plats. Du bryter ju nämligen mot lagen för dataintrång(https://lagen.nu/begrepp/Dataintr%C3%A5ng) och skulle det vara så att du tog min information och lade upp den på nätet så bryter du ju då även mot personuppgiftslagen(http://www.regeringen.se/sb/d/1966). Båda olagliga handlingar.

puttefnask
P19
Medlem

7 november 2012 22:23 | #39 puttefnask

fan va elak du var jayzzon, först är du elak som rasist och den tar du allas upgifter, det är inte snällt. det är olagligt och ska säga till min pappa om att du gör olagliga hot saker.

man får inte ljuga, göra olagliga saker och vara rasist. hoppas du får bättre när en vuxen berättar för dig.

arebokert
P24
Medlem

7 november 2012 22:29 | #40 arebokert

Jag tror att puttefnask är ett troll. Inte så svårt att förstå med tanke på alla hans inlägg och det meddelandet jag fick i gästboken. Men allvarligt talat, har jayzzon gjort det jag sa att han gjort så är jag redo att göra en anmälan.

1 2 3

Skriva inlägg?

Logga in för att svara i tråden.