Sluta trycka ner Sverigedemokrater

1 2 3
haki167
P19
Medlem

4 november 2012 20:56 | #1 haki167

Jag är jävligt trött på att alla snackar massa skit om sverigedemokraterna, det är väl ni som är rasitiska som tycker att alla är dumma i huvudet cp störda efterblivna samt andra nedtryckande ord. Dom menar inte att dom ska sparka ut invandrarna som redan bor här dom vill bara minska invandringen. Om ni jämför vilken människo ras det är som gör "hedersmord" våldtäkter mord narkotika brott så är det ju inte svenskarna som ligger i top. Jag skulle aldrig mörda min syster för att hon träffar en arabisk pojkvän t.ex. Dessutom tror jag inte ni vet vad ordet rasist betyder. Jag tycker bara ni ska sluta trycka ner sverigedemokrater.

arebokert
P25
Medlem

4 november 2012 21:29 | #2 arebokert

Sverigedemokrater förtjänar att bli nedtryckta. De är vedervärdiga människor som inte borde få existera. SD vill inte minska på invandringen, de vill stoppa den. Kollar du på partiets bakgrund så blir det väldigt uppenbart att de endast kör det race de gör för att locka röster. Menar du terrorister och religiösa islamister när du nämner hedersmord så tillhör de samma ras som du, den mänskliga rasen. Skiljer du på människor beroende på utseende och menar att invandrare skulle utföra mer brott, vilket inte är sant, så är du rasist hur du än vrider och vänder på det. Du är i andra ord inte bättre än vilken nynazist som helst. Lägg märke till att när det kommer till hedersmord och liknande så är det extremister vi snackar om, inte vanliga muslimer. Ta din trångsynthet och visa dig själv ut, tack!

Tacoknug
P27
Medlem

4 november 2012 21:48 | #3 Tacoknug

Varför är det alltid denna diskussion om svergiedemokratena? Jo det är för att dom sticker från denna dumma svensson svensson poltik. Jag håller på att spy av denna falska politik, bättre för pensionärernas whoo bättre för eleverna whaaa. Ta inte detta fel jag är ingen sd:are men det är kul att det vågar komma fram ett isbrytande parti.

Nickieponken
P27
Medlem

4 november 2012 22:40 | #4 Nickieponken

jag personligen har inget problem med att stoppa invandringen tills vidare, ingen idé att ta hit en massa människor vi inte kan ta hand om i längden

haki167
P19
Medlem

4 november 2012 23:17 | #5 haki167

Citat:
Citat av: arebokert
Sverigedemokrater förtjänar att bli nedtryckta. De är vedervärdiga människor som inte borde få existera. SD vill inte minska på invandringen, de vill stoppa den. Kollar du på partiets bakgrund så blir det väldigt uppenbart att de endast kör det race de gör för att locka röster. Menar du terrorister och religiösa islamister när du nämner hedersmord så tillhör de samma ras som du, den mänskliga rasen. Skiljer du på människor beroende på utseende och menar att invandrare skulle utföra mer brott, vilket inte är sant, så är du rasist hur du än vrider och vänder på det. Du är i andra ord inte bättre än vilken nynazist som helst. Lägg märke till att när det kommer till hedersmord och liknande så är det extremister vi snackar om, inte vanliga muslimer. Ta din trångsynthet och visa dig själv ut, tack!

Citat:
Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i alla fall. Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu. Har du inte något bättre för dig ? dessutom så är det många hedersmord varje år i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är rasist nu då ? är det du eller jag ? Om dom vill ha det som i deras land kan dom ju ta sitt pick och pack och åka dit och leva lyckliga i alla sina dagar dom ska inte göra så det blir samma problem här som i deras hemländer vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan. Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra ord som inte uppskattas av NÅGON jag skulle aldrig skriva fittunge jag ska knulla din mamma osv osv det är bara full ständigt idiotiskt sätter tusen spänn på att du är social demokrat som proly är invandrade. Nickieponken: Håller med dig till hundra procent det är inte nödvändigt att ta in flera hundra tusen som vi inte kan ta hand om! ^^

jayzzon
P25
Medlem

5 november 2012 01:51 | #6 jayzzon

Vi tar in ca 30000 till 40000 asylsökande varje år och det bara ökar och om man kollar på lite annan data så kan man kolla på våra kära grannländer, danmark; har ej siigit över 5000, finland;2500 max och norge 10000 max..

Så vi tar in VÄLDIGT mycket folk in i sverige. Jag är inte imot att dom kommer in men nu får vi tänka vad som är bäst för sverige.. bara för 2-3 år sen hade vi 9,5 miljoner människor och nu 10. gått ganska fort..

och sen så vill socarna och andra partier höja skatten för att få in ännu mera, rätta mig nu men alla dom traditioner som vi haft som te.x. skolavslutning i kyrka, sjunga svenska nationalsongen, ha på sig en svensk flagga, mm. och sen är jag så jävla trött att man blir så fort kallad rastist så fort man vill rösta på SD.. och ni som kommer säga imot och säga att dom vill stoppa all asyl så stämmer inte det! kolla först vad dom står för och kolla ALLA deras pungter, invandrigen är bara en liten skitpungt av allt dom vill få fram...

snälla kolla upp saker innan ni börjar bli så åta helvete förbannade på varandra, det är bara onödigt. väx upp!

och nej jag är inte någon rasist utan en realist.

och en sak till om det en är "mörk" som håller på så med "ljusa" så heter det med rasist.

En sak som min kompis sa (jag är pianist, jag trycker ner både svarta och vita) hahahah:)

samwin
P19
Medlem

5 november 2012 18:25 | #7 samwin

"det är väl ni som är rasitiska som tycker att alla är dumma i huvudet cp störda efterblivna samt andra nedtryckande ord."

"Dessutom tror jag inte ni vet vad ordet rasist betyder."

Ursäkta, va? Om jag inte håller med om SDs politik så är jag "väl rasist"? Hur tänker du då?
Så om jag skulle säga att SD är efterblivna, för att ta ett av dina exempel, och att de har ett par helt jävla skruvade punkter de vill få igenom så skulle jag vara en rasist? Hur får du ihop det? Det går ju inte ens nästan ihop.
Du har fanimej inte ett enda rätt.

arebokert
P25
Medlem

5 november 2012 18:32 | #8 arebokert

<p class="quoteStyle">"Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i
alla fall. Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana
spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu. Har du
inte något bättre för dig ? dessutom så är det många hedersmord varje år
i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli
nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är
rasist nu då ? är det du eller jag ? Om dom vill ha det som i deras land
kan dom ju ta sitt pick och pack och åka dit och leva lyckliga i alla
sina dagar dom ska inte göra så det blir samma problem här som i deras
hemländer vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom
muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan.
Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa
fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska
knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra
ord som inte uppskattas av NÅGON jag skulle aldrig skriva fittunge jag
ska knulla din mamma osv osv det är bara full ständigt idiotiskt sätter
tusen spänn på att du är social demokrat som proly är invandrade.
Nickieponken: Håller med dig till hundra procent det är inte nödvändigt
att ta in flera hundra tusen som vi inte kan ta hand om! ^^"

Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i alla fall.

Nej, det har du uppenbarligen inte.

Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana
spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu.

Jag kommenterar nästan aldrig på jesper.nu, så den där lögnen kan du ju ta och be om ursäkt för nu direkt.

<p class="quoteStyle">

<p class="quoteStyle">dessutom så är det många hedersmord varje år
i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli
nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är
rasist nu då ?

Du vet uppenbarligen inte vad definitionen av rasist är. Det är inte
rasistiskt att trycka ner Sverigedemokrater då de inte är en etnisk
grupp. Du tillhör inte en etnisk grupp bara för att du tycker något. Läs
på de saker du skriver innan du skriver dem! Jag gillar förövrigt att
du påstår att folk idag inte förstår vad ordet rasist betyder i din
första post, då du själv inte förstår det heller. Hedersmord utförs av extreislamister. Heredsmord är inte en del av islams grundregler, det är som sagt endast extremister som utför sådana dåd och denna i enlighet med en helt annan lagbok än 99% av de muslimer som bor i Sverige. Jag tänker inte gå in djupar på ämnet du då förmodligen inte har någon aning om vad skillnaden på shia- och sunni-muslimer är, samt var sharialagarna betyder.

vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom
muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan.

En skola, det var endast en skola som förbjöds att sjunga nationalsången och detta var endast ett år.
Frågar du skolledningen om du får sjunga nationalsången på din
skolavslutning så är jag 100% säker på att de inte har något emot det.
Ingen invandrare kommer säga något heller för den delen, och om denne
gör det så är han/hon dum i huvudet generellt sett, inte för att han/hon
är invandrare. Det är rasisterna som försöker få det att se ut som om
Svenska flaggan och nationalsången är tabu, inte invandrarna. Där jag
bor hissar alla invandrare flaggan på full stång varje nationaldag, så
lägg av med dina jävla fördomar.
Det där du säger om muslimska pojkar
och flickor tänker jag inte änns bemöta, det är du så dum som tar upp
så att du helt enkelt inte är värd en argumentation.

Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa
fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska
knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra
ord som inte uppskattas av NÅGON

Haha,
oherregud. Det där uttalandet sänkte dig ännu lägre på dumhetsskalan.
Hur tänkte du nu? Är det alltså nästan bara invandrare som använder ord
som "fittunge" och "horunge"? Tillåt mig skratta högt! Om du hade minsta
lilla verklighetssyn så hade du vetat vid detta lag att i princip 90%
av alla ungdomar idag svär, och det med råge. Att påstå att invandrare
svär värre och mer måste vara ett utav de sämsta argumenten en rasist
har dragit någonsin. Jag hoppas din mamma är stolt över dig, för inte
änns mina mest idiotiska kompisar skulle ha sagt något sådant när de var
13 år. Du borde skämmas.

social demokrat som proly är invandrade

Jag är alltså både sosse och invandrare endast av den anledningen att jag
inte är rasistisk Sverigedemokrat som du? Du är allt för söt du. Om du
verkligen vill veta så finns det inget parti i Sverige som tilltalar mig
och jag är definitivt inte invandrare. Jag är en helt vanlig svensson
vars farföräldrar och morföräldrar är så svenska som de någonsin kan
bli. Det märks klart och tydligt vilken hobbyrasist du är. Låt mig slå
vad om att du aldrig någonsin berörts av något som någon invandrare har
gjort. Jag känner att mina hjärnceller minskar för varje sekund jag
funderar på hur lätt det är att kontra ditt oerhörda skitsnack. Säga vad man
vill om invandringen, men du ligger klart och tydligt i en helt annan
division när det gäller politik. Detta samtal har degraderats helt till
en frågeställning om huruvida du är ovanligt obildad för att vara 13
eller helt enkelt har någon slags inlärningsstörning. Jag tycker
allvarligt talat synd om dig min vän, kom tillbaka om några år när du
kan bygga upp dina meningar korrekt så kan vi kanske kan ha en relativt
bildad argumentation som inte beblandas med massor av påhitt som du
använder dig av. Jag säger återigen samma sak,

EDIT: Jesper.nu:s nyas formatteringsmetoder misslyckas aldrig med att imponera.

puttefnask
P20
Medlem

5 november 2012 19:37 | #9 puttefnask

om du ger dig själv rätt att trycka ner alla som inte har dina åsikter vem gör du en tjänst då?

ställ er den frågan, man får va rasist om man vill och man får vara vänster kommunist bara du är trevlig ton och inte är elak.

sluta bråka nu!

arebokert
P25
Medlem

5 november 2012 20:10 | #10 arebokert

<div class="quote-content">Citat av: puttefnask

om du ger dig själv rätt att trycka ner alla som inte har dina åsikter vem gör du en tjänst då?

ställ er den frågan, man får va rasist om man vill och man får vara vänster kommunist bara du är trevlig ton och inte är elak.

sluta bråka nu!</div>

När du är rasist så trycker du oundvikligen ner andra folkgrupper beroende på deras utseende och var de härstammar ifrån. Detta i min mening är vulgärt och det är då fullkomligt resonabelt att förakta dessa patetiska åbäken till avskum. Visst får du ha din åsikt, men när du uttrycker den så bryter du mot ett flertal lagar så som hets mot folkgrupp, trakasserier m.m. Det är alltså olagligt att uttrycka rasistiska åsikter riktade mot invandrare.

smiley10
P22
Medlem

5 november 2012 20:35 | #11 smiley10

min kompis bror sitter i riksdage Adnan Dibrani, Han har väll klättrar upp ganska mycket och då ställer jimmie åkesson i debatt att alla utläningar är farliga, Säkert inte det han ville säga men ändå, då svara han ifrån hörnet ''är du rädd för mig då ?? vad har jag gjort dig? '' modigt att kunna stå upp sådär, och patetiskt löjligt av sd partiledare. JO SD borde tryckas ner

Minimaniac
P24
Medlem

5 november 2012 20:46 | #12 Minimaniac

Bög.

Tacoknug
P27
Medlem

5 november 2012 20:57 | #13 Tacoknug

Alla invandrare är inte dumma (känner väldigt många bra) men vi kan ju sänka invandringen till en rimlig nivå. Det är igentiligen bättre att vi går ur EU för invandringen kostar ca 30-40 miljader medan vi pumpar in 330 miljader in i EU och vi får ut 70 miljader så går ut ur EU istället för att tjata om SD

arebokert
P25
Medlem

5 november 2012 21:00 | #14 arebokert

<div class="quote-content">Citat av: Tacoknug

Alla invandrare är inte dumma (känner väldigt många bra) men vi kan ju sänka invandringen till en rimlig nivå. Det är igentiligen bättre att vi går ur EU för invandringen kostar ca 30-40 miljader medan vi pumpar in 330 miljader in i EU och vi får ut 70 miljader så går ut ur EU istället för att tjata om SD</div>

Någon som skriver "miljader" istället för "miljarder" tänker jag helt enkelt inte ta seriöst.
Men allvarligt talat, nej, istället för att gå ur EU borde Sverige tänka över sina prioriteringar. Invandringen ska inte minskas, den ska reformeras.

jayzzon
P25
Medlem

5 november 2012 23:52 | #15 jayzzon

seriöst du Arebokert, du måste vara helt blind, helt jävla blind...

allt du ser är en god sida om människor, men det är fel.. och det kostar sjukt mycket pengar att få in mer asylsökande. lite roligt att du inte kommenterade mitt inlägg och hur det igentligen är..

vet du vad en flykting får i månadsbidrag? skriv vad du tror så ska jag svara dig. och kolla sen hur många som kommer in till sverige så ska du se att det är sjukt mycket pengar som vi får betala.

Om du inte har märkt det så hur sjukt det än låter så handlar ALLT om pengar är i världen..

/jayzzon

haki167
P19
Medlem

6 november 2012 14:10 | #16 haki167

Citat:
Citat av: Minimaniac
Bög.

Det var ett väldigt svårt att skriva va ? 1+ till dig tuffing

haki167
P19
Medlem

6 november 2012 14:11 | #17 haki167

Citat:
Citat av: jayzzon
seriöst du Arebokert, du måste vara helt blind, helt jävla blind...

allt du ser är en god sida om människor, men det är fel.. och det kostar sjukt mycket pengar att få in mer asylsökande. lite roligt att du inte kommenterade mitt inlägg och hur det igentligen är..

vet du vad en flykting får i månadsbidrag? skriv vad du tror så ska jag svara dig. och kolla sen hur många som kommer in till sverige så ska du se att det är sjukt mycket pengar som vi får betala.

Om du inte har märkt det så hur sjukt det än låter så handlar ALLT om pengar är i världen..

/jayzzon

Arebokert verkar ju vara helt dum i huvudet bry dig inte om han

haki167
P19
Medlem

6 november 2012 14:15 | #18 haki167

Allt jag ville var att ni skulle sluta prata skit om sd sen så började arebokert snacka massa skit som fick mig på dåligt humör jag säger inte att alla invandrare är "dåliga" men ni kan inte säga att jag är helt dum i huvudet och bög som någon idiot där uppe sa som påstår sig vara 17.

Citat:
Citat av: arebokert
<p class="quoteStyle">[color=#ff0000]"Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i [/color]
[color=#ff0000]alla fall. Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana [/color]
[color=#ff0000]spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu. Har du [/color]
[color=#ff0000]inte något bättre för dig ? dessutom så är det många hedersmord varje år[/color]
[color=#ff0000] i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli [/color]
[color=#ff0000]nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är [/color]
[color=#ff0000]rasist nu då ? är det du eller jag ? Om dom vill ha det som i deras land[/color]
[color=#ff0000] kan dom ju ta sitt pick och pack och åka dit och leva lyckliga i alla [/color]
[color=#ff0000]sina dagar dom ska inte göra så det blir samma problem här som i deras [/color]
[color=#ff0000]hemländer vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom [/color]
[color=#ff0000]muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan. [/color]
[color=#ff0000]Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa [/color]
[color=#ff0000]fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska [/color]
[color=#ff0000]knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra [/color]
[color=#ff0000]ord som inte uppskattas av NÅGON jag skulle aldrig skriva fittunge jag [/color]
[color=#ff0000]ska knulla din mamma osv osv det är bara full ständigt idiotiskt sätter [/color]
[color=#ff0000]tusen spänn på att du är social demokrat som proly är invandrade. [/color]
[color=#ff0000]Nickieponken: Håller med dig till hundra procent det är inte nödvändigt [/color]
[color=#ff0000]att ta in flera hundra tusen som vi inte kan ta hand om! ^^"[/color]

[color=#ff0000]Jag är bara 13 år men verkar ha mycket mer innanför skallbenet än dig i alla fall.[/color]

Nej, det har du uppenbarligen inte.

[color=#ff0000]Dessutom är jag jävligt trött på att du ska komma med sådana [/color]
[color=#ff0000]spydiga kommentarer i varenda tråd som finns här på jesper.nu.[/color]

Jag kommenterar nästan aldrig på jesper.nu, så den där lögnen kan du ju ta och be om ursäkt för nu direkt.

<p class="quoteStyle">

<p class="quoteStyle">[color=#ff0000]dessutom så är det många hedersmord varje år[/color]
[color=#ff0000] i den muslimska religionen "Sverigedemokrater förtjänar att bli [/color]
[color=#ff0000]nedtryckta" "blablablabla som inte borde få existera" vem är som är [/color]
[color=#ff0000]rasist nu då ?[/color]

Du vet uppenbarligen inte vad definitionen av rasist är. Det är inte
rasistiskt att trycka ner Sverigedemokrater då de inte är en etnisk
grupp. Du tillhör inte en etnisk grupp bara för att du tycker något. Läs
på de saker du skriver innan du skriver dem! Jag gillar förövrigt att
du påstår att folk idag inte förstår vad ordet rasist betyder i din
första post, då du själv inte förstår det heller. Hedersmord utförs av extreislamister. Heredsmord är inte en del av islams grundregler, det är som sagt endast extremister som utför sådana dåd och denna i enlighet med en helt annan lagbok än 99% av de muslimer som bor i Sverige. Jag tänker inte gå in djupar på ämnet du då förmodligen inte har någon aning om vad skillnaden på shia- och sunni-muslimer är, samt var sharialagarna betyder.

[color=#ff0000]vi får inte ens sjunga den svenska nationalsången och dom [/color]
[color=#ff0000]muslimska pojkarna vill inte sitta i samma rumm som tjejerna i skolan.[/color]

[u][b]En skola[/b][/u], det var endast [u][b]en[/b][b] skol[/b][b]a[/b][/u] som förbjöds att sjunga nationalsången och detta var endast [u][b]ett[/b][/u] år.
Frågar du skolledningen om du får sjunga nationalsången på din
skolavslutning så är jag 100% säker på att de inte har något emot det.
Ingen invandrare kommer säga något heller för den delen, och om denne
gör det så är han/hon dum i huvudet generellt sett, inte för att han/hon
är invandrare. Det är rasisterna som försöker få det att se ut som om
Svenska flaggan och nationalsången är tabu, inte invandrarna. Där jag
bor hissar alla invandrare flaggan på full stång varje nationaldag, så
lägg av med dina jävla fördomar.
Det där du säger om muslimska pojkar
och flickor tänker jag inte änns bemöta, det är du så dum som tar upp
så att du helt enkelt inte är värd en argumentation.

[color=#ff0000]Så vitt jag vet så är det bara massa invandrare som vräker ur sig massa [/color]
[color=#ff0000]fula ord kolla bara på internet vad dom skriver "horunge" "jag ska [/color]
[color=#ff0000]knulla din pappa /mamma" "fittunge" "gå och dö äckliga hora" samt andra [/color]
[color=#ff0000]ord som inte uppskattas av NÅGON[/color]

Haha,
oherregud. Det där uttalandet sänkte dig ännu lägre på dumhetsskalan.
Hur tänkte du nu? Är det alltså nästan bara invandrare som använder ord
som "fittunge" och "horunge"? Tillåt mig skratta högt! Om du hade minsta
lilla verklighetssyn så hade du vetat vid detta lag att i princip 90%
av alla ungdomar idag svär, och det med råge. Att påstå att invandrare
svär värre och mer måste vara ett utav de sämsta argumenten en rasist
har dragit någonsin. Jag hoppas din mamma är stolt över dig, för inte
änns mina mest idiotiska kompisar skulle ha sagt något sådant när de var
13 år. Du borde skämmas.

[color=#ff0000]social demokrat som proly är invandrade[/color]

Jag är alltså både sosse och invandrare endast av den anledningen att jag
inte är rasistisk Sverigedemokrat som du? Du är allt för söt du. Om du
verkligen vill veta så finns det inget parti i Sverige som tilltalar mig
och jag är definitivt inte invandrare. Jag är en helt vanlig svensson
vars farföräldrar och morföräldrar är så svenska som de någonsin kan
bli. Det märks klart och tydligt vilken hobbyrasist du är. Låt mig slå
vad om att du aldrig någonsin berörts av något som någon invandrare har
gjort. Jag känner att mina hjärnceller minskar för varje sekund jag
funderar på hur lätt det är att kontra ditt oerhörda skitsnack. Säga vad man
vill om invandringen, men du ligger klart och tydligt i en helt annan
division när det gäller politik. Detta samtal har degraderats helt till
en frågeställning om huruvida du är ovanligt obildad för att vara 13
eller helt enkelt har någon slags inlärningsstörning. Jag tycker
allvarligt talat synd om dig min vän, kom tillbaka om några år när du
kan bygga upp dina meningar korrekt så kan vi kanske kan ha en relativt
bildad argumentation som inte beblandas med massor av påhitt som du
använder dig av. Jag säger återigen samma sak,

[img]https://gs1.wac.edgecastcdn.net/8019B6/data.tumblr.com/tumblr_m7ey1aQBij1qkwc5r.gif[/img]

[b]EDIT:[/b] Jesper.nu:s nyas formatteringsmetoder misslyckas aldrig med att imponera.

Jag ser dig i varenda tråd på jesper så säg inte att det inte är sant snälla gör dig själv en tjänst och sluta tro du är något

haki167
P19
Medlem

6 november 2012 14:19 | #19 haki167

Jayzzon verkar vara den enda förnuftiga här som har gjort ett inlägg

haki167
P19
Medlem

6 november 2012 15:22 | #20 haki167

Glömde tacoknug med :p

1 2 3

Skriva inlägg?